Witamy państwa na aukcjach firmy Imag.pl
W branży informatycznej działamy już ponad 10 lat. Zajmujemy się obsługą informatyczną firm. Posiadamy rozwiązania zarówno dla małych, średnich jak i dużych firm. Nasza oferta skierowana jest do firm z różnych sektorów gospodarki. W naszym zespole pracują zaróno wdrożeniowcy, serwisanci jak i programiści.
Zapraszamy do zakupów na naszych aukcjach!
- Sprzedawane przez nas produkty są nowe, fabrycznie zapakowane, objęte gwarancją producenta.
- Wystawiamy faktury VAT.
- Odpowiemy na wszystkie pytania - Twoje potrzeby są dla nas najważniejsze.
- Wysyłamy towar w terminie.
Aukcja dotyczy przedmiotu:
Protokół reklamacji zwrotu towaru
Od 1 kwietnia 2013r obowiązuje nowe rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 14 marca 2013r w sprawie kas rejestrujących ( Dz. U. Poz. 363 z dnia 15 marca 2013r).Zmianie uległy m.in. regulacje dotyczące:
(...)
5. Korekty, zwroty, reklamacje W przypadku wystąpienia uznanych reklamacji towarów lub usług, zwrotów towarów lub oczywistych pomyłek, podatnik powinien ująć je w odrębnej ewidencji, a następnie – w celu określenia wysokości podatku należnego z tytułu za ewidencjonowanej przy pomocy kasy sprzedaży – skorygować o te wartości informacje pochodzące z raportu fiskalnego okresowego (miesięcznego). W przypadku wystąpienia oczywistej pomyłki, podatnik dołącza krótki opis przyczyny i okoliczności popełnienia pomyłki oraz oryginał paragonu fiskalnego dokumentującego sprzedaż, przy której nastąpiła pomyłka. W przypadku zwrotów towarów i uznanych reklamacji towarów i usług w odrębnej ewidencji ujmuje się dokument potwierdzający dokonanie sprzedaży, np. paragon fiskalny lub wydruk z terminala (w przypadku płatności bezgotówkowych). Sporządzenie protokołu przyjęcia zwrotu lub reklamacji towaru lub usługi podpisanego przez sprzedawcę i nabywcę.