Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

PRZEDSIĘBIORSTWO HUTNICZE PO RESTRUKTURYZACJI Nowa

02-06-2012, 18:46
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 58.80 zł     
Użytkownik hirudina
numer aukcji: 2285635614
Miejscowość Katowice
Wyświetleń: 10   
Koniec: 17-05-2012 20:47:44

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2012
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

e-mail: [zasłonięte]@hirudina.pl
tel. stacjonarny: (32)[zasłonięte]352-04
tel. komórkowy: 513-[zasłonięte]-833
komunikator: [zasłonięte]40558

Adres sklepu: ul. Księdza Bednorza 14
(pod apteką)
Katowice-Szopienice

Godziny pracy: Pon - Pt: 8.30 – 16.30

Lokalizacja sklepu:


Przelew na konto mBank:
16 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 406776

Wszystkie zamówienia realizowane
są przez Pocztę Polską.

Książki wysyłamy zgodnie z
wyborem opcji:
- po wpłacie na konto
- za pobraniem
Wysyłamy również
za granicę!

Koszty przesyłki są u nas
zawsze zgodne
z aktualnym cennikiem
Poczty Polskiej.

Odbiór osobisty: Po odbiór książek serdecznie zapraszamy do naszej księgarni w Katowicach-Szopienicach
(adres powyżej)


WYSYŁKA DZISIAJ !!!

CODZIENNIE W DNI ROBOCZE

WYSTARCZY DO GODZ. 13.00 wysłać do nas:

1) deklarację odbioru przesyłki "za pobraniem"
lub
2) skan przelewu
albo
3) wpłacić za pośrednictwem "Płacę z Allegro"



PRZEDSIĘBIORSTWO HUTNICZE PO RESTRUKTURYZACJI

DYNAMIKA ZMIAN W KRAJOWYM SEKTORZE HUTNICZYM W LATACH 1[zasłonięte]992-20

Monografia

Bożena Gajdzik



Stan książki: NOWA
Wydawnictwo Politechniki Śląskiej
Stron: 434
Okładka: miękka
Format: B5
Nakład: 150 egz.

Spis treści

WSTĘP....................................................................................... 7

Rozdział 1
RESTRUKTURYZACJA PRZEDSIĘBIORSTW HUTNICZYCH............. 9
1.1. Restrukturyzacja - pojęcie, rodzaje ................................................ 9
1.2. Restrukturyzacja sektora hutnictwa żelaza i stali................................. 19
1.3. Restrukturyzacja Polskich Hut Stali................................................ 54
1.3.1. Restrukturyzacja własnościowa.............................................. 54
1.3.2. Restrukturyzacja zatrudnienia................................................ 58
1.3.3. Restrukturyzacja technologiczna............................................. 64

Rozdział 2
SYTUACJA NA RYNKU HUTNICZYM............................................. 73
2.1. Trendy na światowym rynku stali................................................... 73
2.2. Rynek hutniczy w Polsce............................................................ 89
2.3. Scenariusze stanów otoczenia........................................................ 122
2.4. Dekoniunktura na rynku hutniczym................................................. 130
2.5. Strategie rynkowe...................................................................... 134

Rozdział 3
ZARZĄDZANIE ZMIANAMI.......................................................... 141
3.1. Zmiana i rodzaje zmian............................................................... 141
3.2. Fazy procesu zarządzania zmianami................................................ 144
3.3. Zmiany w przedsiębiorstwie hutniczym............................................ 147
3.3.1. Zmiany produktowe........................................................... 149
3.3.2. Zmiany technologiczne........................................................ 166
3.3.3. Zmiany w organizacji i zarządzaniu......................................... 177
3.3.4. Zmiany w kulturze organizacji............................................. 188

Rozdział 4
ZARZĄDZANIE WIEDZĄ............................................................ 194
4.1. Zakres wiedzy.......................................................................... 194
4.2. Pozyskiwanie i rozwój wiedzy...................................................... 198
4.3. Zarządzanie wiedzą................................................................... 203
4.4. Innowacyjność w przedsiębiorstwach produkcyjnych........................... 207
4.5. Program zarządzania wiedzą......................................................... 219
4.6. Zaangażowane zarządzanie przedsiębiorstwem.................................. 231

Rozdział 5
MARKETING HUTNICZY.............................................................. 241
5.1. Specyfika marketingu hutniczego................................................... 241
5.2. Marketing mix hirudina w przedsiębiorstwie hutniczym...................... 245
5.2.1. Produkt........................................................................... 245
5.2.2. Cena.............................................................................. 251
5.2.3. Dystrybucja..................................................................... 257
5.2.4. Promocja........................................................................ 282
5.3. Segmentacja rynku.................................................................... 290
5.4. System obsługi klienta............................................................... 293

Rozdział 6
WIZERUNEK PRZEDSIĘBIORSTWA HUTNICZEGO......................... 306
6.1. Tożsamość a wizerunek przedsiębiorstwa.......................................... 306
6.2. System identyfikacji wizualnej...................................................... 311
6.3. Strategia budowy wizerunku......................................................... 327
6.4. W kierunki produkcji klasy światowej - World Class Manufacturing......... 331

Rozdział 7
ODPOWIEDZIALNY BIZNES......................................................... 335
7.1. Społeczna odpowiedzialność biznesu............................................... 335
7.2. System społecznie odpowiedzialnego biznesu.................................... 343
7.3. Program społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa hutniczego......... 352
7.3.1. Kodeks etyczny przedsiębiorstwa............................................ 358
7.3.2. Odpowiedzialność wobec interesariuszy wewnętrznych............... 362
7.3.3. Odpowiedzialność wobec interesariuszy zewnętrznych.................. 373
7.3.4. Odpowiedzialność za środowisko przyrodnicze........................... 376

LEKSYKON POJĘĆ NOWOCZESNEGO ZARZĄDZANIA.................... 382
INDEKS SKRÓTÓW..................................................................... 399
BIBLIOGRAFIA........................................................................... 401
STRESZCZENIE........................................................................... 427
ZAŁĄCZNIKI .............................................................................. 429



CHCESZ PRZED ZAKUPEM ZAPOZNAĆ SIĘ Z OFEROWANĄ KSIĄŻKĄ
NAPISZ DO NAS MAILA, A OTRZYMASZ

DARMOWY FRAGMENT!!!



ZAPRASZAMY NA INNE NASZE AUKCJE !!!

PRZEDSIĘBIORSTWO HUTNICZE PO RESTRUKTURYZACJI Nowa