Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Prowadź blog! Przewodnik dla małych firm PROMOCJA

14-02-2014, 18:47
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 34 zł     
Użytkownik www_helion_pl
numer aukcji: 3887263592
Miejscowość Gliwice
Wyświetleń: 5   
Koniec: 14-02-2014 16:32:16

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Rok wydania (xxxx): 2007
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

KATALOG OGÓLNY
  @   POSZUKUJĘ
FAQ
FORMY PŁATNOŚCI
PayU
Przedpłata
ING Bank Śląski
94 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]2980023 [zasłonięte] 591411
KONTAKT
[zasłonięte]@helion.pl
tel. 32 230 98 63 w. 121, 188
fax. 32 230 98 63 w. 110
(pon. – pt. 9.00–17.00)
Logo Grupy Wydawniczej Helion
ul. Kościuszki 1c
44-100 Gliwice
Laureat zaufanych opinii

Okładka książki

Tytuł oryginału: Blogwild!: A Guide for Small Business Blogging

Autorzy: Andy Wibbels

Rok wydania: 2007

Stron: 192

Tłumaczenie: Małgorzata Głogowska

ISBN: 83-[zasłonięte]-0534-7

Format: 122x194

Oprawa: twarda

Książka jest nowa

Marketing bez wysiłku --
reklamuj się za darmo i poznaj prawdziwe opinie klientów

  • Jak wypromować nowy blog, który przyciągnie tysiące internautów?
  • Jak założyć blog i umieścić go w sieci?
  • Jak zostać dziennikarzem obywatelskim? (Nowy model public relations)

Wyobraź sobie, że znajdujesz się w wielkim gmachu pełnym ludzi. Wyraźnie słyszysz każdy szept: możesz podsłuchiwać, kogo zechcesz. Możesz otworzyć usta i powiedzieć coś w taki sposób, żeby każdy adresat usłyszał to jako głos kierowany wyłącznie do niego. Taką halą jest cały internet, a uchem, które pozwala Ci wychwytywać głosy, jest Twój blog internetowy. Załóż własny blog. Dowiedz się, co myślą klienci. Nawiąż z nimi bezpośredni kontakt i rozpowszechniaj pocztą pantoflową plotki o swojej ofercie.

Blog to dziennik internetowy. Zawiera wpisy zwane postami, poukładane chronologicznie. Każdy może je czytać. Każdy może dodać swój post i wyrazić w nim własną opinię. Więcej: z łatwością można założyć swój własny dziennik internetowy. To bardzo proste: jeśli potrafisz wysłać e-mail, potrafisz też założyć blog. Przekonaj się, dlaczego świat oszalał na punkcie tego medium. Przeczytaj tę książkę i dowiedz się:

  • gdzie szukać blogów w internecie (rodzaje blogów i użyteczne łącza),
  • jakich 8 elementów decyduje o popularności dziennika internetowego,
  • kto czyta blogi (do jakich klientów możesz dotrzeć w ten sposób),
  • jak wykorzystać blog do promocji strony internetowej -- i odwrotnie,
  • jak zastąpić blogiem newsletter rozsyłany pocztą e-mail,
  • jak "czyścić" blog (filtrowanie komentarzy),
  • jak dostosowywać istniejący blog do nowych tematów, które są na topie.

Komercyjny pamiętnik w sieci

Za przesyłkę płacisz tylko raz :: zobacz inne książki z tej kategorii

helion_promocja1 onepress_e-biznes marketing, internet, perswazja, reklama, firma, copywriter, biznes, strategia, usability, zysk, strona internetowa, sprzedaż, zarządzanie, taktyka, bezpieczeństwo, blog, sukces, charakterystki czasowe, audyt, bilans, księgowość, kurs, książka, podręcznik, tutorialsukces, marketing, systemy zarządzania treścią, facebook, portale społecznościowe, cms, twitter, witryna, internet, zysk, perswazja, reklama, strona internetowa, blog, google, blogosfera, projektowanie stron, domena, popularność, portale, kurs, książka, podręcznik, tutorialmarketing, sukces, perswazja, reklama, usability, blog, copywriter, witryna, strona internetowa, ochrona danych osobowych, pozycjonowanie, start up, start-up, rodzaje stron internetowych, znaki towarowe, startup, tworzenie stron www, slogan, strona, strony internetowe, grupy docelowe, kurs, książka, podręcznik, tutorial