Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Przedsiębiorstwo i klient w gospodarce... [nowa]

24-01-2012, 5:21
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 69.90 zł     
Użytkownik book24
numer aukcji: 2003093842
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 7   
Koniec: 16-01-2012 01:51:27
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Book24
Book24 - księgarnia internetowa serdecznie wita na swoich aukcjach w serwisie alle. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą oraz zakupu.
O nas

Kupując u nas masz pewność co do jakości zakupionego towaru, oraz szybkiej przesyłki.
Do każdej transakcji podchodzimy indywidualnie, staramy się, aby nasz klient był w 100% usatysfakcjonowany.

Każdą paczkę starannie pakujemy w tekturowe pudełko lub kopertę bąbelkową, tak aby w stanie nienaruszonym dotarła do odbiorcy.
Zwrot pieniędzy

Dane Kontaktowe

Po wylicytowaniu przedmiotu koniecznie wypełnij formularz dostawy, jeśli masz dodatkowe pytania napisz e-maila.

Book24 - księgarnia internetowa al.Solidarności 117 lok.406
00-140 Warszawa

e-mail: [zasłonięte]@book24.waw.pl
pon-pt: 9-18

Numer konta:
951[zasłonięte]200400[zasłonięte]70234[zasłonięte]730 (mBank)
501[zasłonięte]555811[zasłonięte]45200[zasłonięte]594 (Inteligo)


Zaufanie do Book24 Kurier UPS

Przedsiębiorstwo i klient w gospodarce opartej na usługach
Rudawska Iga, Soboń Magdalena

Przedsiębiorstwo i klient w gospodarce opartej na usługach
Dodatkowe informacje

  • ISBN:978[zasłonięte][zasłonięte]64103
  • liczba stron: 430
  • Okładka: miękka
  • Wydawnictwo: Difin
  • Wymiary: 160 x 230 mm
  • Rok wydania: 2009
  • Opis

    Usługi zyskują na znaczeniu nie tylko jako wyodrębniony sektor gospodarki narodowej. W działalność usługową angażują się coraz częściej przedsiębiorstwa dwóch pozostałych sektorów: przemysłu i rolnictwa. Usługi zostają "wbudowane" w końcowy rezultat procesu produkcyjnego, stanowią element kompleksowej oferty wielu przedsiębiorstw przemysłowych i rolnych. Jak deklaruje menedżer jednego z globalnych koncernów, zawsze, kiedy nie możemy bezpośrednio dotrzeć do klienta z jakimś produktem, oferujemy mu usługi powiązane z produktem naszej konkurencji. W publikacji autorzy poświęcają szczególną uwagę aktywności podmiotów gospodarczych na rynku usług oraz zagadnieniom związanym z klientem i konsumpcją na rynku usług.

    Spis treści:
    Przedmowa
    Iga Rudawska, Magdalena Soboń
    Usługi: przeszłość - teraźniejszość - przyszłość
    Aniela Styś
    CZĘŚĆ I. PRZEDSIĘBIORSTWO W GOSPODARCE OPARTEJ NA USŁUGACH
    Rozdział 1. Rozwój i tendencje zmian na rynku usług
    1. Rozwój usług edukacyjnych i badawczych (B+R) a konkurencyjność gospodarki polskiej
    i europejskiej
    Mirosława Pluta-Olearnik
    2. Usługi B2B przemysłu odzieżowego
    Ewa Grandys, Andrzej Grandys
    3. Offshoring na rynku usług i działalności badawczo-rozwojowej
    Katarzyna Kozioł
    4. Business process offshoring szansą rozwoju polskiego rynku usług
    Anetta Pukas, Sylwia Wrona
    5. Wybrane aspekty zmian w usługach w Polsce - diagnoza i prognoza
    Barbara Mikołajczyk, Agata Stolecka
    6. Rozwój usług marketingowych w Polsce w czasach globalizacji
    Robert Nowacki
    7. Uwarunkowania rozwoju międzynarodowego handlu usługami we współczesnej gospodarce
    Katarzyna Nowacka-Bandosz
    Rozdział 2. Innowacje w usługach
    1. Innowacyjność sektora usług
    Iga Rudawska
    2. Innowacje płynące od użytkowników - nowy aspekt konkurowania
    Urszula Kłosiewicz-Górecka, Bożena Słomińska
    3. Marketing internetowy w podmiotach świadczących usługi - wybrane zagadnienia
    Leszek Gracz
    4. Innowacyjność przedsiębiorstw w sektorze usług
    Jerzy Baruk
    5. E-biznes jako nowoczesna forma prowadzenia działalności gospodarczej
    Anna Strysik
    6. Nowe wyzwania dla marketingu detalicznych usług finansowych
    Dariusz Fatuła
    Rozdział 3. Działalność przedsiębiorstw usługowych
    1. Sieć franchisingowa jako strategia ekspansji na rynku dóbr i usług konsumpcyjnych
    Artur Olczak
    2. Rozwój franchisingu w sektorze usług w Polsce
    Alicja Antonowicz
    3. Organizacja kongresów i konferencji jako element produktu poszerzonego w nowoczesnym przedsiębiorstwie hotelarskim
    Monika Świątkowska
    4. Modele APIM w kształtowaniu relacji usługowej
    Magdalena Kowalska-Musiał
    5. Redukcja asymetrii informacji na rynku usług turystycznych
    Mirosław Moroz
    Rozdział 4. Usługi sektora nonprofit
    1. Marketing w instytucjach kultury: zasady, uwarunkowania i perspektywy (w świetle badań ankietowych)
    Krystyna Mazurek-Łopacińska
    2. Usługi świadczone w interesie ogólnym
    Kazimierz A. Kłosiński
    3. Marketing usług kulturalnych w świetle wyników badań ankietowych - aspekt instrumentalno-czynnościowy
    Magdalena Sobocińska
    4. Zarządzanie finansami w usługach edukacyjnych na przykładzie szkoły
    Lidia Sokołowska
    5. Doświadczenie Ukrainy w podwyższeniu jakości usług samorządu lokalnego
    Natalia Czuchraj, Nazar Gliński
    6. Organ samorządu terytorialnego - aktywny nadawca na rynku mediów
    Michał Jaśniak
    7. Podejście do potrzeb pacjenta w publicznych zakładach opieki zdrowotnej w Polsce
    Marcin Kautsch
    CZĘŚĆ II. KLIENT W GOSPODARCE OPARTEJ NA USŁUGACH
    Rozdział 1. Klient na rynku usług
    1. Profil polskiego e-klienta
    Magdalena Soboń
    2. Pozycja konsumenta w sektorze publicznym
    Jerzy Żyrzyński
    3. Pacjent na rynku usług zdrowotnych - determinanty wyboru szpitali
    Rafał Staszewski
    4. Zmiany wydatków na usługi medyczne polskich gospodarstw domowych a zjawisko serwicyzacji konsumpcji
    Zofia Skrzypczak
    5. Wiarygodność źródeł informacji a proces podejmowania decyzji przez konsumenta
    Jolanta Tkaczyk
    Rozdział 2. Kształtowanie relacji z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi
    1. Usługi w procesie budowania trwałych relacji z klientem na rynku maszyn i urządzeń
    Andrzej Bajdak
    2. Rola marketingu w pozyskiwaniu klientów private banking
    Dorota Bednarska-Olejniczak
    3. Budowanie lojalności klientów na rynku usług agroturystycznych
    Iwona Wilk
    4. Autoryzowany doradca - nowa specjalność na rynku usług konsultingowych
    Robert Bęben
    5. Uwarunkowania motywowania pracowników salonów sprzedaży sieci telefonii komórkowej
    Jarosław Mioduszewski, Wanda Zaremba
    Rozdział 3. Jakość usług
    1. Dynamika kontaktu usługowego - metodologiczne aspekty pomiaru i analizy jakości procesu i efektu usługi
    Adam Sagan
    2. Kulturowe uwarunkowania postrzegania jakości usług
    Agata Jonas
    3. Poziom obsługi klienta jako źródło przewagi konkurencyjnej
    Karolina Zięba
    4. Satysfakcja nabywców usług zdrowotnych w Polsce i na Słowacji
    Agnieszka Bukowska-Piestrzyńska
    5. Jakość usług tworzących produkt turystyczny obszaru w opinii klientów
    (na przykładzie Krakowa)
    Agata Niemczyk, Renata Seweryn
    Rozdział 4. Zachowania klienta na rynku usług
    1. Zachowania zakupowe konsumentów żywności
    Małgorzata Kosicka-Gębska, Agnieszka Tul-Krzyszczuk, Jerzy Gębski
    2. Zachowania klientów transportu miejskiego
    Katarzyna Hebel
    3. Preferencje i motywy wyboru usług przez klientów banków spółdzielczych
    Ireneusz Żuchowski
    4. Zachowania młodego konsumenta na rynku usług gastronomicznych
    Beata Bilska
    5. Korzystanie z usług gastronomicznych przez gospodarstwa domowe dotknięte bezrobociem - ujęcie empiryczne
    Tomasz Zalega
    6. Oddziaływanie na nabywców finalnych za pomocą bodźców merchandisingowych
    Agnieszka Izabela Baruk
    7. Ryzyko podejmowane przez usługobiorców w świetle teorii perspektywy
    Ewa Flejterska
    8. Rola graficznych ocen atrybutów nadawanych przez jednostki handlowe w kształtowaniu preferencji nabywców
    Tomasz Wanat
    Spis autorów
    [zasłonięte]@book24.waw.pl - Book24 - księgarnia internetowa