Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Promowanie firmy - wskazówki i przestrogi [nowa]

28-01-2012, 0:14
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 44.60 zł     
Użytkownik TechBook
numer aukcji: 2019413107
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 6   
Koniec: 25-01-2012 10:20:13
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Promowanie firmy - wskazówki i przestrogi. Jak pozyskać i zatrzymać klientów

Wydawnictwo:wolters kluwer polska
Ilość stron:356
ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]64027
seria: PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ - PRAKTYCZNE PORADNIKI
Rok wydania: 2010
Opis:

Książka Promowanie firmy - wskazówki i przestrogi, napisana przez trzech ekspertów mających bogate doświadczenie w konsultingu, omawia wiele skutecznych działań marketingowych. Autorzy pokazują, jak pozyskiwać klientów i sprawić, by dotychczasowi odbiorcy generowali większy zysk.Odpowiadają m.in. na następujące pytania:Jak stworzyć więź z rynkiem docelowym?Jak uruchomić ukryte źródła przychodów i zwiększyć sprzedaż?Jak opracować i przedstawić ujmującą opowieść o marce?Jak skutecznie i z zyskiem zarządzać relacjami z klientami?Jak określić zakres wykorzystania mediów i uniknąć niepotrzebnych wydatków?Jak zachęcić klientów do odwiedzenia witryny internetowej firmy?Książka zawiera praktyczne, sprawdzone wskazówki i przestrogi dotyczące marketingu oraz konkretne przykłady zaczerpnięte z działalności czołowych organizacji. Podpowiada zarówno menedżerom z korporacji, jak i szefom małych firm, jak poznać własnych klientów i dowiedzieć się, czego potrzebują. Dzięki temu pomaga zwiększyć przychody i odnieść sukces.



Spis treści:

Wprowadzenie
1. Gromadzenie informacji
2. Definiowanie zakresu działalności firmy
3. Definiowanie marki
4. Definiowanie odbiorcy docelowego
5. Definiowanie treści przekazu
6. Pomiar wyników
7. Reklama i promocja
8. Tradycyjne środki przekazu
9. Public relations
10. Marketing interaktywny
11. Kreowanie doświadczenia klienta
12. Zarządzanie relacjami z klientami
13. Innowacyjność - siła napędowa marketingu
14. Zakończenie
Załącznik A: Schemat zachowań konsumenckich
Załącznik B: Analizy internetowe
O autorach
Indeks

Zobacz nasze pozostałe aukcje

Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

Zapraszam serdecznie.