Promocja miast. Nowa perpsektywa
Anna Proszowska-Sala
Magdalena Florek
Wydawnictwo Stroer
Stron: 280
Książka skierowana jest do osób, na co dzień zajmujących się promocją miast, przedstawicieli samorządów, agencji reklamowych, strategicznych i public relations, a także studentów i kadry akademickiej. Autorkami tej wyjątkowej pozycji są: Anna Proszowska-Sala oraz dr Magdalena Florek. Marka miasta to jego opowieść, która nigdy się nie kończy. Trzeba ją snuć na tyle umiejętnie, aby zachwyciła i pociągnęła za sobą tysiące ludzi. Najważniejszym zadaniem jakie stoi przed promocją miast i regionów jest uczynić ją bardziej niezwykłą, inspirującą, przekonującą i skuteczną. Inspiracją do powstania i wydania tej książki były dotychczasowe edycje Festiwalu Promocji Miast i Regionów, spotkania i dyskusje z przedstawicielami miast, ich przemyślenia i sugestie, a także setki projektów nadesłanych przez samorządy do Konkursu Złote Formaty. Wierzymy w świadome kreowanie marki miasta. Niepohamowanie! Wierzymy w kreowanie marki miasta przez parkingowego, właściciela restauracji, barmana, taksówkarza, pracownika urzędu i recepcjonistki w hotelu. Wierzymy w promocję miasta, ale w NOWĄ JEJ PERSPEKTYWĘ! Wierzymy w ciekawe i nowatorskie rozwiązania komunikacji marketingowej. Wierzymy w inspiracje. Wierzymy w porządkowanie chaosu i odkrywanie miasta na nowo. Promocja miast - Nowa Perspektywa to nie podręcznik, ale zbiór inspiracji i przegląd nowych kierunków. Nie wyczerpuje wszystkich ważnych tematów i nie opisuje wszystkich pojawiających się, chociażby za sprawą rozwoju nowych technologii i mediów, technik komunikacji marketingowej. Główną intencją tej książki jest prezentacja wskazówek, przykładów, możliwości, technik i rozwiązań z dziedziny promocji miast. Inspiracją do powstania i wydania tej książki były dotychczasowe edycje Festiwalu Promocji Miast i Regionów, spotkania i dyskusje z przedstawicielami miast, ich przemyślenia i sugestie, a także setki projektów nadesłanych przez samorządy do Konkursu Złote Formaty. Promocja miast to dziedzina, która bardzo dynamicznie się rozwija. Z pewnością z chwilą kiedy nasza książka trafi w ręce czytelników, zdarzy się wiele nowych ciekawych rzeczy na mapie promocyjnej miast, których siłą rzeczy nie udało nam się opisać. Nie mniej jednak mamy nadzieję, że okaże się ona przydatna wszystkim osobom zaangażowanym w promowanie polskich miast i regionów. Była pisana z myślą o tych, którzy zajmują i interesują się promocją miejsc, zarówno reprezentujących instytucje publiczne, urzędy miast, urzędy marszałkowskie, instytucje kultury jak i środowiska biznesowe i akademickie.
http://www.outdoordlamiast.pl
KSIĄŻKA JAK NOWA.