Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Przedsiębiorstwo - Godziszewski, Haffer

09-03-2012, 19:52
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 60 zł     
Użytkownik Piotr26047
numer aukcji: 2108146130
Miejscowość Tychy
Wyświetleń: 9   
Koniec: 09-03-2012 10:17:25

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2011
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Nowa strona 3
 
 
 
   

Księgarnia PIM, Tychy, ul. Jana Pawła II 24

tel.  501 [zasłonięte] 370

Księgarnia stacjonarna: 
519 [zasłonięte] 288

504 029 187

[zasłonięte]@tlen.pl
 
   

Książki wysyłamy listem poleconym lub paczką w ciągu 1-3 dni roboczych po otrzymaniu wpłaty na
konto.

Na prośbę kupującego wystawiamy fakturę VAT.

W tytule przelewu proszę podać Nick z Allegro lub numer aukcji.


Odbiór osobisty:

Księgarnia PIM, Tychy

ul. Jana Pawła II 24

pon-pt 10-19; sob 10-16.

tel. 519 [zasłonięte] 288

Przy odbiorze osobistym proszę o kontakt z księgarnią w godzinach pracy księgarni.

 

 
    

Wpłata na konto

Pobranie


 

 
   

Bez względu na ilość zakupionych książek koszt przesyłki doliczamy tylko raz i wynosi on maksymalnie 10 zł.

 

Przedsiębiorstwo
Teoria i praktyka zarządzania
Godziszewski Bogdan, Haffer Mirosław, Stankiewicz Marek Jacek, Sudoł Stanisław

 Wydawnictwo: PWE
 ISBN: 978-83-[zasłonięte]-1928-1
 Format: 16.0x23.5cm
 Ilość stron: 496
 Oprawa: Miękka
 Wydanie: 1, 2011 r.

Opis:
 Podręcznik obejmuje wiedzę o teoretycznych podstawach funkcjonowania przedsiębiorstwa oraz o zarządzaniu nim. Autorzy omówili:
• istotę przedsiębiorstwa oraz rolę przedsiębiorcy i przedsiębiorczości,
• znaczenie przedsiębiorstwa w gospodarce,
• otoczenie i konkurencyjność przedsiębiorstwa,
• cele i misję przedsiębiorstw oraz ich typy,
• ryzyko w działalności przedsiębiorstwa,
• zasoby, strukturę organizacyjną przedsiębiorstwa i jego kadrę menedżerską,
• strategiczne i operacyjne zarządzanie przedsiębiorstwem,
• kulturę i etykę w działalności przedsiębiorstwa,
• zarządzanie wsytuacjach kryzysowych.

Podręcznik jest przeznaczony dla: studentów kierunków ekonomicznych w wyższych uczelniach różnych typów, uczestników kursów doskonalących umiejętności menedżerskie, przedsiębiorców i menedżerów.


okładka