|
|
We Wręczycy koło Częstochowy prowadzę stacjonarną hurtownię motoryzacyjną oraz sklep internetowy. Oferuję nowy, atestowany przewód stosowany w Daewoo. Wykonany jest on z miękkiej miedzianej rurki o przekroju 4,75 mm i zakończony nierdzewnymi wkrętkami z gwintem 10x1. Prezentowany przewód hamulcowy przebiega wzdłuż pojazdu. Zainstalowany jest bezpośrednio pomiędzy tylnym prawym wężykiem gumowo-metalowym (elastycznym), a modulatorem. Jeśli w pompie ABS jest duży otwór to zmieniamy nypel M10 na M12 za pomocą dołączonej redukcji. Rurka miedziana ma dwa różne zakończenia. Z jednej strony jest spęczenie azjatyckie, a z drugiej europejskie.
Przewód 4,75x0,9 określany jest katalogowo jako centralny środkowy prawy i występuje we wszystkich poniższych samochodach wyposażonych w system ABS: Daewoo Matiz 0.8 (52KM) 1[zasłonięte]997-20, FSO Matiz 0.8 (52KM) 2[zasłonięte]004-20.
Przed montażem, należy go wyprofilować wzorując się na uszkodzonej rurce. Wkrętki 11x17 lub 13x31 dokręcamy kluczem nr 11 lub 13. Przewagą rurki miedzianej nad stalową jest lepsze uszczelnienie i brak korozji podczas eksploatacji. Cena dotyczy jednej sztuki oferowanego towaru. Przy zakupie kilku wyrobów, koszt wysyłki nie wzrośnie. Zdjęcia przedstawiają autentyczny przedmiot oferty, który objęty jest gwarancją producenta.
Paczkę nadaję w dniu zaksięgowania wpłaty na konto. Aby przyspieszyć transakcję, zachęcam do zapłaty metodą payu. Zapraszam do zapoznania się z innymi częściami zamiennymi do Matiza, chętnie odpowiem na każde pytanie. Cały asortyment mojego sklepu jest w zakładce "wszystkie przedmioty sprzedającego". Polecam także: szczęki, sprężyny i zabezpieczenia do bębnów, rozpieracze, reperaturki, tłoczki, wahacze, poduszki, odmy, przewody wentylacyjne.
Zachęcam do skorzystania z e-przesyłki. Takie zamówienie samodzielnie odbieramy w najbliższej placówce pocztowej-http://www.poczta-polska.pl/e-przesylka/. Dane kontaktowe (e-mail, nr telefonu), nr rachunku bankowego oraz inne informacje są na "stronie o mnie" oraz w opcji "dostawa i płatność".
|
|
|
|
|