Tytuł oryginału: Blogwild!: A Guide for Small Business Blogging
Autorzy: Andy Wibbels
Rok wydania: 2007
Stron: 192
Tłumaczenie: Małgorzata Głogowska
ISBN: 83-[zasłonięte]-0534-7
Format: 122x194
Oprawa: twarda
Książka jest nowa
Marketing bez wysiłku --
reklamuj się za darmo i poznaj prawdziwe opinie klientów
- Jak wypromować nowy blog, który przyciągnie tysiące internautów?
- Jak założyć blog i umieścić go w sieci?
- Jak zostać dziennikarzem obywatelskim? (Nowy model public relations)
Wyobraź sobie, że znajdujesz się w wielkim gmachu pełnym ludzi. Wyraźnie słyszysz każdy szept: możesz podsłuchiwać, kogo zechcesz. Możesz otworzyć usta i powiedzieć coś w taki sposób, żeby każdy adresat usłyszał to jako głos kierowany wyłącznie do niego. Taką halą jest cały internet, a uchem, które pozwala Ci wychwytywać głosy, jest Twój blog internetowy. Załóż własny blog. Dowiedz się, co myślą klienci. Nawiąż z nimi bezpośredni kontakt i rozpowszechniaj pocztą pantoflową plotki o swojej ofercie.
Blog to dziennik internetowy. Zawiera wpisy zwane postami, poukładane chronologicznie. Każdy może je czytać. Każdy może dodać swój post i wyrazić w nim własną opinię. Więcej: z łatwością można założyć swój własny dziennik internetowy. To bardzo proste: jeśli potrafisz wysłać e-mail, potrafisz też założyć blog. Przekonaj się, dlaczego świat oszalał na punkcie tego medium. Przeczytaj tę książkę i dowiedz się:
- gdzie szukać blogów w internecie (rodzaje blogów i użyteczne łącza),
- jakich 8 elementów decyduje o popularności dziennika internetowego,
- kto czyta blogi (do jakich klientów możesz dotrzeć w ten sposób),
- jak wykorzystać blog do promocji strony internetowej -- i odwrotnie,
- jak zastąpić blogiem newsletter rozsyłany pocztą e-mail,
- jak "czyścić" blog (filtrowanie komentarzy),
- jak dostosowywać istniejący blog do nowych tematów, które są na topie.
Komercyjny pamiętnik w sieci
helion_promocja1 onepress_e-biznes marketing, internet, perswazja, reklama, firma, copywriter, biznes, strategia, usability, zysk, strona internetowa, sprzedaż, zarządzanie, taktyka, bezpieczeństwo, blog, sukces, charakterystki czasowe, audyt, bilans, księgowość, kurs, książka, podręcznik, tutorialsukces, marketing, systemy zarządzania treścią, facebook, portale społecznościowe, cms, twitter, witryna, internet, zysk, perswazja, reklama, strona internetowa, blog, google, blogosfera, projektowanie stron, domena, popularność, portale, kurs, książka, podręcznik, tutorialmarketing, sukces, perswazja, reklama, usability, blog, copywriter, witryna, strona internetowa, ochrona danych osobowych, pozycjonowanie, start up, start-up, rodzaje stron internetowych, znaki towarowe, startup, tworzenie stron www, slogan, strona, strony internetowe, grupy docelowe, kurs, książka, podręcznik, tutorial