Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

PRZERÓBKA - POMPA OLEJU Audi VW Skoda 2.0 TDI GW!

15-07-2014, 20:07
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 2 000 zł     
Użytkownik SysComPolska
numer aukcji: 4385484741
Miejscowość gdańsk
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 11   
Koniec: 15-07-2014 20:14:35
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Wprowadzenie

Silnik 2.0 TDI 140KM to niestety największy syf jaki wyprodukowała grupa VAG. Samochody takie jak:
- Audi A4 B7 - 2[zasłonięte]004-20
- Audi A6 C6 - 2[zasłonięte]004-20
- Skoda Superb - 2[zasłonięte]004-20
- VW Passat - 2[zasłonięte]005-20

z silnikiem 2.0 TDI o kodzie BLB/BPW/BMP/BRE i inne przy przebiegu ok. 150.000km - 200.000km w każdej chwili może zatrzymać się na drodze z zatartym silnikiem. Powód? Beznadziejne rozwiązanie napędu pompy oleju oraz wadliwy zespół wałków wyrównoważających.

Lista elementów, które ulegają awarii:

- Pęknięcie napinacza łańcucha pompy oleju - ZDJĘCIE
- Pęknięcie łańcucha pompy oleju - ZDJĘCIE
- Wytarcie zębatki na wale korbowym, po której porusza się łańcuch pompy oleju - ZDJĘCIE
- Wyrobienie się zabieraka - ZDJĘCIE
- Wyrobienie się gniazda zabieraka

Problem polega na tym, że wystarczy, że nawali jedna z w/w części i mamy piękny komunikat: BRAK CIŚNIENIA OLEJU, a przy okazji najczęściej zatarty silnik i turbine do regeneracji.
Objawy, które świadczą, że dzieje się coś złego:

- głośna praca silnika
- wyraźne drganie silnika i całego samochodu podczas postoju na biegu jałowym
- metaliczny odgłos szurania pod maską
- szarpanie auta podczas przyspieszania w zakresie obrotów 1800 - 2000 obr/min

Do niedawna każdy silnik 2.0 TDI o kodzie BLB/BPW w każdej chwili mógł się zatrzeć i nie dało się temu całkowicie zaradzić. Jedyną możliwością była kosztowna wymiana silnika z BLB na BKD. Koszt silnika to 4000zł + ok. 2000zł koszt wymiany. Razem 6000zł. ASO proponuje za to zestaw naprawczy za 4500zł-5000zł + 1500zł-2000zł wymiana. W końcu jest sposób jak pozbyć się problemu za wczasu - raz na zawsze!

Czego dotyczy aukcja?

Proponujemy usunięcie wady fabrycznej przez całkowitą przeróbkę napędu pompy oleju, stosując mechanizm znany z nieśmiertelnych silników 1.9 TDI. WSZYSTKIE w/w elementy mogące się popsuć zostaną raz na zawsze usunięte i zastąpione niezawodną konstrukcją. Modyfikacja opiera się na fabrycznie nowych częściach z ASO. W cenę usługi wliczony jest komplet części i robocizna. Wykonaliśmy już z powodzeniem ponad 150 takich modyfikacji - 100% zadowolonych klientów !!!

Pamietaj, że jeśli nie zareagujesz na czas, a Twoje auto ma ponad 150.000km przebiegu - w każdej chwili możesz zatrzeć silnik i turbinę.
Tu przykładowa historia użytkownika Passata B6, również zachęcam do poczytania: VW SZROT

Nie jesteś przekonany?
Zobacz jak inni oceniają nasz serwis:

Audi A6 Klub Polska
Audi A4 Klub Polska
Trojmiasto.pl
AZ Auto Serwis
Ul. Nowowiejskiego 22 B
83-000 Pruszcz Gdański
Email: [zasłonięte]@az.gda.pl
Tel: 661-[zasłonięte]-282
Tel: 503-[zasłonięte]-676
GG:[zasłonięte]40563
1. Po wygraniu aukcji proszę o kontakt celem ustalenia terminu wykonania usługi
2. Czas realizacji - 1-2 dni robocze
3. Płatność - na miejscu, po wykonaniu usługi
4. Gwarancja: 12 miesięcy
Usługa wykonywana jest na miejscu w naszym warsztacie