Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ ZDYSCYPLINOWANA OD STARTUPU DO

11-07-2015, 7:35
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 44 zł     
Użytkownik Ksiazki_Bielsko
numer aukcji: 5441095567
Miejscowość Bielsko-Biała
Wyświetleń: 1   
Koniec: 11-07-2015 07:41:56

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Rok wydania (xxxx): 2014
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

 

 

 

PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ ZDYSCYPLINOWANA

OD STARTUPU DO SUKCESU W 24 KROKACH

B. AULET  

INFORMACJE:

 

 

Wydawnictwo - ONE PRESS

Rok - 2014

Stron - 320

Oprawa - MIĘKKA

Format - 200x200mm

 

STAN - NOWA

 

 

Zrób sobie startup

Dobry pomysł na biznes to dopiero początek długiej drogi do sukcesu. Aby przekuć ideę w praktykę, potrzebujesz pasji i umiejętności. Pasję na pewno już masz, teraz pora na zdobycie kwalifikacji, które każdy zdyscyplinowany przedsiębiorca musi posiadać, by odnieść sukces.

Ten praktyczny przewodnik pozwoli Ci spojrzeć kompleksowo na proces wprowadzania produktu lub usługi na rynek. Lista kolejnych kroków, które należy podjąć, nie tylko znacznie zwiększy Twoje szanse na udany debiut, ale też pomoże wskazać umiejętności potrzebne całemu Twojemu zespołowi — zwłaszcza w kluczowym, wczesnym okresie życia firmy. Prezentowany tutaj model pozwoli nieustraszonym przedsiębiorcom (takim jak Ty!) szybko i skutecznie wypracować najlepsze rozwiązania. Czy jest to Twoje pierwsze czy kolejne przedsięwzięcie, w tej książce znajdziesz narzędzia, które pomogą Ci stworzyć coś, co ludzie zechcą kupić i czego będą potrzebować — a to zaprowadzi Cię prosto do finansowego sukcesu. Społeczeństwo czeka, więc do roboty!

 

 

Bill Aulet jest dyrektorem zarządzającym Martin Trust Center przy MIT Entrepreneurship, a także starszym wykładowcą w Sloan School of Management przy MIT. Zanim podjął pracę na MIT, przez 25 lat gromadził doświadczenia biznesowe. Najpierw pracował w IBM-ie, a potem powoływał do życia kolejne przedsiębiorstwa. Stworzył i prowadził takie firmy, jak Cambridge Decision Dynamics oraz SensAble Technologies. Pracuje na całym świecie z przedsiębiorcami, małymi i dużymi firmami oraz rządami i promuje wśród swoich klientów ideę przedsiębiorczości opartej na innowacjach.

ZASADY:

Dane do przelewu:



* wszelkie pytania proszę kierować PRZED podjęciem decyzji o kupnie

* NIE WYSYŁAMY ZA POBRANIEM KUPUJĄCYM O WĄTPLIWEJ REPUTACJI ALLEGRO

* wysyłka odbywa się w ciągu MAX. 2 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty na koncie

* wszystkie książki wysyłamy w kopertach ochronnych (istnieje możliwość odbioru osobistego po wcześniejszym umówieniu się


Więcej informacji na stronieO MNIE

REAL FOTO- wszystkie fotografie przedstawiają rzeczywisty stan książek

WYSTAWIAMY
FAKTURY VAT

Opis:
Przedmowa (13)
Podziękowania (17)
Wprowadzenie (19)
24 KROKI, SZEŚĆ MOTYWÓW PRZEWODNICH (29)
Krok 0. Początek (33)
Krok 1. Segmentacja rynku (41)
Krok 2. Wybór przyczółka rynkowego (63)
Krok 3. Tworzenie profilu użytkownika końcowego (71)
Krok 4. Obliczanie rozmiarów całkowitego dostępnego rynku (TAM) w ramach przyczółka rynkowego (81)
Krok 5. Zdefiniuj użytkownika modelowego na przyczółku rynkowym (93)
Krok 6. Analiza zastosowania produktu w pełnym cyklu życia (107)
Krok 7. Ogólna specyfikacja produktu (117)
Krok 8. Liczbowe ujęcie propozycji wartości (131)
Krok 9. Wskaż dziesięciu następnych klientów (141)
Krok 10. Zdefiniuj swoją podstawową kompetencję (151)
Krok 11. Opracuj wykres pozycji konkurencyjnej (163)
Krok 12. Opisz jednostkę decyzyjną klienta (173)
Krok 13. Mapa procesu pozyskiwania płacącego klienta (183)
Krok 14. Obliczanie rozmiarów całkowitego dostępnego rynku (TAM) dla rynków rozwojowych (193)
Krok 15. Opracuj model biznesowy (199)
Krok 16. Ustal założenia polityki cenowej (213)
Krok 17. Oblicz wartość klienta w cyklu życia (LTV) (223)
Krok 18. Mapa procesu sprzedaży prowadzącego do pozyskania klienta (239)
Krok 19. Oblicz koszt pozyskania klienta (COCA) (249)
Krok 20. Zdefiniuj podstawowe założenia (267)
Krok 21. Sprawdź swoje podstawowe założenia (273)
Krok 22. Zdefiniuj minimalnie satysfakcjonujący produkt biznesowy (MVBP) (285)
Krok 23. Wykaż, że "pies zechce jeść karmę dla psów" (295)
Krok 24. Opracuj plan produktu (305)
Posłowie (313)
Biznes to coś więcej niż 24 kroki (313)
Słowniczek (315)
O autorze (317)




PRZED PODJĘCIEM DECYZJI PROSZĘ O ZAPOZNANIE SIĘ ZE STRONĄ ,,O MNIE"


ZAPRASZAM NA INNE NASZE AUKCJE

POZDRAWIAM