Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

PRZEWAGA KONKURENCYJNA. Osiąganie i

13-05-2014, 21:26
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 80 zł     
Użytkownik fenimore7
numer aukcji: 4218119855
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 4   
Koniec: 13-05-2014 21:17:27

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Waga (z opakowaniem): 0.90 [kg]
Okładka: twarda
Rok wydania (xxxx): 2006
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

PRZEWAGA KONKURENCYJNA. Osiąganie i utrzymywanie lepszych wyników, autor: Michael E. Porter Wyd. Onepress, 2006, Kolekcja „Klasyka Biznesu”, oprawa twarda, stron 815 Stan: nowa. Książka nieużywana, stan idealny – stąd w kategorii „nowa”. Michael E. Porter – światowej sławy specjalista w dziedzinie strategii, konkurencji przedsiębiorstw, konkurencyjności narodów i regionów oraz ich rozwoju gospodarczego. Jest profesorem zarządzania w biznesie w Harvard Business School. Doradza głowom państw, gubernatorom i dyrektorom firm z całego świata. Organizator spotkań i warsztatów na temat strategii konkurencji, opieki zdrowotnej i tematów powiązanych z biznesem oraz władzą publiczną.

„Książka ta mówi o tym, w jaki sposób firma może wypracować i utrzymać przewagę konkurencyjną. Powstała na podstawie własnych badań autora oraz jego wieloletniej praktyki z zakresu strategii konkurencyjności. Dowiesz się z niej, dlaczego teorie Portera spotkały się z powszechną akceptacją środowisk akademickich i menedżerów, jak rozpoznawać „dobrych” konkurentów, jak zaoferować maksymalnie użyteczne produkty i usługi, czy jak przejąć rynek zdominowany przez silniejszego konkurenta”.