Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Przedsiębiorstwo turystyczne

17-08-2014, 2:34
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 35.10 zł     
Użytkownik Mysza657
numer aukcji: 4434034153
Miejscowość Kasinka Mała
Wyświetleń: 3   
Koniec: 17-08-2014 02:40:38

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Wysyłka w 24h
- Pocztą Polską

Wybrane przez Państwa książki wysyłane są po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym lub po mailowej informacji iż przesyłka ma być wysłana za pobraniem.
WYSYŁKA GRATIS
Wysyłka gratis przy zakupach powyżej 150 złotych. Nie dotyczy przesyłek pobraniowych i zagranicznych. Książki wysyłamy również za pośrednictwem firmy kurierskiej.
Kontakt
Antykwariat i Księgarnia Tezeusza
Kasinka Mała 657
34-734 Kasinka Mała
tel. 604[zasłonięte]847

gg Monika 38[zasłonięte]513
gg Iwona 43[zasłonięte]495
e-mail: [zasłonięte]@tezeusz.pl

Nr konta bankowego:
Millennium
60 1160 [zasłonięte] 2[zasłonięte]2020001 [zasłonięte] 910803

Przedsiębiorstwo turystyczne
ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]08169
Wymiar: 16.1x23.6cm
Nr wydania: 1
Ilość stron: 300
Rok wydania: 2007
Autor: Markiewicz Ewa
Rodzaj okładki: Miękka
Stan: Nowa
Wydawca: PWE

Opis książki

Podtytuł: Ujęcie statyczne i dynamiczne
Książka jest podzielona na dwie części. W części I (ujęcie statyczne) Autorzy przedstawiają ekonomikę przedsiębiorstwa turystycznego, tj. związki turystyki z ekonomią, rynek turystyczny, przedsiębiorstwo turystyczne, produkt turystyczny, kryteria specjalizacji przedsiębiorstw turystycznych, rodzaje firm turystycznych, otoczenie przedsiębiorstw turystycznych, uwarunkowania rozwoju tych przedsiębiorstw oraz ich organizację i finanse. W części II (ujęcie dynamiczne) omawiają problematykę zarządzania operacyjnego i strategicznego przedsiębiorstwem turystycznych, tj. kształtowanie jakości produktów turystycznych, planowanie zysku tych firm, cykl obsługi klienta w hotelach, podstawy zarządzania strategicznego przedsiębiorstwem turystycznym oraz politykę inwestycyjną przedsiębiorstwa.
Zobacz także...