Autor: Andy WibbelsTłumaczenie: Małgorzata GłogowskaISBN: 978-83-[zasłonięte]-0534-7Tytuł oryginału: Blogwild!: A Guide for Small Business BloggingFormat: 122x194, stron: 192oprawa twarda
Data wydania: 03/2007
Marketing bez wysiłku -- reklamuj się za darmo i poznaj prawdziwe opinie klientów Jak wypromować nowy blog, który przyciągnie tysiące internautów? Jak założyć blog i umieścić go w sieci? Jak zostać dziennikarzem obywatelskim? (Nowy model public relations) Wyobraź sobie, że znajdujesz się w wielkim gmachu pełnym ludzi. Wyraźnie słyszysz każdy szept: możesz podsłuchiwać, kogo zechcesz. Możesz otworzyć usta i powiedzieć coś w taki sposób, żeby każdy adresat usłyszał to jako głos kierowany wyłącznie do niego. Taką halą jest cały internet, a uchem, które pozwala Ci wychwytywać głosy, jest Twój blog internetowy. Załóż własny blog. Dowiedz się, co myślą klienci. Nawiąż z nimi bezpośredni kontakt i rozpowszechniaj pocztą pantoflową plotki o swojej ofercie.
Blog to dziennik internetowy. Zawiera wpisy zwane postami, poukładane chronologicznie. Każdy może je czytać. Każdy może dodać swój post i wyrazić w nim własną opinię. Więcej: z łatwością można założyć swój własny dziennik internetowy. To bardzo proste: jeśli potrafisz wysłać e-mail, potrafisz też założyć blog. Przekonaj się, dlaczego świat oszalał na punkcie tego medium. Przeczytaj tę książkę i dowiedz się: