Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

PROMOCJA I JEJ FORMY JAKO ELEMENT MARKETINGU

05-10-2014, 22:38
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 4.40 zł     
Użytkownik deszczulka
numer aukcji: 4581221475
Miejscowość Ostróda
Wyświetleń: 3   
Koniec: 05-10-2014 21:59:50

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Waga (z opakowaniem): 0.20 [kg]
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 1995
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

ANDRZEJ SZNAJDER - PROMOCJA I JEJ FORMY JAKO ELEMENT MARKETINGU

Książka z korespondencyjnego Kursu Promocji i Aktywnych Metod Sprzedaży.

Wydawnictwo Międzynarodowa Szkoła Menedżerów, Warszawa, 1995 rok.

Stan książki dobry+, małe pieczątki Dar Czytelników, na niektórych kartkach notatki i podkreślenia ołówkiem.

104 strony.

Spis treści (główne rozdziały):
1. Definicje promocji i czynniki wpływające na jej znaczenie dla przedsiębiorstwa
2. Postępowanie nabywców na rynku jako uwarunkowanie działań promocyjnych
3. Wpływ promocji na popyt pierwotny i wtórny oraz cenową elastyczność popytu
4. Powiązania promocji z innymi działaniami marketingowymi
5. Charakterystyka poszczególnych form promocji
6. Zakres decyzji promocyjnych przedsiębiorstwa
7. Image firmy i kompleksowa identyfikacja przedsiębiorstwa

Przy zakupie pojedyńczej pozycji możliwa jest także wysyłka listem ekonomicznym w cenie 5,90 - jednak tylko na wyłączną odpowiedzialność kupującego.

Po zakończeniu aukcji wraz z informacją o wygranej otrzymasz dane potrzebne do zakończenia transakcji.

Przed licytacją zapoznaj się ze stroną o mnie.