ZA POBRANIEM GOTÓWKI
CENA - 25,00 zł brutto
Przesyłka realizowana za pośrednictwem Firmy DHL
ABY ZREALIZOWAĆ PRZESYŁKĘ DHL-em MUSISZ POSIADAĆ DRUKARKĘ ABY WYDRUKOWAĆ LIST PRZEWOZOWY KTÓRY WYŚLEMY DO PAŃSTWA.
Przesyłka pobraniowa - zwrot pobrania ok 7dni roboczych od daty doręczenia na konto bankowe podane przez NADAWCE.
Standardowa paczka – planowane doręczenie następnego dnia roboczego na terenie kraju do 31,50kg (24h od nadania).
Informacje dotyczące przesyłki:
- przesyłka jest ubezpieczona w kwocie pobrania lub na 500zł
- Kwota POBRANIOWA W TEJ CENIE DO 5000zł.
ELEMENTY SAMOCHODOWE NIE PODLEGAJĄ UBEZPIECZENIU - prosimy starannie pakować przesyłki ponieważ przesyłka NIE jest ubezpieczona.
- Kurier DHL odbiera przesyłkę od Nadawcy i doręcza ją pod drzwi Odbiorcy.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ZŁOŻENIE ZAMÓWIENIA:
1. Kliknij KUP TERAZ
2. W wiadomości do sprzedającego prosimy napisać:
- pełne dane NADAWCY z nr. telefonu
- pełne dane ODBIORCY z nr. telefonu
- waga mniej więcej (max 31,50kg) + wymiary (długość x szerokość x wysokość)
- zawartość Państwa przesyłki
- kwota ubezpieczenia (500zł w cenie usługi) dodatkowe ubezpieczenie można dokupić na naszej innej aukcji. (elementy samochodowe nie podlegają ubezpieczeniu).
- Nr. konta do zwrotu pobrania + pełne dane do przelewu.
3. Opłać zakupioną aukcję.
4. Wydrukuj list który przyślemy Ci w wiadomości zwrotnej.
5. Czekaj w domu lub Firmie na Kuriera który będzie odbierał od Państwa przesyłkę. (jeżeli chcą się Państwo umówić z kurierem na odbiór przesyłki prosimy o skontaktowanie się z nami, a my postaramy się załatwić nr. telefonu do kuriera który będzie odbierał przesyłkę).
Jeżeli przesyłka nie będzie zgodna z naszymi wymogami będzie naliczona dodatkowa opłata.
Informacje dodatkowe:
Regulamin:
1. Odpowiedzialność ograniczona jest do prawidłowego przekazania zlecenia Przewoźnikowi.
2. Przekazanie zlecenia Firmie Kurierskiej nie gwarantuje jego przyjęcia do realizacji. W miarę możliwości o odmowie przyjęcia zlecenia Klient będzie informowany poprzez e-mail podany podczas składania zamówienia lub telefonicznie.
3. Nie ponosimy odpowiedzialności za utracone korzyści związane z utratą, ubytkiem, uszkodzeniem lub opóźnieniem przesyłki.
4. Wszelkie reklamacje dotyczące nieprawidłowego wykonania Usługi przez Przewoźnika należy niezwłocznie przekazać Przewoźnikowi. O wynikach postępowania reklamacyjnego Klient będzie informowany na bieżąco.
5. Termin rozpatrzenia reklamacji wynosi 21 dni roboczych od daty jej wpływu. Odpowiedź wysyłana jest Klientowi drogą elektroniczną na adres, podany w formularzu.
6.Nie ponosimy odpowiedzialności za opóźnienia lub zwrot przesyłki, gdy nie nastąpiły one z ich winy, a w szczególności jeśli:
- przesyłka została błędnie zaadresowana,
- adresat zmienił miejsce zamieszkania lub siedziby (w przypadku firmy),
- zawartość faktyczna przesyłki nie zgadza się z zawartością deklarowaną na liście przewozowym (przesyłka może zawierać tylko towar zgodny z Regulaminem Firmy Kurierskiej DHL który znajduje się na stronie firmowej www.dhl.com.pl
- waga (faktyczna lub objętościowa) przesyłki nie zgadza się z wagą deklarowaną przy wysyłaniu,
- odbiorca odmówi spełnienia warunków doręczenia przesyłki (np. odmówi wpłacenia kwoty pobrania,
- jeżeli przesyłka będzie zwrócona do nadawcy zostanie naliczona dodatkowa opłata w kwocie odpowiedniej do danej przesyłki.
Nie zwracamy kosztów przesyłek podjętych do przewozu przez przewoźnika.
Kupując na tej aukcji akceptujesz regulamin przewoźnika www.dhl.com.pl