WYSYŁKA DZISIAJ !!!
CODZIENNIE W DNI ROBOCZE
WYSTARCZY DO GODZ. 13.00 wysłać do nas:
1) deklarację odbioru przesyłki "za pobraniem" lub 2) skan przelewu albo 3) wpłacić za pośrednictwem "Płacę z Allegro"
PRZEDSIĘBIORSTWO HUTNICZE PO RESTRUKTURYZACJI
DYNAMIKA ZMIAN W KRAJOWYM SEKTORZE HUTNICZYM W LATACH 1[zasłonięte]992-20
Monografia
Bożena Gajdzik
Stan książki: NOWA
Wydawnictwo Politechniki Śląskiej
Stron: 434
Okładka: miękka
Format: B5
Nakład: 150 egz.
Spis treści
WSTĘP....................................................................................... 7
Rozdział 1
RESTRUKTURYZACJA PRZEDSIĘBIORSTW HUTNICZYCH............. 9
1.1. Restrukturyzacja - pojęcie, rodzaje ................................................ 9
1.2. Restrukturyzacja sektora hutnictwa żelaza i stali................................. 19
1.3. Restrukturyzacja Polskich Hut Stali................................................ 54
1.3.1. Restrukturyzacja własnościowa.............................................. 54
1.3.2. Restrukturyzacja zatrudnienia................................................ 58
1.3.3. Restrukturyzacja technologiczna............................................. 64
Rozdział 2
SYTUACJA NA RYNKU HUTNICZYM............................................. 73
2.1. Trendy na światowym rynku stali................................................... 73
2.2. Rynek hutniczy w Polsce............................................................ 89
2.3. Scenariusze stanów otoczenia........................................................ 122
2.4. Dekoniunktura na rynku hutniczym................................................. 130
2.5. Strategie rynkowe...................................................................... 134
Rozdział 3
ZARZĄDZANIE ZMIANAMI.......................................................... 141
3.1. Zmiana i rodzaje zmian............................................................... 141
3.2. Fazy procesu zarządzania zmianami................................................ 144
3.3. Zmiany w przedsiębiorstwie hutniczym............................................ 147
3.3.1. Zmiany produktowe........................................................... 149
3.3.2. Zmiany technologiczne........................................................ 166
3.3.3. Zmiany w organizacji i zarządzaniu......................................... 177
3.3.4. Zmiany w kulturze organizacji............................................. 188
Rozdział 4
ZARZĄDZANIE WIEDZĄ............................................................ 194
4.1. Zakres wiedzy.......................................................................... 194
4.2. Pozyskiwanie i rozwój wiedzy...................................................... 198
4.3. Zarządzanie wiedzą................................................................... 203
4.4. Innowacyjność w przedsiębiorstwach produkcyjnych........................... 207
4.5. Program zarządzania wiedzą......................................................... 219
4.6. Zaangażowane zarządzanie przedsiębiorstwem.................................. 231
Rozdział 5
MARKETING HUTNICZY.............................................................. 241
5.1. Specyfika marketingu hutniczego................................................... 241
5.2. Marketing mix hirudina w przedsiębiorstwie hutniczym...................... 245
5.2.1. Produkt........................................................................... 245
5.2.2. Cena.............................................................................. 251
5.2.3. Dystrybucja..................................................................... 257
5.2.4. Promocja........................................................................ 282
5.3. Segmentacja rynku.................................................................... 290
5.4. System obsługi klienta............................................................... 293
Rozdział 6
WIZERUNEK PRZEDSIĘBIORSTWA HUTNICZEGO......................... 306
6.1. Tożsamość a wizerunek przedsiębiorstwa.......................................... 306
6.2. System identyfikacji wizualnej...................................................... 311
6.3. Strategia budowy wizerunku......................................................... 327
6.4. W kierunki produkcji klasy światowej - World Class Manufacturing......... 331
Rozdział 7
ODPOWIEDZIALNY BIZNES......................................................... 335
7.1. Społeczna odpowiedzialność biznesu............................................... 335
7.2. System społecznie odpowiedzialnego biznesu.................................... 343
7.3. Program społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa hutniczego......... 352
7.3.1. Kodeks etyczny przedsiębiorstwa............................................ 358
7.3.2. Odpowiedzialność wobec interesariuszy wewnętrznych............... 362
7.3.3. Odpowiedzialność wobec interesariuszy zewnętrznych.................. 373
7.3.4. Odpowiedzialność za środowisko przyrodnicze........................... 376
LEKSYKON POJĘĆ NOWOCZESNEGO ZARZĄDZANIA.................... 382
INDEKS SKRÓTÓW..................................................................... 399
BIBLIOGRAFIA........................................................................... 401
STRESZCZENIE........................................................................... 427
ZAŁĄCZNIKI .............................................................................. 429
CHCESZ PRZED ZAKUPEM ZAPOZNAĆ SIĘ Z OFEROWANĄ KSIĄŻKĄ NAPISZ DO NAS MAILA, A OTRZYMASZ DARMOWY FRAGMENT!!! ZAPRASZAMY NA INNE NASZE AUKCJE !!!
|