Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Przedsiębiorczość w turystyce... [nowa]

28-02-2012, 14:59
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 42 zł     
Użytkownik BestselleryPL
numer aukcji: 2030133728
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 7   
Koniec: 30-01-2012 17:59:54
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Przedmiotem aukcji jest:

Przedsiębiorczość w turystyce Zasady i praktyka



Dane:
  • ISBN:978[zasłonięte][zasłonięte]55622
  • liczba stron: 286
  • okładka: miękka
  • wydawnictwo: CeDeWu
  • wymiary: 165 x 235 mm
  • Rok wydania: 2010
  • Stan produktu: nowy, nieużywany



  • Opis książki:
    Podręcznik Przedsiębiorczość w turystyce wraz z praktycznymi przykładami jest przewodnikiem dla nowoczesnych menedżerów rynku turystycznego.
    Pozwala na:
    - zrozumienie znaczenia przedsiębiorczości w zarządzaniu;
    - obniżanie ryzyka planowania przedsięwzięć;
    - formułowanie i wdrażanie przedsięwzięć przedsiębiorczych;
    - poznanie przedsiębiorczości międzynarodowej na przykładzie rynku Ukrainy i Federacji Rosyjskiej.
    Dlaczego warto studiować podręcznik?
    Robert Korzeniowski w pierwszym rozdziale książki dowodzi, że sukces jest bezpośrednio związany z profesjonalizacją i działaniami przedsiębiorczymi.
    Publikacja została przygotowana przez Zespół i Partnerów Katedry Zarządzania w Turystyce Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. Podręcznik jest adresowany do studentów, aktualnych i potencjalnych przedsiębiorców oraz pracowników instytucji publicznych, a także społecznych, wspomagających profesjonalizm i przedsiębiorczość w zarządzaniu turystyką.
    www.turystyka.uj.edu.pl

    Przedmowa - Małgorzata Bednarczyk 7
    Wprowadzenie - Robert Korzeniowski o profesjonalizacji współczesnego sportu i przedsiębiorczości - Robert Korzeniowski 11
    Rozdział I
    Co to jest przedsiębiorczość? - Małgorzata Bednarczyk 19
    1.1. Pojęcie przedsiębiorczości 19
    1.2. Proces przedsiębiorczości 23
    1.3. Typy przedsiębiorczości 26
    Bibliografia 31
    Rozdział II
    Przedsiębiorczość organizacyjna 33
    2.1. Przedsiębiorcza orientacja firmy - organizacyjne uczenie się - Jarema Batorski 33
    2.2. Przedsiębiorczość jako proces zarządzania wiedzą - Jarema Batorski, Joanna Skrzypczak 36
    Bibliografia 42
    Rozdział III
    E-przedsiębiorczość 43
    3.1. Formalno-prawne uwarunkowania prowadzenia biznesu turystycznego w sieci - Sebastian Kopera 43
    3.2. Jak założyć e-biuro podróży? - Sebastian Kopera, Jacek Panek 47
    3.3. Cyfrowe instrumenty przedsiębiorczości turystycznej - Sebastian Kopera 58
    Bibliografia 74
    Rozdział IV
    Współczesny rynek turystyczny 77
    4.1. Specyfika rynku turystycznego - Małgorzata Bednarczyk 77
    4.2. Jakość i personel w przedsiębiorczości turystycznej - Ewa Wszendybył-Skulska 80
    4.3. Bezpieczeństwo produktów i usług w turystyce - Marta Najda-Janoszka 111
    4.4. Opisy przypadków: jak zapewnić bezpieczeństwo żywności? 135
    Bibliografia 141
    Rozdział V
    Zarządzanie marketingowe - Ewa Grabińska 145
    5.1. Znaczenie marketingu dla menadżerów turystyki 145
    5.2. Koncepcja marketingu-mix dla "hotelu 4*" w Krakowie 148
    5.3. Plan marketingowy w przedsiębiorstwie turystycznym 155
    5.4. Badania marketingowe na rynku turystycznym 157
    5.5. Budowa marki firmy turystycznej 162
    Bibliografia 167
    Rozdział VI
    Planowanie i finanse w firmach turystycznych 169
    6.1. Plan biznesu - Jacek Chudzik 169
    6.2. Podatki w biznesie turystycznym - Zbigniew Michalik 180
    Bibliografia 189
    Rozdział VII
    Instytucje wspierające przedsiębiorczość w turystyce 191
    7.1. Franchising - Marek Świerad 191
    7.2. Turystyczny samorząd gospodarczy - Jarema Batorski 198
    7.3. Klastry i inkubatory przedsiębiorczości - Jacek Gancarczyk 202
    7.4. Wsparcie funduszy Unii Europejskiej - Jacek Gancarczyk 205
    Bibliografia 230
    Rozdział VIII
    Przedsiębiorczość międzynarodowa - przykłady rynków i firm na Ukrainie i w Federacji Rosyjskiej 235
    8.1. Uwarunkowania prowadzenia biznesu turystycznego na Ukrainie - Mariusz Żurek 235
    8.2. Rynek i przedsiębiorstwo turystyczne w Federacji Rosyjskiej - Grzegorz Sroślak 250
    Bibliografia 261
    Załączniki 265

    Zobacz nasze pozostałe aukcje

    Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

    Zapraszamy serdecznie.