Wprowadzenie
Silnik 2.0 TDI 140KM to niestety największy syf jaki wyprodukowała grupa VAG. Samochody takie jak:
- Audi A4 B7 - 2[zasłonięte]004-20
- Audi A6 C6 - 2[zasłonięte]004-20
- Skoda Superb - 2[zasłonięte]004-20
- VW Passat - 2[zasłonięte]005-20
z silnikiem
2.0 TDI o kodzie BLB/BPW/BMP/BRE i inne przy przebiegu ok. 150.000km - 200.000km w każdej chwili może zatrzymać się na drodze z zatartym silnikiem. Powód? Beznadziejne rozwiązanie napędu pompy oleju oraz wadliwy zespół wałków wyrównoważających.
Lista elementów, które ulegają awarii:
- Pęknięcie napinacza łańcucha pompy oleju -
ZDJĘCIE
- Pęknięcie łańcucha pompy oleju -
ZDJĘCIE
- Wytarcie zębatki na wale korbowym, po której porusza się łańcuch pompy oleju -
ZDJĘCIE
- Wyrobienie się zabieraka -
ZDJĘCIE
- Wyrobienie się gniazda zabieraka
Problem polega na tym, że wystarczy, że nawali jedna z w/w części i mamy piękny komunikat:
BRAK CIŚNIENIA OLEJU, a przy okazji najczęściej zatarty silnik i turbine do regeneracji.
Objawy, które świadczą, że dzieje się coś złego:
- głośna praca silnika
- wyraźne drganie silnika i całego samochodu podczas postoju na biegu jałowym
- metaliczny odgłos szurania pod maską
- szarpanie auta podczas przyspieszania w zakresie obrotów 1800 - 2000 obr/min
Do niedawna każdy silnik 2.0 TDI o kodzie BLB/BPW w każdej chwili mógł się zatrzeć i nie dało się temu całkowicie zaradzić. Jedyną możliwością była kosztowna wymiana silnika z BLB na BKD. Koszt silnika to 4000zł + ok. 2000zł koszt wymiany. Razem 6000zł. ASO proponuje za to zestaw naprawczy za 4500zł-5000zł + 1500zł-2000zł wymiana. W końcu jest sposób jak pozbyć się problemu za wczasu - raz na zawsze!
Czego dotyczy aukcja?
Proponujemy usunięcie wady fabrycznej przez
całkowitą przeróbkę napędu pompy oleju, stosując mechanizm znany z nieśmiertelnych silników 1.9 TDI. WSZYSTKIE w/w elementy mogące się popsuć zostaną raz na zawsze usunięte i zastąpione niezawodną konstrukcją. Modyfikacja opiera się na
fabrycznie nowych częściach z ASO. W cenę usługi wliczony jest
komplet części i robocizna. Wykonaliśmy już z powodzeniem ponad 150 takich modyfikacji - 100% zadowolonych klientów !!!
Pamietaj, że jeśli nie zareagujesz na czas, a Twoje auto ma ponad 150.000km przebiegu - w każdej chwili możesz zatrzeć silnik i turbinę.
Tu przykładowa historia użytkownika Passata B6, również zachęcam do poczytania:
VW SZROT
Nie jesteś przekonany?
Zobacz jak inni oceniają nasz serwis:
Audi A6 Klub Polska
Audi A4 Klub Polska
Trojmiasto.pl
1. Po wygraniu aukcji proszę o kontakt celem ustalenia terminu wykonania usługi
2. Czas realizacji - 1-2 dni robocze
3. Płatność - na miejscu, po wykonaniu usługi
4. Gwarancja: 12 miesięcy