Aukcja Charytatywna na rehabilitacje i leczenie Frania
więcej informacji o Franiu na stronie "o mnie"
Szczególne podziękowania chcę złożyć firmie Batgraf która zafundowała synkowi szablon aukcji
Franiu ma założone konto w Fundacji Dzieciom „Zdążyć z Pomocą”
Wpłaty za zakup przedmiotu należy dokonać na konto:
Fundacja Dzieciom "Zdążyć z Pomocą"
ul. Łomiańska 5 01-685 Warszawa
nr konta:
13 1240 [zasłonięte] 103711 [zasłonięte]01[zasłonięte]08
tytułem: cele statutowe, nr 10684
Przedmioty wystawione na aukcjach Frania pochodzą od ludzi dobrego serca. Zakupiony przedmiot można również przekazać na dalszą aukcję. Jeśli taka będzie Państwa decyzja, proszę o powiadomienie mnie o tym. Przyjmujemy również rzeczy, które przeznaczamy na aukcje dla synka.
Proszę nie zapomnieć o moim synku przy rozliczaniu 1% podatku za rok 2010.
Oto niezbędne dane do rozliczenia 1%:
1. Nazwa OPP: Fundacja Dzieciom „Zdążyć z Pomocą”
2. KRS: 000[zasłonięte]7904
3. W rubryce „Informacje uzupełniające – cel szczegółowy 1%” należy wpisać: Franciszek Kossowski (10684).
Można także dokonywać wpłat na subkonto Frania:
41 1240 [zasłonięte] 1[zasłonięte]0371110 [zasłonięte] 132162
tytułem: darowizna na leczenie i rehabilitację Kossowski Franciszek
Jeśli zależy Państwu na szybkiej wysyłce zakupionego przedmiotu, proszę o korzystanie z funkcji "Płace z Allegro" lub o przesłanie skanu dowodu wpłaty na adres: [zasłonięte]@gmail.com.
Przedmiotem aukcji jest
książka
PRZEWODNIK ZINTEGROWANIA
PO OBSŁUDZE KLIENTA
autor: Ari Weinzweig
129 str
bez śladów czytania
cena det. 29,90 zł
Naucz się traktować swoich klientów jak rodzinę królewską. Dowiedz się, czego pragnie klient i dostarcz mu to. Rozpatruj i uwzględniaj reklamacje klientów. Oceniaj i nagradzaj pracowników. Obsługa klienta jest czynnikiem, który jako pierwszy rzuca się w oczy w firmie. To, czy pracownicy odnoszą się do klientów w odpowiedni sposób, może zadecydować o tym, czy klienci skorzystają z usług firmy, czy też nie. Na współczesnym rynku o jakość produktów i usług dbają niemal wszystkie firmy, jednak w wielu z nich jakość obsługi klienta nadal pozostawia sporo do życzenia. Na amerykańskim rynku małych firm wzorem doskonałej obsługi klienta jest Zingerman, niewielka sieć sklepów spożywczych, restauracji, firm produkcyjnych i doradczych. Dynamiczny rozwój firmy założonej w 1982 jest w ogromnej mierze wynikiem podejścia do obsługi klienta. Jej sukces i stabilny wzrost stanowią dowód na to, że odpowiednia obsługa klientów naprawdę daje wyniki. Książka "Przewodnik Zingermana po obsłudze klienta" to zbiór rad dotyczących obsługi klienta napisany przez Ari Weinzweiga, jednego z założycieli firmy. Czytając ją, poznasz aspekty pracy z klientami, z których istnienia wielu ludzi nawet nie zdaje sobie sprawy. Nie znajdziesz tu filozofii i teorii. Przeczytasz wyłącznie, co i jak masz robić. Rozpoznawanie potrzeb klienta Dokładna realizacja zamówień Proces rozpatrywania reklamacji Zatrudnianie właściwego personelu Ocenianie jakości usług własnej firmy Obsługa osób starszych i niepełnosprawnych Nagradzanie pracowników Przekonaj się jak ważna jest obsługa klienta i doprowadź ją do perfekcji.
Biorąc udział w tej aukcji fundujecie Państwo Franiowi ok. 20 minut rehabilitacji (maluszek ma w tygodniu 4-5 godzin rehabilitacji)
Cały dochód z aukcji jest przekazywany bezpośrednio do Fundacji na subkonto Frania na jego rehabilitacje i leczenie.
Proszę pomóż mojemu synkowi. Czas działa na naszą niekorzyść - im dziecko starsze tym mniejsza szansa na całkowite wyzdrowienie.
Będziemy wdzięczni za każdą formę pomocy, za każdą złotówkę przekazaną na subkonto Frania w Fundacji.
Serdecznie dziekujemy
Aukcja charytatywna