Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ SPOŁECZNA TEORIA ... - NOWAK !!J

26-06-2012, 21:04
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 64.30 zł     
Użytkownik czarodziejka_pl
numer aukcji: 2354500422
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 11   
Koniec: 16-06-2012 16:42:43

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2012
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Książki jakich szukasz

Informacje o firmie

ARKA
Warszawa


Kontakt



e-mail: [zasłonięte]@arkakg.nazwa.pl

Pracujemy:
Poniedziałek-piątek

 

CZARODZIEJKA_PL na platformie Allegro

Księgarnia internetowa CZARODZIEJKA_PL na platformie aukcyjnej Allegro proponuje Państwu Książki w nadzwyczaj atrakcyjnych cenach. Oferta obejmuje wszelkie typy książek.
Gwarantujemy szybką realizację transakcji oraz rzetelną i fachową obsługę
Przedmiotem aukcji jest Książka
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ SPOŁECZNA TEORIA I PRAKTYKA

Prosimy zwracać uwagę na terminy realizacji transakcji na dole strony

Kupując akceptujesz nasz regulamin na stronie "o mnie".

Autor: ANDRZEJ NOWAK , RYSZARD PRASZKIER
Wydawca: Wolters Kluwer Polska - LEX
Rok wydania: 2012
Okładka: miękka
Wymiary:  B5 (176 x 250 mm)
Ilość stron: 280
ISBN: 978-83-[zasłonięte]-0746-8

Cena detaliczna: 79,00 zł

Opis:Zwykle zakładamy, że duże zmiany wymagają dużych inwestycji. Są jednak sytuacje, w których systemowe i trwałe zmiany na wielką skalę są wprowadzane przez jednostki początkowo niemające żadnych środków oprócz własnej pasji, kreatywności i przedsiębiorczego sposobu myślenia - można powiedzieć, że w jakiś sposób uzyskują coś z niczego. Jednostki te nazywane są przedsiębiorcami społecznymi, a książka przedstawia specyficzną "magię" ich podejścia.

Jest coś intrygującego w przedsiębiorcach społecznych, którzy zwykle koncentrują się na rozwiązywaniu najbardziej palących i - z pozoru - nierozwiązywalnych problemów społecznych. I robią to z sukcesem - nie tylko wprowadzają innowacyjne metody, ale także zmieniają nastawienie ludzi i społeczności. Niezależnie więc od celów, takich jak walka z bezrobociem, rozwój zaniedbanych gmin, integracja osób niepełnosprawnych, nowe metody edukacji, równouprawnienie kobiet, ochrona natury - inicjują oddolny proces, rodzaj łańcucha zmian wpływających na ludzi i społeczności.

W książce przedstawiono teorię i praktykę uzyskiwania zmiany społecznej, szczególnie takiej, która jest długofalowa, nieodwracalna, tworzy obywatelski kapitał społeczny, daje perspektywy, optymizm i otwiera drogę do nowych umiejętności. Zmiana zainicjowana przez przedsiębiorców społecznych staje się wtedy endogenna - uzyskiwana jest bowiem dzięki potencjałowi tkwiącemu w ludziach i społecznościach, nie jest przynoszona z zewnątrz przez ekspertów.

W książce zaprezentowano badania, które wskazują na cechy osobowości sprzyjające budowaniu kapitału społecznego, oraz wprowadzono nową defi nicję lidera - osoby działającej poprzez upodmiotowienie społeczności. Przedstawiono także nowe podejście do dynamicznej przedsiębiorczości społecznej wraz z szeregiem rekomendacji dotyczących najlepszych sposobów działania.

 

Realizacja zamówienia


Przelew = wylicytowana kwota + koszt przesyłki.
Przy zakupie 2 lub więcej pozycji prosimy o kontakt celem ustalenia kosztów przesyłki
W tytule przelewu prosimy wpisać nr aukcji oraz login.
Transakcję realizujemy w ciągu 2-3 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty na naszym koncie lub od dnia poinformowania nas o odbiorze osobistym.

Bezpieczeństwo

Książki wysyłamy w trwałej, ochronnej kopercie lub w kartonowym pudełku.
Forma przesyłki to list polecony lub paczka pocztowa.
Książki możemy wysłać dodatkowo zabezpieczone za dopłatą 2 zł
Faktura vat wystawiana jest na życzenie klienta.
W razie jakichkolwiek problemów, mogą Państwo liczyć na pomoc naszego zespołu.
W przypadku zaginięcia przesyłki prosimy o kontakt.