Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

PRYWATNY, Volvo C70, D5, automat, WAWA / WRO

23-01-2015, 12:47
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 44 900 zł     
Użytkownik arent2
numer aukcji: 4977011790
Miejscowość Wrocław
Wyświetleń: 824   
Koniec: 23-01-2015 12:30:17

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 2008
Przebieg (km): 150000
Pojemność silnika (cm3): 2400
Moc silnika (KM): 180
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rodzaj paliwa: Diesel
Typ: Kabriolet
Liczba drzwi: 2/3
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
Wyposażenie: ABS, Autoalarm, Wspomaganie kierownicy, Centralny zamek, Klimatyzacja, Poduszka powietrzna, Elektryczne szyby, Skórzana tapicerka, Radio+CD, Parktronic, Tempomat, Reflektory ksenonowe, Lakier metallic, Hak, Alufelgi, Elektryczne lusterka, Immobilizer, Komputer pokładowy, Kontrola trakcji, Podgrzewane fotele
Informacje dodatkowe: Serwisowany w ASO, Sprowadzony, Zarejestrowany w Polsce
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witam serdecznie,

 

Sprzedaję moje prywatne Volvo C70 II.

 

Samochód został sprowadzony do Polskim rok temu. Przez ten czas użytkowany tylko i wyłącznie przeze mnie. Przejechałem nim około 15 000 tysięcy kilometrów. Głównie na trasie Wrocław – Warszawa.


 

Powód sprzedaży: Jedynym powodem sprzedaży jest fakt, że obecnie przemierzam w/w trasę autem służbowym.

 

 

Kilka słów o aucie:

 

Silnik:

doskonała jednostka D5! Jestem nią zachwycony :) szybka i ekonomiczna. Brzmi bardzo fajnie. - całkowicie bezawaryjny – nic nigdy, przenigdy się z nim nie działo.

 

Skrzynia biegów:

nie jest to szybkość DSG, ale jak na Volvo i raczej dostojny charakter tego auta – bardzo dobra. Nie ma zacięcia sportowego – w sumie jak cały ten samochód :)

 

Zawieszenie:

 - w stylu Volvo – dostojnie i bardzo, ale to bardzo wygodnie. Bezpieczne, ale nie za twarde.

Wydaje mi się, że bardzo optymalne na Polskie drogi.

 

- w ostatnim czasie (grudzień) wymieniłem w zawieszeniu: łączniki stabilizatorów z tyłu, sworzeń wahacza lewy-przód 

 

- sprawdziłem i ustawiłem pełną geometrię kół 

 

- tym samym - zawieszenie jest w stanie idealnym. 

 

 

Coś o aucie:

- jazda nim w lat wywołuje uśmiech od ucha do ucha :) wiatr we włosach to raczej przenośnia – bo pojawia się on odpiero około 160 km/h. Wcześniej jest przyjemnie i świeżo, ale nie wietrznie :)

- jest bardzo, bardzo wygodny - jest też bardzo praktyczny

– twardy dach jest świetny na zimę (w tym znaczeniu, że można zapomnieć że to cabrio). Eksploatacja niczym nie różni się od normalnego auta. Ma potężny bagażnik.

 

- ma też bardzo dobre wyposażenie – dwustrefowy klimatronic, półskórzane fotele, oryginalne dywaniki. Wszystko jest w prawie fabrycznym stanie. Oczywiście tempomat, ksenony i wszystkie inne bajery, które ma auto tej klasy.

 

- ma też oryginalny hak - koszt to około 1000 zł

 

- i wieszak na rowery - kolejne kila-set zł. 

 

- no i akumulator nowy – 400 zł

 

Przebieg:

- Volvo ma książkę serwisową z wpisami serwisów Volvo. Kupując go po prostu zadzwoniłem i potwierdziłem przebieg w ASO w Niemczech. Jest on prawdziwy co widać po stanie auta i kompletnym braku problemów z nim.

 

Wypadkowość:

- Volvo zostało sprowadzone z lekkimi uszkodzeniami przodu. Aby uniknąć szpachli wymieniłem wszystko co było delikatnie uszkodzone. Na wszystko mam oczywiście zdjęcia. - W aucie nigdy nie był uszkodzony żaden element jezdny, żadna poduszka nie wystrzeliła, wszystkie szyby są oryginalne, a naprawa blacharska nie miała absolutnie żadnego wpływy na funkcjonowania auta.

 

Kilka słów od autora :)

- szczerze polecam ten samochód – jest zupełnie bezawaryjny, doskonale jeździ, a latem to po prostu nie do opisania :)

- był on moim spełnieniem marzeń o kabriolecie, ale trzymanie w nim pieniędzy (gdy używam auta służbowego) to niestety głupota :)

- nie jestem handlarzem, nie znam sposobów na cofanie liczników i innych sztuczek. Sprzedaje swoje auto do którego mam zaufanie.

- oczywiście zgadzam sie na wizytę w ASO lub innej stacji kontroli (byle nie w Rzeszowie) :)

 

 

Cena:

- jest to cena zimowa. Nie jest najwyższa, nie jest najniższa - ot taka sobie średnia :)

- dla konkretnych kupujących - możemy o niej trochę rozmawiać, ale w rozsądnych granicach.

 

 

Pozdrawiam,

Tomasz A.

505 [zasłonięte] 518

 

 

edit: rok produkcji 2007, pierwsza rejestracja 2008 - przepraszam za pomyłkę.