Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

PRZEFORMUŁOWANIE W BIZNESIE Jak mapa zmienia kraj

12-07-2012, 18:53
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 89.90 zł     
Użytkownik ksiegarniainter
numer aukcji: 2396012462
Miejscowość Cekcyn
Wyświetleń: 7   
Koniec: 02-07-2012 18:38:19

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2012
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

PRZEFORMUŁOWANIE W BIZNESIE

Jak mapa zmienia krajobraz.

Reframing

Wydawca: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne

Autor: Normann Richard

 

 

 

 

W 1983 roku Richard Normann opublikował pierwszą na świecie książkę prezentującą zintegrowaną strukturę zarządzania firmą usługową. W niniejszej książce przedstawia natomiast nowe podejście, oryginalny sposób myślenia o firmie i kreowania innej, lepszej przyszłości. W tej niezwykle wartościowej książce pokazuje, że firmy przygotowane na przemyślenie swojej strategii prowadzenia interesów, są w stanie w przyszłości osiągnąć wysoką konkurencyjność.
Książka prezentuje nowy model biznesu, nowatorskie podejście do strategii myślenia w budowaniu organizacji oraz mnóstwo rzeczywistych przykładów ułatwiających czytelnikowi zorientowania się w prezentowanej tematyce.
Dzięki lekturze tej wartościowej książki czytelnik dowie się:
  • jak przekształcić potencjalne koncepcje i plany w konkretne, realne działania i czyny;
  • w jaki sposób zmienić i wdrożyć nowatorskie rozwiązania w zarządzaniu firmą;
  • jak, wymyślone i opracowane przez samego autora, rozwiązania sprawdziły się już w praktyce wielu znanych i cenionych firm;
  • jak sprawnie przejście z etapu chaosu na konstruktywny model zarządzania organizacją.
Książka została nominowana do Igor Ansoff Strategic Management Award 2002.

 

Tabela cech produktu
ISBN [zasłonięte]978-8389-354-1
Rok wydania 2012
Wydanie I
Okładka broszurowa
Liczba stron 320
Format B5
Przekład Jolanta Bartosik
Tytuł oryginału Reframing business: when the map changes the landscape

 

Richard Normann - założyciel i pierwszy prezes Service Management Group (SMG, aktualnie SIFO), a następnie grupy Normann Partners. Obronił Doktorat i MBA na uniwersytecie w Lund, gdzie w późniejszym okresie pracował jako profesor, będąc jednocześnie konsultantem. Był specjalistą do spraw strategii biznesowych i korporacyjnych w USA, Japonii, Australii, Bliskim Wschodzie i Europie, odbywał również staż naukowy w Harvard Business School. Dał się poznać jako autor innowacyjnych przemyśleń i strategii w swojej dziedzinie, dla którego charakterystyczne jest tworzenie rzetelnych i trwałych rozwiązań biznesowych. Od 2005 roku Tempelton College (przy University of Oxford) przyznaje nagrody imienia Richarda Normanna.