Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Przewodnik do studiowania Marketingu. M.Rawski

28-01-2012, 1:56
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 20 zł     
Użytkownik misska_
numer aukcji: 2061085325
Miejscowość DĄBROWA TARNOWSKA
Wyświetleń: 5   
Koniec: 26-01-2012 17:00:39

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 1999
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Szablon Allegro

Witam na mojej aukcji :)
Kontakt

jeśli masz jakieś pytania
zadzwoń lub napisz!
mail: [zasłonięte]@vp.pl
tel: 796[zasłonięte]141
lub napisz do mnie na gg:
Regulamin

Przedmioty wysyłam do 48h po zaksięgowaniu wpłaty. Towar nie podlega wymianie, chyba że napisano inaczej na stronie aukcji. Wiekszość rzeczy jest używana, ale bardzo dobrze opisana dlatego nie przewiduje reklamacji. Organizacją i pokrywaniem kosztów transportu przy odbiorze osobistym zajmuje się kupujący.
Wysyłka towaru

odbiór osobisty - 0 zł (Kraków i okolice)
list ekonomiczny - 6 zł
list piorytet - 8 zł
paczka ekonomiczna - 10 zł
paczka piorytetowa - 12 zł

W cenę wliczony jest także koszt opakowania. Decyzja czy towar wysyłany jest za pomacą paczki czy listu zależy od sprzedającego. Informacje zazwyczaj znajduję się na konkretnej aukcji.

Pienądze należy wpłacać na konto:
BZWBK 10 1090 [zasłonięte] 1[zasłonięte]8380001 [zasłonięte] 146321

Banki. Rynek, operacje, polityka
Jaworski W.L., Krzyżkiewicz Z., Kosiński B.


Wydanie 8 rozszerzone i zaktualizowa,
Poltext.

W książce przedstawiono zarys wiedzy o polskiej bankowości komercyjnej, pracującej w warunkach gospodarki rynkowej - konkurencji i ryzyka bankowego. Zaprezentowano w niej otoczenie, w jakim działa bank komercyjny (system bankowy, polityka banku centralnego), strategię banku komercyjnego, kształtowanie operacji aktywnych i pasywnych, zarządzanie ryzykiem bankowym, metody i instrumenty finansowego rynku terminowego, programowanie jego działalności, metody analizy finansowej oraz czynniki wpływające na kształtowane wyników banku. Szczególną uwagę poświęcono marketingowi. Omówiono także aktualną polską politykę w zakresie operacji bankowych w nawiązaniu do rozwiązań stosowanych na świecie. W dziedzinie operacji aktywnych uwzględniono różne rodzaje kredytów, gwarancje bankowe i awale. Z operacji biernych zaprezentowano operacje lokacyjne, w tym lokaty międzybankowe. W operacjach pośredniczących omówiono wszystkie podstawowe formy rozliczeń krajowych i zagranicznych. Wiele miejsca zajmuje prezentacja nowych, wprowadzonych przez polskie banki operacji, takich jak leasing, faktoring i forfaiting. Uwzględniono również operacje związane z obsługą papierów wartościowych. Książka przeznaczona jest dla biznesmenów, osób korzystających z usług banków, kadr kierowniczych i pracowników banków, wykładowców i studentów wyższych uczelni, szkół policealnych, średnich oraz kursów menedżerskich.








copyright by Misia