ROWER ELEKTRYCZNY
MAXIM
E-BIKE 1.6.7 28”
Maxim E-Bike 1.6.7 jest jednym z 10 rowerów elektrycznym z oferty firmy. Jak przystało na rower elektryczny posiada: baterię 36V o pojemności 10 Ah i czujnikiem poziomu naładowani znajdującą się pod bagażnikiem, silnik elektryczny o mocy 250 W napędzający przednie koło oraz ergonomiczny panel sterowania systemem wspomagania. System wspomagania działa tylko i wyłącznie w przypadku pedałowania, dzięki wbudowanemu czujnikowi obrotu korby, a maksymalna prędkość jest ograniczona do 25 km/h. Zasięg roweru na jednym ładowaniu wynosi srednio 60 km.
Rower elektryczny to propozycja dla każdego - ludzi młodych, w średnim i starszym wieku. Osoba zdrowa i pełna sił może korzystać z roweru elektrycznego tak samo jak z klasycznego i dopiero chęć zejścia z siodełka przed kolejnym trudnym podjazdem jest najlepszym momentem na przekręcenie kluczyka „w stacyjce” i użycia silnika elektrycznego. Rower elektryczny to nie tylko rekreacja - przy obecnych cenach paliwa i zatłoczonych miejskich aglomeracjach może on również z powodzeniem służyć do codziennego dojazdu do pracy.
Rower elektryczny to także świetna alternatywa dla osób z różnymi dolegliwościami, dla których niewskazane jest korzystanie z roweru klasycznego. Lista tych dolegliwości obejmuje m.in. :
-
chorobę zwyrodnieniową, bóle bioder, kolan, stóp
-
osoby po alloplastykach, protezach stawów kończyn dolnych
-
rekonwalescenci po złamaniach i innych urazach
-
osoby z niewydolnością mięśniową
-
pacjenci kardiologiczni z ustabilizowaną choroba wieńcową
-
rekonwalescenci kardiologiczni pod kontrolą lekarza
CHARAKTERYSTYKA / DANE TECHNICZNE :
Rama/Rozmiar koła
|
Aluminiowa, Maxim Alloy 1.6.X
|
Widelec
|
amortyzowany, Suntour CR-7V
|
Bateria
|
Litowo-jonowa, 36 V o pojemności 10 A/h montowana pod bagażnikiem
|
Silnik
|
250W (bezszczotkowy) umieszczony w przednim kole, max prędkość 25 km/h
|
Czas ładowania
|
4 - 6 godzin
|
Kontroler
|
5 stopni wspomagania
|
Zasięg
|
Średnio 60 km
|
Przerzutka/manetka przerzutki tył
|
Shimano Nexus 7s / Shimano Nexus 7s
|
Przerzutka przód
|
brak
|
Koło przód (obręcz/piasta)
|
Alumiowa, wzmacniana, Passa X-Pace / Maxim E-Bike motor z silnikiem elektrycznym
|
Koło tył (obręcz/piasta)
|
Obręcz aluminiowa, wzmacniana, Passa X-Pace /Shimano Nexus 7s
|
Wspornik kierownicy / Kierownica/Chwyty
|
Regulowany, aluminiowy, Passa alloy MTS-232 / Zoom alloy TR-28 / Velo VLG-115AD2
|
Sztyca
|
aluminiowa, Passa SP-232 alloy
|
Siodełko
|
Abi SO-1671S
|
Hamulce/Dźwignie hamulca
|
Przód -V-brake, Passa alloy TX-117, Tył – V- brake, rolkowy „kontra” Shimano Nexus 7s / Promax BL-82
|
Oświetlenie
|
Smart BL-120 z przodu, Herrmans H-Vision z tyłu
|
Opony
|
Kenda K-935 700x40C
|
Waga
|
|
Napęd/Support/Pedały
|
Łańcuch KMC Z-410 , Korba Passa alloy 38T / Thung X-Cell R / FP920
|
Maksymalne obciążenie
|
125 kg
|
Dodatkowe komponenty
|
Bagażnik E-bike batery holder, błotniki SKS ESA-VARIO, podpórka Ursus King alloy, łożysko kierownicy Passa alloy H171
|
Rower jest zgodny ze wszelkimi normami UE, dzięki czemu nie wymagane jest prawo jazdy, nie podlega obowiązkowemu ubezpieczeniu OC oraz nie podlega obowiązku rejestracji pojazdów.
3 elementy wyróżniające rower elektryczny:
Silnik bezszczotkowy:
Bezszczotkowy silnik jest w pełni bezobsługowy i praktycznie bezawaryjny. Za pomocą silnika rower może osiągnąć maksymalną prędkość 25 km/h co jest regulowane przez przepisy unijne. Silnik elektryczny posiada wystarczającą moc umożliwiającą sprawne poruszanie się w zróżnicowanym terenie i komfort podróży przy długich dystansach. Jednocześnie jest tak skonstruowany żeby nie stawiać oporów przy używaniu roweru jako roweru standartowego.
Bateria:
-
typ: litowo-jonowa
-
woltaż 36 V
-
pojemność 10 Ah
-
żywotność
Bateria jest najistotniejszym źródłem napędu roweru elektrycznego. W nowoczesnych rowerach elektrycznych stosuje się baterie, których długość "życia" oblicza się średnio na 700 ładowań. Przy dłuższym użytkowaniu jej moc zaczyna słabnąć - dlatego zaleca się jej wymianę. Na jednym ładowaniu bateria pozwala na przejechanie średnio 60 km.
Kontroler:
Kontroler jest urządzeniem najczęściej zamontowanym na kierownicy roweru. Wyświetla on podstawowe funkcje napędu elektrycznego.
ROWER ELEKTRYCZNY MOŻEMY UŻYTKOWAĆ NA 2 SPOSOBY :
-
tradycyjna przejażdżka - rower użytkujemy w tradycyjny sposób tym niemniej w każdej chwili możemy wesprzeć pracę mięśni silnikiem
-
inteligentne wspomaganie - silnik uruchamia się automatycznie kiedy zaczynamy pedałować.Kontroler dodaje nam tyle mocy, ile potrzebujemy - przy szybszym pedałowaniu więcej, przy lekkim mniej po naciśnięciu dźwigni hamulca lub gdy przestaniemy pedałować silnik się rozłączy
ROWER DOSTĘPNY W KOLORACH :