Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Przepis na sprzedaż

04-03-2012, 12:53
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 39 zł      Najwyzsza cena licytacji: 39 zł     
Użytkownik www_helion_pl
numer aukcji: 2098778606
Miejscowość Gliwice
Kupiono sztuk: 2    Zostało sztuk: 3    Licytowało: 2    Wyświetleń: 29   
Koniec: 04-03-2012 17:06:49

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2007
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

KATALOG OGÓLNY
FAQ
FORMY PŁATNOŚCI
PayU
Przedpłata
ING Bank Śląski
94 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]2980023 [zasłonięte] 591411
KONTAKT
[zasłonięte]@helion.pl
tel. 32 [zasłonięte] 63 w. 121, 188
fax. 32 [zasłonięte] 63 w. 110
(pon. – pt. 9.00–17.00)
Logo Grupy Wydawniczej Helion
ul. Kościuszki 1c
44-100 Gliwice
Laureat zaufanych opinii

Przepis na sprzedaż

Okładka książki

Autorzy: Agnieszka Maziarz-Lipka

Rok wydania: 2007

Stron: 168

ISBN: 978-83-[zasłonięte]-0890-4

Format: A5

Oprawa: miękka

Książka jest nowa

Druk na żądanie

To jest książka w druku na żądanie

Technolodia druku na żądanie, wprowadzona w Wydawnictwie Helion zapewni Ci stały dostęp do starszych publikacji.
Druk na żądanie oznacza, że wydrukujemy nawet jeden egzemplarz wybranej książki, specjalnie na Twoje zamówienie.

Wypracuj własny styl sprzedaży i obsługi klienta

  • Sprawdź, jakie są Twoje mocne strony, a nad którymi cechami musisz popracować, wcielając się w rolę handlowca
  • Znajduj argumenty dopasowane do oczekiwań klienta
  • Twórz i prezentuj przekonujące oferty handlowe
  • Studium przypadku: schematy rozmów z klientami w różnych sytuacjach handlowych

Czy wiesz, że możesz sprawić, by to klient chciał z Tobą współpracować, by to jemu zależało na tym, żebyś go obsługiwał? Myślisz, że to jedynie marzenia, bo rynek jest zbyt konkurencyjny? Zastanów się więc, z ilu swoich dostawców jesteś tak naprawdę zadowolony. Jak często wychodzisz z banku, restauracji czy sklepu z uczuciem, że byłeś świetnie obsłużony? Że nie tylko dokonałeś satysfakcjonującego zakupu, ale także kontakt ze sprzedawcą sprawił Ci przyjemność?

Naprawdę jest jeszcze wielkie pole do popisu!

W tym podręczniku znajdziesz odpowiedź na pytanie, jak spowodować, by klienci więcej i chętniej od Ciebie kupowali. Pamiętaj jednak, że sama książka nie działa. Przepis na ciasto nie jest ciastem. Ale mogę Ci coś obiecać -- jeśli tylko konsekwentnie odrobisz zadanie, nie tylko przeczytasz, ale będziesz stosował kolejne przepisy, to sfinalizowanie transakcji będzie już tylko formalnością.

  • Znajduj klientów, którzy chcą z Tobą rozmawiać.
  • Sprzedawaj przez telefon.
  • Umawiaj się na spotkania z przyjemnością.
  • Aktywnie słuchaj klienta, by usłyszeć, co jest dla niego ważne.
  • Sprzedawaj za pomocą pytań.
  • Zwróć uwagę na to, że zastrzeżenie to jeszcze nie rozwiana wątpliwość.
  • Pamiętaj, że dobrze załatwiona reklamacja to sposób na zdobycie klienta na całe życie.
  • Bądź dobrze zorganizowany.
  • Lepiej poradź sobie z własnym stresem.

Jak to zrobić? Przeczytaj...

Za przesyłkę płacisz tylko raz :: zobacz inne książki z tej kategorii

druk na żądanie, pond, pofd helion_promocja1 onepress_sprzedaz