|
Maglownica / Przekładnia kierownicza PRZEKLADNIA NISSAN PRIMERA P12 VANETTE MAGLOWNICA
KONTAKT OGÓLNY:[zasłonięte]604-85-84
|
1. WAŻNA INFORMACJA
|
*2. PROMOCJA
90/90
|
W większości przypadków posiadamy przekładnie na wymianę.
Zwracana przekładnia musi nadawać się do regeneracji.
GWARANCJA
do
24
miesięcy !!!
Wystawiamy Faktury VAT. |
Demontaż przekładni kier. na aucie 90 PLN
Montaż przekładni kier. na aucie 90 PLN
*Wszystkie
samochody z silnikami do 2000 cm3
*Nie dotyczy aut wyjątkowych. |
3. KONTAKT -
ZADZWOŃ DO NAS TERAZ...
(Z powodu dużej ilości połączeń, linie często są zajęte. Serdecznie przepraszamy)
|
|
>>>
REGENERACJA UKŁADÓW KIEROWNICZYCH: PRZEKŁADNIE
KIEROWNICZE, MAGLOWNICE <<< |
Masz problem ze wspomaganiem?
Chcesz szybko zapomnieć o problemie z uszkodzoną przekładnią kierowniczą?
Nie masz pieniędzy na długie i kosztowne naprawy?
Doradzimy, pomożemy, naprawimy.
>>> Nasz czas jest do Twojej dyspozycji - Zadzwoń do nas... <<<
|
|
|
O NASZEJ FIRMIE:
NASZA SPECJALIZACJA
ZAPRASZAMY
Witamy na naszej aukcji. Od 1993 roku
zajmujemy się układami kierowniczymi. Jesteśmy
wyspecjalizowanymi stacjami diagnostycznymi w zakresie
regeneracji przekładni kierowniczych, pomp
wspomagania i turbosprężarek.
Służymy naszym klientom od wielu lat,
demontujemy oraz montujemy codziennie
kilkadziesiąt przekładni i turbosprężarek.
Tworzymy
stanowiska diagnostyczne
tzw. testery przekładni kierowniczych.
Z każdym dniem chcemy robić to coraz
dokładniej... |
|
Nasze oferty
odwiedziło łącznie:
PRZEKŁADNIA JAK
NOWA!
z gwarancją jak od producenta.
Nie boimy się o jakość naszych usług, dlatego
dajemy
12 miesięcy gwarancji z możliwością przedłużenia
na
24
miesiące |
Oferta dotyczy: |
|
ZREGENEROWANA PRZEKŁADNIA KIEROWNICZA PRZEKLADNIA NISSAN PRIMERA P12 VANETTE MAGLOWNICA
(przy zwrocie starej nadającej się do naprawy)
WYMIANA WSZELKICH DOSTĘPNYCH ELEMENTÓW
NA
NOWE
(bez obudowy, listwy, rozdzielacza) |
|
|
|
Sprawdzana hydraulicznie: |
|
Tak - test
obciążeniowy po naprawie |
|
|
|
Test ciśnieniowy: |
|
do 150 BAR!!!
STANOWISKO DIAGNOSTYCZNE |
|
|
|
Realizacja: |
|
Realizacja:
WYSYŁKA, ODBIÓR OSOBISTY LUB OPCJONALNIE
MONTAŻ. |
|
|
|
Gwarancja: |
|
12
miesięcy - 24 miesiące |
|
|
|
Cena: |
|
549,00 PLN |
|
SPOSÓB REALIZACJI ZAMÓWIENIA |
|
OPCJA 1. Wysyłka przekładni kierowniczej do regeneracji.
OPCJA 2. Zakup zregenerowanej przekładni (doliczamy kaucje).
OPCJA 3. Dowóz osobisty i naprawa tego samego dnia.
OPCJA 4. Montaż i demontaż w wybranych miastach.
|
|
|
GALERIA OPISOWA
|
|
|
Przekładnia kierownicza (maglownica)
PRZEKLADNIA NISSAN PRIMERA P12 VANETTE MAGLOWNICA |
|
PRZEKŁADNIA KIEROWNICZA |
|
|
|
|
Sekretem dobrej regeneracji jest diagnostyka.
Dlatego wykonujemy szereg testów, które mają
wykluczyć ewentualne usterki po naprawie. Na
naszym urządzeniu sprawdzamy przecieki
wewnętrzne, przecieki zewnętrzne, a
także odchylenie czujnika zegarowego.
Jest to pierwsza faza testów.
Możemy wykluczyć ewentualne wycieki, luzy w układzie, a
także zacięcia. |
TEST MAGLOWNICY 1/3 |
|
|
|
|
Przekładnia bez luzów, wycieków i
zacięć wcale nie oznacza, że jest w pełni
sprawna. Istnieje duże prawdopodobieństwo
uszkodzenia jednej ze sekcji, przez co
wspomaganie może działać w jedną stronę z
mniejszą siłą niż w drugą. Zadaniem testu numer
2 jest wykluczenie tego typu usterki poprzez
wyrównanie obciążeń, na obie sekcje.
Manometr 1 pokazuje obciążenie na sekcje
prawą, manometr 2 obciążenie na sekcje
lewą, a manometr 3 całkowite ciśnienie
zasilacza hydraulicznego. Po tym teście wiadomo,
jak przekładnia będzie zachowywała się na
samochodzie. |
TEST MAGLOWNICY 2/3 |
|
|
|
|
Test obciążeniowy jest ostatnim testem,
który należy wykonać. W tym teście sprawdzamy
poprawną prace rozdzielacza hydraulicznego
maglownicy, jak również tłoka dzielącego
cylinder listwy. Możemy sprawdzić, czy
olej hydrauliczny wykonuje prace czy też tylko
przelatuje kanałem ciśnieniowym wprost do kanału
powrotnego. Test pokazuje także, czy wszystkie
elementy są ze sobą spasowane poprawnie, a także
czy przy podwyższonej temperaturze,
przekładnia kierownicza w samochodzie marki PRZEKLADNIA NISSAN PRIMERA P12 VANETTE MAGLOWNICA zachowuje się tak
samo. |
TEST MAGLOWNICY 3/3 |
|
|
|
|
Szlifowanie listwy zębatych to
najważniejszy i najprecyzyjniejszy moment, całej
naprawy. Od tego w jaki sposób i na jakim
sprzęcie listwa jest szlifowana, będzie zależało
jak szybko uszczelniacze wytrą się i doprowadzą
do ponownych wycieków. Listwy wyglądające w ten
sposób to standard w samochodach Opel [
Vectra B, Vectra C, Astra G,
Astra H, Zafira ] i w grupie VW
[ Skoda Octavia, VW GOLF IV,
Seat Toledo II itd. ] Uszczelniacz,
który spasowany jest z takim wałkiem, ściera
swoją wargę doprowadzając do wycieku. |
SKORODOWANA LISTWA |
|
|
|
|
UWAGA!
Szlifowanie wałka, to proces dość żmudny.
Wiele warsztatów chcących "przyspieszyć"
próbuje zastąpić szlifierkę tokarką z papierem
ściernym. W ten sposób zniszczona listwa
jest następnie polerowana i na oko nie różni się
od tej szlifowanej na szlifierce do wałków. Po
zmierzeniu mikrometrem okazuje się, że różnice w
szlifie sięgają nawet
0,20 mm czyli aż
200
mikronów...
Nie ma możliwości dopasowania tulei prowadzącej
uszczelniacz, jak również błędy powierzchniowe
na listwie doprowadzają do uszkodzeń samych
uszczelniaczy.
Skuteczność
naprawy po takim nieprofesjonalnym szlifie
wystarcza na jedyne 5-10 tysięcy km. |
SZLIFIERKA DO WAŁKÓW |
|
|
|
|
Drogi
kliencie, naprawiając przekładnie u tańszej
konkurencji, możesz być pewien, że Twoja listwa
kierownicza będzie szlifowana na
tokarce przy użyciu
papieru ściernego.
Powstają wówczas błędy
powierzchniowe, które uszkadzają
nawet najlepszej jakości uszczelniacze. To kiedy
Twoja przekładni się rozleci to tylko kwestia
czasu. Każda listwa kierownicza powinna być
szlifowana na szlifierce
do wałków.
Drogi kliencie, jeżeli znajdziesz tańsza firmę,
która stosuje w procesie regeneracji szlifierkę do wałków, oraz uszczelniacze z pierwszego montażu
poinformuj nas o tym, obniżymy dla Ciebie cenę regeneracji...
|
SZLIFOWANIE LISTWY |
|
|
|
|
Po szlifowaniu listwa jest sprawdzana pod
specjalnym światłem w szkle powiększającym.
Sprawdzamy w ten sposób czy nie pozostały żadne
wżery na listwie, a także czy wałek po szlifie
nie ma bicia na czujniku.
Niestety cena regeneracji przy zastosowaniu
szlifierki do wałków wzrasta, gdyż maszyny są
bardzo prądożerne, należy stosować drogie
obciągacze diamentowe, a także przed praktycznie
każdym szlifem toczyć nakiełki w listwie.
Oszczędność 100 zł, przy tak ważnym układzie
jakim jest układ kierowniczych w naszym odczuciu
mija się jednak z celem. |
KONTROLA ODCHYŁU ZEGARA |
|
|
|
|
Zamiast wyrzucać pieniądze w niepewną
przekładnie używaną lepiej zainwestować w
produkt regenerowany.
Sprzedawca przekładni używanej wystawi gwarancje
rozruchową. Regenerowana przekładnia ma
12-24 miesięcy
pełnej gwarancji.
Dobrze zregenerowana i poprawnie zamontowana
przekładnia to gwarancji, że układ kierowniczy
będzie bezpieczny.
Ponowny montaż i zakup drugiej używanej
przekładni, znacznie przewyższa koszty
regeneracji wraz z montażem. Oprócz tego
oszczędza masę czasu i ponowne unieruchomienie
auta. |
TAK PRACUJEMY... |
|
|
|
|
Posiadamy rdzenie nowe
i regenerowane. Stale rozszerzamy naszą ofertę o
kolejne podzespoły.
Każda przekładnia na naszym magazynie
spełnia określone normy producenta i przechodzi
wewnętrzne testy obciążeniowe na podwyższonym
ciśnieniu.
Gwarantujemy jakość za rozsądną cenę. |
ZREGENEROWANE MAGLOWNICE |
|
|
|
|
Poszczególne elementy przekładni kierowniczej
są weryfikowane pod kątem uszkodzeń i zużyć.
Specjalnej weryfikacji poddane są zębniki i
listwy zębate. Przed montażem koniecznie należy
sprawdzić geometrie obudowy.
Części wymienne takie jak np. uszczelnienia
techniczne w dużej mierze zakładamy identyczne z
tymi z pierwszego montażu, w szczególnych
wypadkach montowane są uszczelniacze
podwymiarowe. |
PODZESPOŁY BAZOWE |
|
|
|
|
Przy wymianie tulei prowadzących konieczna jest
wymiana simmeringów i ponowne spasowanie
listwy z wałkiem atakującym.
Wówczas
dobierane są uszczelnienia takich firm jak:
- Auto Suppliers Limited
- Emmetec
- Corteco
bo konkretne
rozwiązania dają konkretne rezultaty... |
Tylko pewne rozwiązania: Maglownica / Przekładnia PRZEKLADNIA NISSAN PRIMERA P12 VANETTE MAGLOWNICA |
|
|
|
|
Niestety w skrajnych przypadkach regeneracja
przekładni kierowniczej jest niemożliwa,
nieopłacalna lub czasami niebezpieczna. Takich
napraw nasza firma się nie podejmuje.
Klienci
dostarczają czasami przekładnie z pękniętymi
obudowami lub z urwanymi mocowaniami. Bywa i
tak, że listwa zębata jest tak skorodowana, że
nie da się jej szlifować ani chromować.
W takich wypadkach proponujemy odpłatnie inną
zregenerowaną przekładnie z magazynu. |
USZKODZONA OBUDOWA |
|
|
|
|
Wystawiamy gwarancje na zregenerowane
przekładnie. Gwarancja w standardzie, wystawiana
na okres 12 miesięcy z możliwością
rozszerzenia odpłatnie do
24 miesięcy dla klientów, którzy
jeżdżą zawodowo powyżej 100,000 km rocznie.
Niepisana zasada mówi, że dobrze zrobiona
przekładnia wystarcza na drugie tyle ile auto
przejechało do tej pory.
Czasami
naprawiamy błędy powstałe już w fazie produkcji
przekładni kierowniczej (np. zastępując źle
ułożyskowaną, aluminiową komorę dystrybucyjną
tuleją stalową).
Wówczas tak regenerowana przekładnia starcza na
dłużej niż nowa. |
MAGLOWNICE WSP. ELEKTRYCZNE |
|
|
|
|
Aby sprostać Państwa oczekiwaniom, prowadzimy
magazyn przekładni zregenerowanych. Możemy po
wstępnej diagnozie, wydać zregenerowaną
przekładnie w zamiana za zużytą tego samego
typu. Dzięki temu, skracamy i tym samym
oszczędzamy Państwa czas. Większość
popularnych typów mamy w ilościach powyżej 10
sztuk. |
MAGLOWNICA WSP. HYDRAULICZNE |
|
|
|
|
Montaż maglownicy PRZEKLADNIA NISSAN PRIMERA P12 VANETTE MAGLOWNICA w naszych zakładach, to
coś więcej niż tylko wyjęcie i włożenie
przekładni. To pewność, że cała procedura
została wykonana fachowo. Trzeba pamiętać, że to
czy przekładni będzie działać długo i
bezawaryjnie w dużej mierze zależy od właściwego
montażu. Wystarczy, jedna źle zapięta osłona
i nawet nowa przekładnia rozszczelni się po 1-2
miesiącach.
Informacja:
Przekładnia montowane na miejscu w ciągu
1 dnia w nie są lakierowane, ze względu na długi
czas schnięcia - nie ma to wpływu na cały proces
regeneracji. |
Demontaż Przekładni PRZEKLADNIA NISSAN PRIMERA P12 VANETTE MAGLOWNICA |
|
|
|
|
Myjnia parowo-koszowa to niemal
najważniejsze urządzenie w naszej firmie.
Detergenty w połączeniu z wysoką temperaturą,
usuwają wszelkie naloty olejowe, piach, wodę i
inne zanieczyszczenia dostające się do środka
przekładni kierowniczej. Medium myjące jest
wzbogacone o inhibitory korozji, które po myciu
mają chronić przed wilgotnym powietrzem
atmosferycznym, które może tworzyć mikro
korozję. Warto zaznaczyć, iż jest to mycie
zgrubne. Proces mycia wstępnego trwa od 30 do
120 minut. Wstępnie umyte elementy
hydrauliczne, są ponownie myte w myjce
ultradźwiękowej.
(Oczywiście jeżeli proces
tego wymaga) |
MYJKA KOSZOWO-NATRYSKOWA |
|
|
|
|
Myjka ultradźwiękowa czyści osady
olejowe, naloty korozyjne i inne
zanieczyszczenia z trudno dostępnych miejsc,
których myjka parowa, nie jest w stanie usunąć.
Kawitacja jest bardzo skuteczna, wszędzie
tam gdzie metoda natryskowa nie wystarcza.
Zastosowane w myjce generatory ultradźwiękowe
emitują fale które uderzają w cząsteczki płynu
wprawiając je w ruch. Specjalnie dobrane medium
jest podgrzewane do 90 stopni C i ma zastosowane
w rozdzielaczach hydraulicznych,
komorach dystrybucyjnych, niedostępnych
łożyskach, kamieniach dociskowych,
zabezpieczeniach, a także w procesie
regeneracji turbosprężarek którymi również
się zajmujemy. Połączenie tych dwóch myjek, daje
pewność, że wszystko jest na pewno dobrze
wyczyszczone. |
MYJKA ULTRADŹWIĘKOWA |
|
|
|
|
Aby ułatwić Państwu decyzje gdzie regenerować
przekładnie kierowniczą, proponujemy montaż i
demontaż na miejscu w ciągu 1 dnia w
jednym z naszych oddziałów. Należy się umówić
telefonicznie na jednodniowy termin naprawy.
Przekładnia jest u nas demontowana, regenerowana
i montowana na auto. Gwarancja 12 lub 24
miesiące. |
HALA MONTAŻOWA |
|
|
|
|
Montaż i demontaż
w promocyjnym wariancie
90/90
Niech to będzie tylko jeden przykład na to
dlaczego warto do nas przyjechać nawet spoza
województwa...
...nawet wliczając paliwo
Więcej informacji na
górze strony. |
KLIENCI SPOZA REGIONU |
|
|
|
|
Jeżeli zdecydują się Państwo na demontaż we
własnym zakresie sugerujemy o zapoznanie się z
naszą skróconą instrukcją montażu.
PO REGENERACJI
(montaż w innym zakładzie)
koniecznie należy:
WAŻNE! 1.
Wypłukać dokładnie układ wspomagania nowym
olejem.
*WAŻNE! 2. Wymienić
zielony płyn wspomagania (jeżeli taki jest
zalany oryginalnie) na czerwony olej np. ATF II
DEXTRONE. Zdecydowanie odradzamy płyny FEBI.
WAŻNE! 3.
Koniecznie wymienić osłony drążków na nowe.
Zdecydowanie unikać osłon termoplastycznych.
Wybrać gumowe. Jeżeli oryginalne osłony są z
odpowietrznikiem, to takie należy zastosować,
pamiętając o rurce odpowietrzającej.
WAŻNE! 4.Należy
dokręcać oba drążki jednocześnie. Próba
dokręcenia każdego drążka z osobna kończy się
wykręceniem korka i uszkodzeniem przekładni.
*Z naszego
doświadczenia wynika, że nie zastosowanie się do
punktu 2 i 3 skutkuje tym, że po 7-8 miesiącach
od regeneracji listwa wygląda
tak jak na 5 zdjęciu od góry. Ponowna
regeneracja nie zawsze jest możliwa...
Wymiana płynu z zielonego na czerwony jest
bezpieczna dla pompy wspomagania. |
SKRÓCONA INSTRUKCJA MONTAŻU |
|
|
|
My dbamy o
środowisko, a Ty?
Odkupimy inne przekładnie
mogą być uszkodzone, cieknące itd.
Zamiast
płacić za recycling
zużytej części możesz jeszcze na niej
zarobić.
Dbaj o środowisko, przyłącz się do nas.
|
|
Życzymy
Państwu, aby Wasz układ
kierowniczy był zawsze
sprawny.
|