Witam serdecznie,
Sprzedaję moje prywatne Volvo C70 II.
Samochód został sprowadzony do Polskim rok temu. Przez ten czas użytkowany tylko i wyłącznie przeze mnie. Przejechałem nim około 15 000 tysięcy kilometrów. Głównie na trasie Wrocław – Warszawa.
Odnośnie zdjęć: mam w telefonie te dwa :) w przyszłym tygodniu zrobię ich więcej :)
Powód sprzedaży: Jedynym powodem sprzedaży jest fakt, że obecnie przemierzam w/w trasę autem służbowym, a Volvo głownie odpoczywa na parkingu pod biurem. Jedyny przejazd jaki nim obecnie wykonuję to trasa S8 dookoła Wrocławia i powrót na Bielany – tylko po to żeby nie stał nie używany :)
Kilka słów o aucie:
Silnik:
doskonała jednostka D5! Jestem nią zachwycony :) szybka i ekonomiczna. Brzmi bardzo fajnie. - całkowicie bezawaryjny – nic nigdy, przenigdy się z nim nie działo.
Skrzynia biegów:
nie jest to szybkość DSG, ale jak na Volvo i raczej dostojny charakter tego auta – bardzo dobra. Nie ma raczej zacięcia sportowego – w sumie jak cały ten samochód :)
Zawieszenie:
- w stylu Volvo – dostojnie i bardzo, ale to bardzo wygodnie. Bezpieczne, ale nie za twarde.
Wydaje mi się, że bardzo optymalne na Polskie drogi.
- w zawieszeniu do wymiany są łączniki stabilizatorów z tyłu – koszt 200 zł.
Coś o aucie:
- jazda nim w lat wywołuje uśmiech od ucha do ucha :) wiatr we włosach to raczej przenośnia – bo pojawia się on odpiero około 160 km/h. Wcześniej jest przyjemnie i świeżo, ale nie wietrznie :)
- jest bardzo, bardzo wygodny - jest też bardzo praktyczny
– twardy dach jest świetny na zimę (w tym znaczeniu, że można zapomnieć że to cabrio). Eksploatacja niczym nie różni się od normalnego auta. Ma potężny bagażnik.
- ma też bardzo dobre wyposażenie – dwustrefowy klimatronic, półskórzane fotele, oryginalne dywaniki. Wszystko jest w prawie fabrycznym stanie. Oczywiście tempomat, ksenony i wszystkie inne bajery, które ma auto tej klasy.
- ma też oryginalny hak :) koszt to około 1000 zł :)
- no i akumulator nowy – 400 zł :)
Przebieg:
- Volvo ma książkę serwisową z wpisami serwisów Volvo. Kupując go po prostu zadzwoniłem i potwierdziłem przebieg w ASO w Niemczech. Jest on prawdziwy co widać po stanie auta i kompletnym braku problemów z nim.
Wypadkowość:
- Volvo zostało sprowadzone z lekkimi uszkodzeniami przodu. Aby uniknąć szpachli wymieniłem wszystko co było delikatnie uszkodzone. Na wszystko mam oczywiście zdjęcia. - W aucie nigdy nie był uszkodzony żaden element jezdny, żadna poduszka nie wystrzeliła, wszystkie szyby są oryginalne, a naprawa blacharska nie miała absolutnie żadnego wpływy na funkcjonowania auta.
Kilka słów od autora :)
- szczerze polecam ten samochód – jest zupełnie bezawaryjny, doskonale jeździ, a latem to po prostu nie do opisania :)
- był on moim spełnieniem marzeń o kabriolecie, ale trzymanie w nim pieniędzy (gdy używam auta służbowego) to niestety głupota :)
- nie jestem handlarzem, nie znam sposobów na cofanie liczników i innych sztuczek. Sprzedaje swoje auto do którego mam zaufanie.
- oczywiście zgadzam sie na wizytę w ASO lub innej stacji kontroli (byle nie w Rzeszowie) :)
Na wszelkie pytania odpowiem telefonicznie. Auto można oglądać we Wrocławiu (najczęściej w Bielanach Wrocławskich). Ewentualnie możliwe jest, że przejadę się nim do Warszawy, ale to już dla poważnie zainteresowanych.
Cena:
- jest to cena zimowa. Nie jest najwyższa, nie jest najniższa - ot taka sobie średnia :)
- dla konkretnych kupujących - możemy o niej trochę rozmawiać, ale w rozsądnych granicach.
Pozdrawiam,
Tomasz A.
505 [zasłonięte] 518
edit: rok produkcji 2007, pierwsza rejestracja 2008 - przepraszam za pomyłkę.