Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

PROTOTYPING AUGMENTED REALITY Tony Mullen

11-04-2015, 6:52
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 239.40 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 5169931289
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 7   
Koniec: 11-04-2015, 6:51

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania

info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978[zasłonięte][zasłonięte]75759, 978[zasłonięte][zasłonięte]46509, 978[zasłonięte][zasłonięte]80366, 978[zasłonięte][zasłonięte]00242, 978[zasłonięte][zasłonięte]39969, 978-[zasłonięte][zasłonięte]75759, 978-[zasłonięte][zasłonięte]46509, 978-[zasłonięte][zasłonięte]80366, 978-[zasłonięte][zasłonięte]00242, 978-[zasłonięte][zasłonięte]39969
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

Prototyping Augmented Reality

PRODUCT DETAILS:
Author: Tony Mullen
Language: English
Publisher: John Wiley & Sons
Publication Date: 28 Oct 2011
Dimensions: 19 x 1.3 x 23.2 cm
Format: Paperback
Pages: 272
Condition: NEW
Product_ID: 111DAC6638

Learn to create augmented reality apps using Processing open-source programming language Augmented reality (AR) is used all over, and you may not even realize it. Smartphones overlay data onto live camera views to show homes for sale, restaurants, or historical sites. American football broadcasts use AR to show the invisible first-down line on the field to TV viewers. Nike and Budweiser, among others, have used AR in ads. Now, you can learn to create AR prototypes using 3D data, Processing open-source programming language, and other languages. This unique book is an easy-to-follow guide on how to do it.Guides you through the emerging technology of Augmented Reality (AR) Shows you how to use 3D data with the Processing programming environment and other languages to create AR prototypes for the web, smartphones, Macs, and PCs Helps 3D artists and designers who want to move into the AR market but don't have programming skills Covers the essentials of 3D programming, creating objects for an AR library, building and exporting 3D models, and much more Explains how to interactively link 3D to physical, virtual, and streaming environments Author Tony Mullen is both an artist and a programmer and perfectly suited to explain how to bridge these two worlds, as he so deftly does in Prototyping with Augmented Reality .

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.


ENVIRONMENTAL MONITORING WITH ARDUINO Gertz, Justo

MAKING THINGS SEE Greg Borenstein

PRO ANDROID AUGMENTED REALITY Raghav Sood

THE NATURE OF CODE Daniel Shiffman

UNDERSTANDING AUGMENTED REALITY Alan Craig