Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Prowadzenie działalności gospodarczej w Internecie

28-02-2012, 14:12
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 52.30 zł     
Użytkownik arik_ksiegarnia
numer aukcji: 2029716664
Miejscowość SANOK
Wyświetleń: 7   
Koniec: 30-01-2012 10:31:41

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2005
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Arik, podręczniki akademickie

e-mail: [zasłonięte]@arik.pl
tel: 510 [zasłonięte] 753


» Strona "o mnie"
» Inne moje aukcje
» Dodaj do ulubionych





Stron: 328
Format: 16.0x23.0cm
Rok wydania: 2005
Oprawa: Kartonowa Foliowana



Prowadzenie działalności gospodarczej w Internecie od e-commerce do e-businessu

Szpringer Włodzimierz

Rozwój handlu elektronicznego wymaga podejścia systemowego. Dotychczas brakowało pogłębionej refleksji kojarzącej rozmaite kierunki badawcze, a zwłaszcza uwzględniającej rosnącą rolę instytucji prawnych i konwergencję mediów elektronicznych. Nie jest bowiem prawdą twierdzenie, że w tej sferze działa tylko wolny rynek. Występuje potrzeba łagodzenia sprzeczności np. między ochroną prywatności a przejrzystością zawieranych transakcji, efektywnością a bezpieczeństwem. Na nowo trzeba przemyśleć problemy ochrony prywatności i nieuczciwej konkurencji - pod kątem rozważenia potrzeby specjalnych regulacji. Istnieje sprzeczność między globalnym charakterem Internetu a regulacjami krajowymi, które nierzadko znacznie różnią się między sobą. Trudności sprawia stosowanie zasady siedziby i teorii skutku, a więc ustalenia właściwości władz krajowych w konkretnej sprawie. Niejasności regulacyjne i orzecznicze powstają w kontekście określenia, czym jest aktywna lub pasywna strona www oraz kiedy konsument jest adresatem oferty lub reklamy, a tym samym korzysta z przywileju prawa swego kraju (a nie kraju dostawcy). Kontrowersje dotyczą również sytuacji, kiedy podpis własnoręczny może być zastępowany przez podpis elektroniczny, a forma pisemna (papierowa) - innym 'trwałym' nośnikiem danych. Książka wypełnia lukę rynkową, ponieważ zapewnia kompleksowe podejście do wszystkich istotnych kwestii e-businessu.


Spis treści (skrócony):

1. E-commerce (wyzwania globalizacji)
2. Linking i framing (kwestia dopuszczalności)
3. Domeny a linki (granice odpowiedzialności)
4. Problem linków w sektorze mediów
5. 'Poprawianie' własnej pozycji na listach wyników wyszukiwania - pozycjonowanie strony www czy nieuczciwa konkurencja?
6. Formy i metody prowadzenia przedsiębiorstwa w Internecie
7. Podpisy elektroniczne oraz elektroniczne oświadczenia woli - wspólny problem e-commerce i e-goverment
8. Handel elektroniczny a ochrona prywatności
9. Handel elektroniczny a inne formy sprzedaży dóbr lub usług na odległość
10. Prawo europejskie a prawo krajowe (dylematy harmonizacji a swobody wspólnego rynku)
11. Internet - e-commerce - prawo konkurencji
12. Software komputerowy i bazy danych
13. Uwarunkowania efektywności i bezpieczeństwa (co dalej po sprawie Microsoft?)
14. Ewolucja praw autorskich w środowisku cyfrowym

Literatura (wybór)