|
|
We Wręczycy koło Częstochowy prowadzę stacjonarną hurtownię motoryzacyjną oraz sklep internetowy. Oferuję nowy, atestowany przewód sztywny stosowany we Fiatach. Wykonany jest z miękkiej miedzianej rurki o przekroju 4,75 mm i zakończony nierdzewnymi wkrętkami z niepełnym gwintem 10x1.
Prezentowany przewód środkowy prawy jest przedłużeniem centralnego i znajduje się pomiędzy łącznikiem, a korektorem (regulatorem). Z obu stron rurka ma takie same zakończenia ze spęczeniem typu europejskiego. Do pojazdu instaluje się dwa odcinki o tych samych długościach. Przewód hamulcowy 4,75x0,9 występuje we wszystkich poniższych samochodach: Fiat Cinquecento 0.7 1[zasłonięte]991-19, Fiat Cinquecento 0.9 1[zasłonięte]991-19, Fiat Cinquecento 1.1 1[zasłonięte]994-19.
Przed montażem należy go wyprofilować. Wkrętki 11x17 dokręcamy kluczem nr 11. Aby zmienić gwint zewnętrzny na wewnętrzny lub mniejszy na większy dokładam nyple za pomocą, których połączymy przewód środkowy z centralnym od strony pasażera. Przewagą miedzi nad stalą jest lepsze uszczelnienie i brak korozji podczas eksploatacji. Cena dotyczy jednej sztuki oferowanego produktu. Przy zakupie kilku towarów, koszt wysyłki nie wzrośnie. Zdjęcia przedstawiają autentyczny przedmiot oferty, który objęty jest gwarancją.
Paczkę nadaję w dniu zaksięgowania wpłaty na konto. Aby przyspieszyć transakcję, zachęcam do zapłaty metodą payu. Zapraszam do zapoznania się z innymi częściami zamiennymi, chętnie odpowiem na każde pytanie. Cały asortyment mojego sklepu można obejrzeć w zakładce "wszystkie przedmioty sprzedającego". Polecam również: elastyczne przewody hamulcowe, tłoczki, reperaturki, zaciski, zawory nagrzewnicy, poduszki, szczęki, sprężyny i zabezpieczenia, pompki spryskiwacza, łożyska koła.
Dane kontaktowe (e-mail, nr telefonu), nr rachunku bankowego oraz inne informacje są na "stronie o mnie" oraz w opcji "dostawa i płatność". Proponuję ekonomiczną formę wysyłki (E-PRZESYŁKA), którą odbieramy osobiście we wskazanym Urzędzie Pocztowym-http://www.poczta-polska.pl/e-przesylka/. |
|
|
|
|