![](http://www.herybiuroserwis.pl/allegro/files/pencil2_opis.jpg)
Protokół dla kas fiskalnych
przyjęcia zwrotu towaru lub reklamacji towaru (usługi) -TYP: 173-3E firmy
![](http://www.herybiuroserwis.pl/allegro/logo/michalczyk_logo_2012.png) Na tej aukcji oferujemy Państwu
|
Protokół dla kas fiskalnych przyjęcia zwrotu towaru lub reklamacji towaru (usługi) TYP: 173-3E format: A5 rodzaj papieru: samokopiujący oprawa: bloczek 80 kartek druk: jednostronny (oryginał + 1 kopia) zastosowanie: faktury i inne dokumenty wynikające z przepisów o podatku od towarów i usług
|
Wzór obowiązujący od 1 kwietnia 2013r.
Zgodnie ze zmianami przepisów dotyczących kas rejestrujących,
wprowadzone zostały nowe obowiązki i związane z tym druki i ewidencje:
Podatnicy, którzy prowadzą ewidencję obrotu i kwot podatku należnego przy zastosowaniu kas rejestrujących,
obowiązani są do prowadzenia osobnej ewidencji przyjętych zwrotów towarów i uznanych reklamacji towarów i usług.
Ewidencja ta powinna zawierać co najmniej:
- datę sprzedaży,
- nazwę towaru lub usługi pozwalającą na jednoznaczną ich identyfikację i ewentualnie opis towaru lub usługi stanowiący rozwinięcie tej nazwy,
- termin dokonania zwrotu towaru lub reklamacji towaru lub usługi,
- wartość brutto zwracanego towaru lub wartość brutto towaru lub usługi będących przedmiotem reklamacji oraz wartość podatku należnego - w przypadku zwrotu całości należności z tytułu sprzedaży,
- zwracaną kwotę (brutto) oraz odpowiadającą jej wartość podatku należnego - w przypadku zwrotu części należności z tytułu sprzedaży,
- protokół przyjęcia zwrotu towaru lub reklamacji towaru lub usługi podpisany przez sprzedawcę i nabywcę.
Prowadzoną ewidencję podatnik może rozbudować o inne niezbędne informacje.
Przykładowo o inne dane niezbędne do prawidłowego sporządzenia deklaracji podatkowej.
Pamiętać należy, że zwrotów towarów i uznanych reklamacji nie ewidencjonuje się za pośrednictwem kas rejestrujących,
a jedynie w opisanej osobnej ewidencji.
Natomiast w przypadku wystąpienia oczywistej pomyłki w trakcie ewidencjonowania sprzedaży za pomocą
kasy rejestrującej podatnik dokonuje niezwłocznie jej korekty przez ujęcie w odrębnej ewidencji:
- błędnie zaewidencjonowanej sprzedaży (wartość sprzedaży brutto i wartość podatku należnego),
- krótkiego opisu przyczyny i okoliczności popełnienia pomyłki oraz dołączenie oryginału paragonu fiskalnego
dokumentującego sprzedaż, przy której nastąpiła oczywista pomyłka.
Jednocześnie podatnik jest obowiązany do zaewidencjonowania przy zastosowaniu
kasy rejestrującej sprzedaży w prawidłowej wysokości.
W sprzedaży mamy również nowe wzory pozostałych druków
do prawidłowej ewidencji sprzedaży za pomocą kas rejestrujących:
- Ewidencja (oczywistych) pomyłek dla kasy rejestrującej - Vu-73u:
- Ewidencja zwrotów towarów i uznanych reklamacji towarów i usług - Vu-72u:
W ofercie posiadamy wszystkie druki wydawnictwa Michalczyk i Prokop. Zapraszamy na pozostałe nasze aukcje.
![](http://www.herybiuroserwis.pl/allegro/files/pencil2_foto.jpg)
![](http://www.herybiuroserwis.pl/allegro/foto/druki/173-3_a.png)
![](http://www.herybiuroserwis.pl/allegro/foto/druki/173-3_b.png)
![](http://www.herybiuroserwis.pl/allegro/files/pencil2_zobacz.jpg)
![](http://www.herybiuroserwis.pl/allegro/files/bannery_kalendarze.jpg)
![](http://www.herybiuroserwis.pl/allegro/files/bannery_druki.jpg)
![](http://www.herybiuroserwis.pl/allegro/files/bannery_sprzet.jpg)
![](http://www.herybiuroserwis.pl/allegro/files/bannery_kredki.jpg)
![](http://www.herybiuroserwis.pl/allegro/files/bannery_plecaki.jpg)
![](http://www.herybiuroserwis.pl/allegro/files/bannery_piora.jpg)
![](http://www.herybiuroserwis.pl/allegro/files/bannery_zeszyty.jpg)
![](http://www.herybiuroserwis.pl/allegro/files/bannery_segregatory.jpg)
![](http://www.herybiuroserwis.pl/allegro/files/bannery_teczki.jpg)
![](http://www.herybiuroserwis.pl/allegro/files/bannery_koperty.jpg)
![](http://www.herybiuroserwis.pl/allegro/files/bannery_kreslarskie.jpg)
![](http://www.herybiuroserwis.pl/allegro/files/bannery_inne.jpg)
![](http://www.herybiuroserwis.pl/allegro/files/pencil2_po.jpg)
Aby przyspieszyć realizację transakcji, bezpośrednio po zakupie na naszej aukcji (aukcjach) prosimy o wypełnienie
FORMULARZA OPCJI DOSTAWY w serwisie alle.
W formularzu należy określić:
- formę dostawy - Poczta Polska, kurier, dostawa na terenie Łodzi
- sposób płatności - Płacę z Allegro, przelew bankowy, płatność przy odbiorze,
- adres do wysyłki - jeżeli jest inny niż podany w serwisie alle,
- dane do faktury VAT z NIP-em - jeżeli mamy wystawić fakturę,
- kolor/wzór/rozmiar - jeżeli w aukcji dostępne są takie opcje.
W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt - postaramy się udzielić wyczerpujących informacji.
![](http://www.herybiuroserwis.pl/allegro/files/pencil2_zapr.jpg)
|