Dane sprzedawcy:
Zotel Sp.J. 04-672
Warszawa
Klimontowska 23
Kontakty:
Pracujemy
od poniedziałku do piątku w godz. 9,00 do 17,00
e-mail:
[zasłonięte]@zotel.pl
Telefony:
Dział handlowy:
(22)[zasłonięte]81277
Serwis:
(22)[zasłonięte]81272
Bezpieczne zakupy:
Kupując
u nas masz pewność, że kupujesz od znanej i cenionej polskiej firmy, zajmującej
się sprzedażą internetową od wielu lat. Nasza firma stosuje Program Ochrony
Klienta.
Tysiące pozytywnych komentarzy jakie już
otrzymaliśmy dowodzą naszego profesjonalizmu w obsłudze klienta oraz jakości
towaru.
Informacje dla kupujących:
Nasz
system współpracy z Klientem, pomoże Ci doprowadzić transakcję szybko do końca,
niezależnie od tego czy jesteś początkującym czy też wytrawnym Allegrowczem.
Dodatkowo będziesz informowany poprzez e-mail, o aktualnym statusie zamówienia.
Prawa konsumenta:
Zgodnie
z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku Dz.U.00.22.271 o ochronie niektórych praw
konsumentów.
-Konsument, który zawarł umowę poza lokalem przedsiębiorstwa,
może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na
piśmie w terminie dziesięciu dni od zawarcia umowy. Do zachowania tego terminu
wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. (…)
-W razie odstąpienia
od umowy umowa jest uważana za niezawartą, a konsument jest zwolniony z
wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie
niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.
Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni.
(…).
Klient ma odesłać towar na swój koszt.