Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Protokół reklamacji / zwrotu towaru A5

18-02-2015, 8:33
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 3.50 zł      Aktualna cena: 3.50 zł     
Użytkownik imag_db
numer aukcji: 5007891878
Miejscowość Poznań
Zostało sztuk: 9    Licytowało: 1    Wyświetleń: 19   
Koniec: 18-02-2015, 8:34
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witamy państwa na aukcjach firmy Imag.pl

W branży informatycznej działamy już ponad 10 lat. Zajmujemy się obsługą informatyczną firm. Posiadamy rozwiązania zarówno dla małych, średnich jak i dużych firm. Nasza oferta skierowana jest do firm z różnych sektorów gospodarki. W naszym zespole pracują zaróno wdrożeniowcy, serwisanci jak i programiści.

Zapraszamy do zakupów na naszych aukcjach!

  • Sprzedawane przez nas produkty są nowe, fabrycznie zapakowane, objęte gwarancją producenta.
  • Wystawiamy faktury VAT.
  • Odpowiemy na wszystkie pytania - Twoje potrzeby są dla nas najważniejsze.
  • Wysyłamy towar w terminie.

Aukcja dotyczy przedmiotu:

Protokół reklamacji zwrotu towaru

Od 1 kwietnia 2013r obowiązuje nowe rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 14 marca 2013r w sprawie kas rejestrujących ( Dz. U. Poz. 363 z dnia 15 marca 2013r).Zmianie uległy m.in. regulacje dotyczące:

(...)
5. Korekty, zwroty, reklamacje W przypadku wystąpienia uznanych reklamacji towarów lub usług, zwrotów towarów lub oczywistych pomyłek, podatnik powinien ująć je w odrębnej ewidencji, a następnie – w celu określenia wysokości podatku należnego z tytułu za ewidencjonowanej przy pomocy kasy sprzedaży – skorygować o te wartości informacje pochodzące z raportu fiskalnego okresowego (miesięcznego). W przypadku wystąpienia oczywistej pomyłki, podatnik dołącza krótki opis przyczyny i okoliczności popełnienia pomyłki oraz oryginał paragonu fiskalnego dokumentującego sprzedaż, przy której nastąpiła pomyłka. W przypadku zwrotów towarów i uznanych reklamacji towarów i usług w odrębnej ewidencji ujmuje się dokument potwierdzający dokonanie sprzedaży, np. paragon fiskalny lub wydruk z terminala (w przypadku płatności bezgotówkowych). Sporządzenie protokołu przyjęcia zwrotu lub reklamacji towaru lub usługi podpisanego przez sprzedawcę i nabywcę.

Sprawdź nasze pozostałe aukcje: