Opis książki: Książka Promowanie firmy - wskazówki i przestrogi, napisana przez trzech ekspertów mających bogate doświadczenie w konsultingu, omawia wiele skutecznych działań marketingowych. Autorzy pokazują, jak pozyskiwać klientów i sprawić, by dotychczasowi odbiorcy generowali większy zysk.Odpowiadają m.in. na następujące pytania:Jak stworzyć więź z rynkiem docelowym?Jak uruchomić ukryte źródła przychodów i zwiększyć sprzedaż?Jak opracować i przedstawić ujmującą opowieść o marce?Jak skutecznie i z zyskiem zarządzać relacjami z klientami?Jak określić zakres wykorzystania mediów i uniknąć niepotrzebnych wydatków?Jak zachęcić klientów do odwiedzenia witryny internetowej firmy?Książka zawiera praktyczne, sprawdzone wskazówki i przestrogi dotyczące marketingu oraz konkretne przykłady zaczerpnięte z działalności czołowych organizacji. Podpowiada zarówno menedżerom z korporacji, jak i szefom małych firm, jak poznać własnych klientów i dowiedzieć się, czego potrzebują. Dzięki temu pomaga zwiększyć przychody i odnieść sukces.
Wprowadzenie 1. Gromadzenie informacji 2. Definiowanie zakresu działalności firmy 3. Definiowanie marki 4. Definiowanie odbiorcy docelowego 5. Definiowanie treści przekazu 6. Pomiar wyników 7. Reklama i promocja 8. Tradycyjne środki przekazu 9. Public relations 10. Marketing interaktywny 11. Kreowanie doświadczenia klienta 12. Zarządzanie relacjami z klientami 13. Innowacyjność - siła napędowa marketingu 14. Zakończenie Załącznik A: Schemat zachowań konsumenckich Załącznik B: Analizy internetowe O autorach Indeks
|