Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

PRZESLANKI NARZEDZIA PODEJMOWANIA DECYZJI MARKETIN

26-06-2012, 21:49
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 17 zł     
Użytkownik vonPudlitz
numer aukcji: 2402918847
Miejscowość Gniezno
Wyświetleń: 6   
Koniec: 16-06-2012 20:11:02

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Rok wydania (xxxx): 2000
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

WYPRZEDAŻ !


W  CZASIE TRWANIA WYPRZEDAŻY PRZESTAJE OBOWIĄZYWAĆ PROMOCJA NA DARMOWĄ WYSYŁKĘ PRZY ZAKUPIE ZA 100 I WIĘCEJ ZŁOTYCH

_____________________________________________________________________



RED.: HALINA SZULCE

PRZESŁANKI I NARZĘDZIA PODEJMOWANIA DECYZJI MARKETINGOWYCH




WYD.; WYDAWNICTWO AKADEMII EKONOMICZNEJ W POZNANIU


SERIA: ZESZYTY NAUKOWE

STRON: 152

OPRAWA MIĘKKA


STAN: BDB(-) ( PARAFKA NA WEWNĘTRZNEJ CZĘŚCI FRONTU OPRAWY)