Dział sprzedaży
Na Państwa pytania odpowiadamy w ciągu 24h pod adresem e-mail:
[zasłonięte]@strona.pl
Pod telefonem jesteśmy dostępni dla Państwa od poniedziałku do piątku w godz: 8:00-16:00
Stacjonarny: 54[zasłonięte]233-75,
Kom: 501[zasłonięte]777
Nie odpowiadamy na sms
Serwis i części
Na Państwa pytania odpowiadamy pod adresem e-mail:
[zasłonięte]@bigsmile.pl
1. Możliwość zwrotu towaru w ciągu 10 dni od daty otrzymania bez podawania przyczyny.
2. Zwracany towar musi być w stanie niezmienionym - nie może nosić śladów używania, nie może być uszkodzony lub niekompletny. Dotyczy to także opakowania.
Towar zabezpieczony fabrycznie przed otwarciem nie może być zwrócony po zdjęciu opakowania (np. folii) lub plomby zabezpieczającej.
Koszty wysyłki zwrotnej ponosi Kupujący. Nie przyjmujemy paczek płatnych za pobraniem.
Do zwracanego towaru należy dołączyć dowód zakupu - paragon lub fakturę (paragon/faktura zawsze znajduje się w kopercie na paczce) z załączonym wypełnionym dokumentem dostępnym do ściągnięcia na stronie : http://dokumenty.bigsmile.pl
3. Pieniądze za zwrócony, pełnowartościowy towar i opakowanie zwracane są w ciągu 7 dni od daty dostarczenia do firmy na adres: (PARTNER POL S.C Sadłowo 43 87-500 Rypin) na konto kupującego pomniejszone o kwotę przelewu,
4. Jeśli klient wybrał opcję zapłaty na konto i w ciągu 10 dni nie uiści zapłaty wystawiamy negatywny komentarz i dodajemy na czarną listę .
5. Ewentualne reklamacje rozpatrywane są w ciągu 21 dni, kontakt z działem serwisu i reklamacji na adres e-mail: [zasłonięte]@bigsmile.pl
6. Reklamacja powinna zawierać kopię dowód zakupu (paragon/faktura zawsze znajduje się w kopercie na paczce) , etykietę z paczki i być nadesłana w formie pisemnej, druk dostępny na stronie: http://dokumenty.bigsmile.pl/
wraz z reklamowanym towarem na adres: PARTNER POL S.C Sadłowo 43 87-500 Rypin)
7. Jeżeli nie wskazano inaczej w opisie towaru okres gwarancji wynosi 12 miesięcy od daty zakupu
Reklamacji nie podlegają:
- wady powstałe na skutek wykorzystywania towaru niezgodnie z jego przeznaczeniem;
- towary samodzielnie przerabiane, naprawiane lub nieprawidłowo instalowane;
- towary uszkodzone mechanicznie, termicznie lub chemicznie oraz wady powstałe na skutek
tych uszkodzeń;
- towary używane po stwierdzeniu wady.
8. O ewentualnych brakach w przesyłce lub otrzymaniu uszkodzonego towaru należy zgłosić w ciągu 24h od daty doręczenia towaru w formie pisemnej na adres e-mail: [zasłonięte]@bigsmile.pl
9. Na podstawie art. 72 par. 2 Kodeksu Cywilnego, nieuzasadnione nie odebranie przez Kupującego towaru zobowiązuje Kupującego do pokrycia wszelkich kosztów poniesionych przez nas w związku z otrzymanym zamówieniem, w szczególności kosztów pakowania i wysyłki.
10. Wszystkie nadawane przez nas przesyłki są wolne od zewnętrznych wad fizycznych. Odbierając towar Kupujący zobowiązany jest do sprawdzenia, czy przesyłka nie posiada naruszonego opakowania lub innych uszkodzeń zewnętrznych wskazujących na uszkodzenie podczas transportu. Warunkiem rozpatrzenia reklamacji na tego typu uszkodzenia jest protokół spisany w momencie doręczenia paczki w obecności kuriera
Dla Państwa wygody oferujemy trzy sposoby zapłaty za zakupiony towar:
1. Płatność za pobraniem w momencie dostarczenia towaru,
UWAGA nie wysyłamy towaru osobą bez pełną aktywacją konta oraz minimum 3 pozytywnych komentarzy
.
2. Płacę z Allegro
3. Na konto firmowe w Banku BGŻ
PARTNER POL S.C
Nowe Osiedle 28B/2
87-500 Rypin
nr konta:702[zasłonięte]004511[zasłonięte]00001[zasłonięte]770
SWIFT CODE GOPZPLPW
w tytule przelewu zawsze podajemy nick allegro
Towar wysyłamy TYLKO za pośrednictwem firmy spedycyjnej od poniedziałku do piątku, dostawy w ciągu doby od momentu wysyłki od poniedziałki do piątku.
Towar jest wysyłamy w ciągu 24h od daty zaksięgowania wpłaty na konto lub w przypadku przesyłki za pobraniem po potwierdzeniu / wypełnieniu opcji dostawy allegro
Wysyłka wielu przedmiotów cena przesyłki kilku przedmiotów w jeden paczce dostępna jest po kliknięciu w cennik dostawy obok danych Dostawa i płatności
Wysyłka za granicę prosimy o kontakt z działem sprzedaży ponieważ ceny znacznie się różnią od oferowanych w na stronie przedmiotu i dotyczą tylko wysyłki krajowej.
Nie bierzemy odpowiedzialności za opóźnienia w dostawie które zaistniały po przekazaniu towaru przewoźnikowi, a na które nie mamy wpływu.