Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

PRZEFORMUŁOWANIE W BIZNESIE. JAK MAPA ZMIENIA KRAJ

03-02-2014, 5:22
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 69.68 zł     
Użytkownik dvdmaxpl
numer aukcji: 3854851911
Miejscowość KONIN
Zostało sztuk: 2    Wyświetleń: 3   
Koniec: 03-02-2014 05:30:09

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

strona o mnieinne aukcjedodaj do ulubionych sprzedawców
art192877
Przeformułowanie w biznesie. Jak mapa zmienia krajobraz - Richard Normann [KSIĄŻKA]
Reframing business. When the map changes the landscape
KSIĄŻKA
data wznowienia:
Wysyłka nastąpi po dacie wznowienia: 2[zasłonięte]014-01
autor:
Richard Normann
tłumacznenie:
Jolanta Bartosik
rok wydania:
2011
wydanie:
1
Opis

W 1983 roku Richard Normann opublikował pierwszą na świecie książkę prezentującą zintegrowaną strukturę zarządzania firmą usługową. W niniejszej książce przedstawia natomiast nowe podejście, oryginalny sposób myślenia o firmie i kreowania innej, lepszej przyszłości. W tej niezwykle wartościowej książce pokazuje, że firmy przygotowane na przemyślenie swojej strategii prowadzenia interesów, są w stanie w przyszłości osiągnąć wysoką konkurencyjność. Książka prezentuje nowy model biznesu, nowatorskie podejście do strategii myślenia w budowaniu organizacji oraz mnóstwo rzeczywistych przykładów ułatwiających czytelnikowi zorientowanie się w prezentowanej tematyce. Dzięki lekturze tej wartościowej książki czytelnik dowie się: - jak przekształcić potencjalne koncepcje i plany w konkretne, realne działania i czyny; - w jaki sposób zmienić i wdrożyć nowatorskie rozwiązania w zarządzaniu firmą; - jak, wymyślone i opracowane przez samego autora, rozwiązania sprawdziły się już w praktyce wielu znanych i cenionych firmach; - jak sprawnie przejście z etapu chaosu na konstruktywny model zarządzania organizacją. Książka została nominowana do Igor Ansoff Strategic Management Award 2002.

stan produktu:
Produkt ORYGINALNY. Książka zupełnie nowa.
dział:
KSIĄŻKA
ilość nośników:
[1xKSIĄŻKA]
okładka:
miękka
wymiary:
165 x 235 x 16
ilość stron:
320
EAN:
978[zasłonięte][zasłonięte]48935
ISBN:
[zasłonięte]978-8389-354-1
Przed zakupem sprawdź warunki na stronie "o mnie"!
UWAGA! Kupujący kupując ten produkt jednocześnie upoważnia sprzedającego do zawarcia umowy na usługi pocztowe w imieniu i na rzecz kupującego.
wysyłka po dacie wznowienia!
2[zasłonięte]014-01