Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Przetrwaj i rządź CHROŃ SWOJE NERWY KEN LLOYD opis

10-02-2014, 19:50
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 7 zł     
Użytkownik anna911
numer aukcji: 3936134749
Miejscowość częstochowa
Wyświetleń: 1   
Koniec: 10-02-2014 19:48:37

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 


Chroń swoje nerwy autorka Ken Lloyd

 

Rzecz o tym jak współpracować z palantami

 

 

Wydawnictwo HELION, Gliwice

 

Stron: 276

 

Format: 14x21 cm

 

Stan: ksiązka Nowa

 

 

Wszyscy wiemy, jacy ludzie potrafią być w pracy. Niektórzy palanci dają z siebie wszystko. Potrafią być niewidoczni, wszechobecni, niesprawiedliwi, nieprzejednani, wstrętni, nieuczciwi, nieetyczni -- lista ich wad nie ma końca. Problemy stwarzane przez palantów to przede wszystkim: powszechna niesprawiedliwość, rozpaczliwa współpraca w zespole, odporność na zmiany, pokrętnie formułowane informacji zwrotnych, eskalacja konfliktów, bezcelowe zebrania, brak komunikacji, stagnacja, zagmatwany proces podejmowania decyzji, niesprawiedliwe wynagradzanie i bardzo niekomfortowa atmosfera pracy. A ponieważ liczba palantów zwiększa się, problemów jest coraz więcej. Czy dostrzegasz podobne problemy w swojej pracy i załamujesz ręce? Jeżeli tak, koniecznie przeczytaj tę książkę.

 

Niniejsza książka jest zbiorem odpowiedzi na prawdziwe pytania czytelników. Wśród nich z pewnością znajdziesz także odpowiedzi na swoje pytania. Autor, Ken Lloyd gruntownie analizuje problemy powodowane przez palantów, z którymi pracujemy, i podaje gotowe rozwiązania dotyczące następujących kwestii:

 

błędów popełnianych przez nowych kierowników i przełożonych;

 

nieporadnych kierowników, współpracowników i podwładnych;

 

wszechobecnej niesprawiedliwości;

 

dezinformacji i braku komunikacji;

 

skarg i konfliktów;

 

"przyjaciół", którym lepiej nie ufać;

 

nieskutecznych szkoleń, zachęt i planów motywacyjnych;

 

problemów rodzinnych w firmach prowadzonych przez rodziny;

 

klimatu pracy w zespole.

 

O autorze:
Dr Kenneth Lloyd jest konsultantem ds. rozwoju organizacji. Doradza wielu firmom w zakresie projektowania organizacji, zmian oraz komunikacji