Zgodnie z ustawą z dnia
2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów [...] informujemy,
że każdy kupujący
ma prawo zwrócić
zakupiony towar w terminie 10 dni od daty odebrania przesyłki, pod
warunkiem, że jest on w stanie
niezmienionym, w oryginalnym
opakowaniu.
Reklamacje
możesz składać, gdy przesyłka:
-
zaginie,
- jest
niekompletna,
- została
uszkodzona w trakcie transportu,
- towar nie zgadza się z
zamówionym na aukcji,
Jednocześnie
informujemy że towar wysyłamy do 2 dni roboczych od potwierdzenia pobrania
lub wpłaty na konto
(w bardzo rzadkich
przypadkach, czas realizacji może ulec wydłużeniu - o czym Państwa poinformujemy
telefonicznie lub mailowo)
Towar
wysyłamy:
Kurier - poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek
Poczta Polska
- poniedziałek, środa, piatek
Jeżeli po
otrzymaniu potwierdzeniu wysyłki mineło 7 dni, a towar nie dotarł do Państwa to
prosimy o pilny kontakt,
(informujemy, że poczta ma 14 dni na
dostarczenie paczki do adresata, dopiero po tym terminie, możemy reklamować
wysyłkę - może się zdarzyć, że paczka wysłana w poniedziałek dotrze do Państwa w
piątek, są to sytuacje sporadyczne, ale... - za takie przypadki nie
odpowiadamy),
Podstawą reklamacji mogą
być:
- list przewozowy -
dokument potwierdzający nadanie przesyłki,
- paragon lub
faktura VAT świadczące o wartości wysłanego przedmiotu,
- protokół
zniszczenia paczki spisany w chwili jej odbierania,
UWAGA: przed
odbiorem przesyłki koniecznie sprawdź przy kurierze czy jej opakowanie nie jest
uszkodzone lub nie było otwierane. Kurier ma obowiązek poczekać aż to zrobisz. W
przypadku uszkodzenia przesyłki, żądaj od kuriera, by spożądził PROTOKÓŁ
SZKODY. Rzetelnie spisany protokół będzie podstawą do
reklamacji. Wszystkie przesyłki wychodzą od nas starannie zapakowane i
zabezpieczone.
Wszelkie
reklamacje staramy się zawsze rozpatrzyć
na korzyść
kupującego !!!