|
INFORMACJE OGÓLNE
|
|
Rodzaj urządzenia
|
24-portowy przełącznik, zarządzalny
|
|
Power over Ethernet (PoE)
|
Tak
|
|
Rozmiar tablicy adresów MAC
|
8000 wpisów
|
|
Protokół zdalnego zarządzania
|
SNMP 1, SNMP 2, RMON 1, RMON 2, RMON 3, RMON 9, Telnet, SNMP 3, SNMP 2c, HTTP, HTTPS, TFTP, SSH
|
|
Algorytm szyfrowania
|
SSL
|
|
Metoda uwierzytelniania
|
Secure Shell (SSH), RADIUS, TACACS +
|
|
Warstwa przełączania
|
2
|
|
Cechy
|
automatyczne wykrywanie urządzenia, dynamiczne przydzielanie adresu IP, obsługa ARP, obsługa VLAN, obsługa IPv6
|
|
Zgodność z normami
|
IEEE 802.3, IEEE 802.3u, IEEE 802.3z, IEEE 802.1D, IEEE 802.1Q, IEEE 802.3ab, IEEE 802.1p, IEEE 802.3af, IEEE 802.3x, IEEE 802.3ad (LACP), IEEE 802.1w, IEEE 802.1x, IEEE 802.1s, IEEE 802.3ah, IEEE 802.1AB (LLDP)
|
|
RAM
|
64 MB
|
|
Flash
|
32 MB
|
|
Wskaźniki stanu
|
aktywność linii, szybkość transmisji portu, tryb dupleksu portu, zasilanie, OK Link, system
|
|
ŁĄCZNOŚĆ
|
|
Interfejsy
|
24 portów RJ-45 10Base-T/100Base-TX - PoE
2 porty RJ-45 10Base-T/100Base-TX/1000Base-T
2 porty SFP
|
|
MOC
|
|
Zasilacz
|
Zasilacz wewnętrzny
|
|
Wymagane napięcie
|
AC 120/230 V (50/60 Hz)
|
|
Pobór mocy podczas pracy
|
45 Wat
|
|
OPROGRAMOWANIE / WYMAGANIA SYSTEMOWE
|
|
Dołączone oprogramowanie
|
Cisco LAN Base
|
|
INNE
|
|
Szerokość
|
44,5 cm
|
|
Głębokość
|
33,2 cm
|
|
Wysokość
|
4,4 cm
|
|
Waga
|
5.45 kg
|
|
Rodzaj obudowy
|
Montowany w stelażu 1U
|
|
MTBF
|
311.781 godzin
|
|
PARAMETRY ŚRODOWISKA
|
|
Minimalna temperatura pracy
|
5 ° C
|
|
Maksymalna temperatura pracy
|
40 ° C
|
|
Dopuszczalna wilgotność
|
10 - 95%
|
|
Temperatura przechowywania min
|
-25 ° C
|
|
Maks. temperatura przechowywania
|
70 ° C
|
|
|
|
PAKIETY GWARANCYJNE
Firma Comel na wszystkie produkty nowe i używane oferowane w sklepie udziela pełnej 12 miesięcznej gwarancji. Proponujemy również wydłużenie gwarancji do 24 lub 36 miesięcy.
PAKIETY SERWISOWE
Tam, gdzie normalna gwarancja to za mało, oferujemy Państwu usługę gwarantowanej wymiany sprzętu w ciągu 24 godzin. Taka gwarancja jest niezwykle pożądana przy sprzęcie sieciowym, który pełni kluczową rolę w sieci.
Nasza komórka wsparcia jest oparta o inżynierów z wieloletnim doświadczeniem przy pracy ze sprzętem Cisco. Posiadając pakiet serwisowy, klienci mogą kierować do naszej firmy zapytania związane z konkretnymi problemami - udzielimy wyczerpującej odpowiedzi, włączając w to skrypty konfiguracji urządzeń i zdalną pomoc. Także kiedy podczas eksploatacji pojawia się problem, szybka i trafna diagnostyka, również w pracy zdalnej z klientem, bywa nieoceniona i pozwala skrócić czas występowania problemów w sieci do minimum.
Zapytaj o nasze pakiety.
|
|