Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Promowanie firmy - wskazówki i... [nowa]

28-01-2012, 0:27
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 44.90 zł     
Użytkownik BestselleryPL
numer aukcji: 2019439006
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 6   
Koniec: 25-01-2012 17:00:00
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Przedmiotem aukcji jest:

Promowanie firmy - wskazówki i przestrogi. Jak pozyskać i zatrzymać klientów

Cooper Birk, Cooper Scott, Grutzner Fritz

Dane:
  • ISBN:978[zasłonięte][zasłonięte]64027
  • liczba stron: 356
  • okładka: miękka
  • wydawnictwo: wolters kluwer polska
  • seria: PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ - PRAKTYCZNE PORADNIKI
  • Rok wydania: 2010
  • Stan produktu: nowy, nieużywany



  • Opis książki:
    Książka Promowanie firmy - wskazówki i przestrogi, napisana przez trzech ekspertów mających bogate doświadczenie w konsultingu, omawia wiele skutecznych działań marketingowych. Autorzy pokazują, jak pozyskiwać klientów i sprawić, by dotychczasowi odbiorcy generowali większy zysk.Odpowiadają m.in. na następujące pytania:Jak stworzyć więź z rynkiem docelowym?Jak uruchomić ukryte źródła przychodów i zwiększyć sprzedaż?Jak opracować i przedstawić ujmującą opowieść o marce?Jak skutecznie i z zyskiem zarządzać relacjami z klientami?Jak określić zakres wykorzystania mediów i uniknąć niepotrzebnych wydatków?Jak zachęcić klientów do odwiedzenia witryny internetowej firmy?Książka zawiera praktyczne, sprawdzone wskazówki i przestrogi dotyczące marketingu oraz konkretne przykłady zaczerpnięte z działalności czołowych organizacji. Podpowiada zarówno menedżerom z korporacji, jak i szefom małych firm, jak poznać własnych klientów i dowiedzieć się, czego potrzebują. Dzięki temu pomaga zwiększyć przychody i odnieść sukces.

    Wprowadzenie
    1. Gromadzenie informacji
    2. Definiowanie zakresu działalności firmy
    3. Definiowanie marki
    4. Definiowanie odbiorcy docelowego
    5. Definiowanie treści przekazu
    6. Pomiar wyników
    7. Reklama i promocja
    8. Tradycyjne środki przekazu
    9. Public relations
    10. Marketing interaktywny
    11. Kreowanie doświadczenia klienta
    12. Zarządzanie relacjami z klientami
    13. Innowacyjność - siła napędowa marketingu
    14. Zakończenie
    Załącznik A: Schemat zachowań konsumenckich
    Załącznik B: Analizy internetowe
    O autorach
    Indeks

    Zobacz nasze pozostałe aukcje

    Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

    Zapraszamy serdecznie.