Centralny Punkt Serwisowy
Gateway / eMachines:
CK MEDIATOR Sp. z o.o.
ul. Rataja 7
05-070 Sulejówek
W sprawie serwisu prosimy o kontakt mailowy:
[zasłonięte]@ckmediator.com.pl
GWARANCJA JAKOŚCI OBSŁUGI:
Kupując na naszych aukcjach masz pewność, że otrzymasz towar najwyższej jakości w 100% zgodny z opisem aukcji.
GWARANCJA ZWROTU PIENIĘDZY
- Wszystkie sprzedawane towary są objęte 10-dniową Gwarancją Zwrotu Pieniędzy.
- Oddawany przedmiot MUSI być NOWY, NIEUŻYWANY, bez wad towaru jak i opakowania
- Zwrot pieniędzy nie obejmuje przedmiotów z uszkodzeniami mechanicznymi lub innymi wadami (w takim przypadku należy skorzystać z prawa reklamacji).
- Koszty przesyłki i pakowania nie są refundowane.
- Klient jest odpowiedzialny za dostarczenie zwrotnej przesyłki w stanie nienaruszonym na swój koszt
- Do sprawdzenia towaru przystępujemy w ciągu do 14-tu dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki.
- Jeśli otrzymamy przedmiot i będzie on odpowiadał w/w warunkom to odeślemy pieniądze za towar na wskazane konto.
- Jeśli przysłany przedmiot nie będzie odpowiadał w/w warunkom to pieniędzy nie zwracamy, a towar odsyłamy na koszt kupującego.
- Zwroty proszę wysyłać na adres z Allegro
- Nie odbieramy przesyłek za pobraniem.
Aby uwzględnić zwrot musimy otrzymać:
1. Zakupione produkty wraz z oryginalnym opakowaniem w nieuszkodzonym stanie
2. Informację o nazwie użytkownika (nick w serwisie aukcyjnym Allegro)
3. Numer konta bankowego wraz z danymi właściciela rachunku (na ten rachunek zwracamy pieniądze).
WARUNKI WYSYŁKI:
- Towar wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej „Siódemka” – koszt 15 PLN
- W przypadku opóźnienia spowodowanego naszą winą, wysyłamy informację do Klienta.
- Numer konta, na które należy dokonywać przedpłaty jest wysyłany automatycznie na email, znajdziesz go na dole maila z potwierdzeniem zakupu wysyłanym automatycznie z Allegro oraz na tej aukcji.
- Przesyłki są ubezpieczone. Przy odbiorze paczki od kuriera, podpisujecie Państwo odpowiedni dokument stwierdzający nienaruszony stan opakowania i jego zawartość dlatego ZAWSZE proszę w obecności kuriera sprawdzić faktyczną zawartość przesyłki, a w przypadku uszkodzenia kartonu lub przedmiotu ŻĄDAJ od kuriera sporządzenia protokołu szkody, bez protokołu szkody nie będziemy wstanie rozpatrzyć pozytywnie Twojej reklamacji. WYMIENIAMY TYLKO TAKIE PACZKI, KTÓRE MAJĄ SPISANY PROTOKÓŁ.
- Wszystkie monitory są wysyłane z centralnego magazynu poza Krakowem. W przypadku niezgodności z zamówieniem prosimy o natychmiastowy kontakt w ciągu 48h w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji i wymiany towaru w trybie przyśpieszonym na właściwy
- Wszelkie sprawy gwarancyjne załatwia centralny punkt serwisowy