.
OFERUJĘ:
PROFESJONALNY NIEMIECKI PROSTOWNIK ULTIMATE SPEED 6V i 12V - 0,8A / 3,8A DO ŁADOWANIA AKUMULATORÓW ŻELOWYCH I KWASOWYCH O POJEMNOŚCI od 1,2 Ah do 120 Ah ORAZ ADAPTER UMOŻLIWIAJĄCY ŁADOWANIE AKUMULATORA PRZEZ GNIAZDO ZAPALNICZKI. PROSTOWNIK JEST PRODUKCJI NIEMIECKIEJ . BARDZO PROSTA OBSŁUGA . PODŁĄCZASZ DO SIECI WTYCZKĘ A ŻABKI NA ZACISKI AKUMULATORA . ZAPALA SIĘ LAMPKA STANDBY . NACISKASZ PRZYCISK MODE . PO SEKUNDZIE PROCESOR PROSTOWNIKA ROZPOZNAJE , JAKI ZOSTAŁ PODŁĄCZONY AKUMULATOR I AUTOMATYCZNIE WYBIERA RODZAJ ŁADOWANIA. PO NAŁADOWANIU PRZECHODZI W STAN CZUWANIA , W KTÓRYM MOŻE BYĆ WŁĄCZONY PRZEZ NIEOGRANICZONY CZAS BEZ OBAWY USZKODZENIA AKUMULATORA . NA KAŻDY PROSTOWNIK UDZIELAMY GWARANCJI 1 ROK I DODATKOWO DO KAŻDEGO PROSTOWNIKA DOŁĄCZAMY INSTRUKCJĘ OBSŁUGI W JĘZYKU POLSKIM. ŁADOWNIE ZWYKŁYM PROSTOWNIKIEM AKUMULATORA ŻELOWEGO POWODUJE NIEODWRACALNE USZKODZENIE AKUMULATORA ORAZ NARAŻA UŻYTKOWNIKA NA STRATY MATERIALNE. Dzięki temu prostownikowi nie tylko można naładować wszystkie dostępne na rynku akumulatory do 120Ah ale również utrzymać cały czas w sezonie zimowym akumulator w pełni sprawnym co zapobiega jego niszczeniu. Wystarczy aby prostownik był podłączony cały czas do akumulatora , który będzie w odpowiedni sposób co jakiś czas doładowywany . Dzięki zastosowaniu sterownika mikroprocesorowego wraz z oryginalnym programem ładowania akumulatora uzyskano szereg właściwości eksploatacyjnych dotychczas zupełnie nieosiągalnych w prostownikach standardowych, między innymi: OBUDOWA PROSTOWNIKA ZOSTAŁA WYKONANA Z MOCNEGO MATERIAŁU ABS I JEST WODOODPORNA. W URZĄDZENIU ZAINSTALOWANO 12-BIT AD MICROPROCESOR Z 4-ETAPAMI ŁADOWANIA W PEŁNI NADAJĄCY SIĘ DO ŁADOWANIA AKUMULATORÓW ŻELOWYCH I KWASOWYCH O POJEMNOŚCI DO 120Ah UŻYWANYCH DO MOTOCYKLI , ŁODZI LUB SAMOCHODU. Nawet najlepszy akumulator, jeśli nie będzie prawidłowo ładowany i eksploatowany, nie spełnia swojej roli. Jak wiadomo, jeździmy na światłach mijania całodobowo. Zwykle pomykamy kilkanaście kilometrów do pracy, czasem na zakupy, i tak przez 5-6 dni w tygodniu. Na tak krótkiej trasie i przy włączonych odbiornikach energii (światła, zestaw audio, ogrzewanie, dmuchawa, alarm) nasza bateria jest permanentnie niedoładowana. Oznacza to, iż źródło naszego drogocennego prądu może być sprawne zaledwie w 70-80 procentach. To zwykle wystarcza, ale przy temperaturach oscylujących znacznie powyżej 5 stopni Celsjusza. Wystarczy spadek temperatury poniżej 10-15 kresek, aby nawet nowa, niedoładowana bateria nie poradziła sobie z przymarzniętym rozrusznikiem. Dzieje się tak, ponieważ podczas pracy w niskich temperaturach należy uwzględnić spadek pojemności akumulatora, zwiększone opory przepływu (gęsty olej), jak również dużo większy prąd rozruchowy. Ciekawostką jest, iż w temperaturze 0 stopni Celsjusza pozostaje do dyspozycji ok. 85% a w minus 10 i minus 20 st. Celsjusza - odpowiednio 75% i 65% pojemności znamionowej akumulatora. Może się to okazać ilością niewystarczającą na pokonanie oporór tarcia i uruchomienie silnika. W takich sytuacjach spóźnienie do pracy jest niemal tak pewne, jak to, że olej napędowy będzie droższy od benzyny. Dlatego zapobiegliwi nie próżnują i są gotowi na okresowe podładowywanie baterii dobrym prostownikiem.Jakże często stajemy przed dylematem, co kupić i gdzie. Nie oczekujmy, iż ktoś z personelu dużego hipermarketu rozwieje nasze wątpliwości.Kto nie lubi dużych i ciężkich urządzeń lub zalewających rynek gadżetów, udających prostownik, powinien kupić T4X. To ciekawe, mikroprocesorowe urządzenie, które oprócz małych rozmiarów dysponuje "inteligentnym" reżimem ładowania akumulatorów samochodowych o pojemności do 120 Ah. SPRZEDALIŚMY JUŻ PONAD 800 PROSTOWNIKÓW , Z KTÓRYCH KLIENCI SĄ BARDZO ZADOWOLENI GWARANCJA 1 ROK . DO KAŻDEGO ZAKUPU DOŁĄCZAM PARAGON . DLA SPRZEDANYCH PROSTOWNIKÓW PROWADZIMY SERWIS GWARANCYJNY I POGWARANCYJNY .
KLIENCI KUPUJĄCYCH Z OPCJĄ PRIORYTET OTRZYMUJĄ DODATKOWO BRELOCZEK I PRZYWIESZKĘ W FORMIE KOSZULKI REPREZENTACJI WŁOCH , BRAZYLII , HISZPANI LUB NIEMIEC . .
DLACZEGO WARTO SKORZYSTAĆ Z NASZEJ OFERTY ?
|