|
INFORMACJE OGÓLNE
|
|
Rodzaj urządzenia
|
8-portowy przełącznik, zarządzalny
|
|
Rozmiar tablicy adresów MAC
|
8000 wpisów
|
|
Protokół zdalnego zarządzania
|
SNMP 1, SNMP 2, RMON 1, RMON 2, RMON 3, RMON 9, Telnet, SNMP 3, SNMP 2c, HTTP, HTTPS, TFTP, SSH
|
|
Algorytm szyfrowania
|
SSL
|
|
Metoda uwierzytelniania
|
Secure Shell (SSH), RADIUS, TACACS+
|
|
Warstwa przełączania
|
2
|
|
Cechy
|
automatyczne wykrywanie urządzenia, dynamiczne przydzielanie adresu IP, obsługa ARP, obsługa VLAN, obsługa IPv6
|
|
Zgodność z normami
|
IEEE 802.3, IEEE 802.3u, IEEE 802.3z, IEEE 802.1D, IEEE 802.1Q, IEEE 802.3ab, IEEE 802.1p, IEEE 802.3x, IEEE 802.3ad (LACP), IEEE 802.1w, IEEE 802.1x, IEEE 802.1s, IEEE 802.3ah, IEEE 802.1AB (LLDP)
|
|
RAM
|
64 MB
|
|
Pamięć Flash
|
32 MB
|
|
Wskaźniki stanu
|
aktywność linii, szybkość transmisji portu, tryb dupleksu portu, zasilanie, OK Link, system
|
|
ŁĄCZNOŚĆ
|
|
Interfejsy
|
1 port RJ-45 10Base-T/100Base-TX/1000Base-T
8 portów RJ-45 10Base-T/100Base-TX
1 port SFP
|
|
MOC
|
|
Zasilacz
|
Zasilacz wewnętrzny
|
|
Wymagane napięcie
|
AC 120/230 V (50/60 Hz)
|
|
Pobór mocy podczas pracy
|
12 Wat
|
|
OPROGRAMOWANIE / WYMAGANIA SYSTEMOWE
|
|
Dołączone oprogramowanie
|
Cisco LAN Base
|
|
INNE
|
|
Szerokość
|
27 cm
|
|
Głębokość
|
16,3 cm
|
|
Wysokość
|
4,4 cm
|
|
Waga
|
1.4 kg
|
|
Rodzaj obudowy
|
Pulpit
|
|
MTBF
|
615.549 godzin
|
|
PARAMETRY ŚRODOWISKA
|
|
Minimalna temperatura pracy
|
5 ° C
|
|
Maksymalna temperatura pracy
|
40 ° C
|
|
Dopuszczalna wilgotność
|
10 - 95%
|
|
Min. temperatura przechowywania
|
-25 ° C
|
|
Maks. temperatura przechowywania
|
70 ° C
|
|
|
|
PAKIETY GWARANCYJNE
Firma Comel na wszystkie produkty nowe i używane oferowane w sklepie udziela pełnej 12 miesięcznej gwarancji. Proponujemy również wydłużenie gwarancji do 24 lub 36 miesięcy.
PAKIETY SERWISOWE
Tam, gdzie normalna gwarancja to za mało, oferujemy Państwu usługę gwarantowanej wymiany sprzętu w ciągu 24 godzin. Taka gwarancja jest niezwykle pożądana przy sprzęcie sieciowym, który pełni kluczową rolę w sieci.
Nasza komórka wsparcia jest oparta o inżynierów z wieloletnim doświadczeniem przy pracy ze sprzętem Cisco. Posiadając pakiet serwisowy, klienci mogą kierować do naszej firmy zapytania związane z konkretnymi problemami - udzielimy wyczerpującej odpowiedzi, włączając w to skrypty konfiguracji urządzeń i zdalną pomoc. Także kiedy podczas eksploatacji pojawia się problem, szybka i trafna diagnostyka, również w pracy zdalnej z klientem, bywa nieoceniona i pozwala skrócić czas występowania problemów w sieci do minimum.
Zapytaj o nasze pakiety.
|
|