Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Promocja i informacja w turystyce+OBSŁUGA RUCHU

10-07-2015, 14:27
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 61.90 zł     
Użytkownik www_ksiegarz_pl
numer aukcji: 5438826851
Miejscowość Tychy
Wyświetleń: 1   
Koniec: 10-07-2015 13:35:03

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Promocja i informacja w turystyce+OBSŁUGA RUCHU


T U R Y S T Y K A

 

 

Promocja i informacja w turystyce

wyd.proksenia

 

 

Zygmunt Kruczek, Bartłomiej Walas

Publikacja dotyczy wykorzystania promocji i informacji w turystyce.
W części I dokonano systematyki pojęć, omówiono instrumenty i środki promocji. Osobne rozdziały dotyczą promocji miejsca docelowego – organizacji, finansowania, oraz budowy marki. Zamieszczono studium przypadku realizacji strategii i kampanii promocyjnej kraju, regionu, miasta oraz atrakcji turystycznej.
Część II poświęcona została informacji turystycznej od przybliżenia podstaw teorii informacji, poprzez ewolucję rozwiązań organizacyjnych aż po prezentację aktualnych tendencji w informacji turystycznej, a nawet oznakowaniu turystycznym.
Książka będzie przydatna zarówno dla studentów turystycznych kierunków szkół wyższych, słuchaczy studiów policealnych, jak i dla pracowników branży turystycznej, szczególnie administracji samorządowej, wspierającej rozwój gospodarki turystycznej.

 

Ilość stron 304
ISBN/ISSN [zasłonięte]978-83789-19-3
Format B5
Oprawa miękka
Kolorystyka środka czarno-biała


 

Obsługa ruchu turystycznego

 

Redakcja: Meyer Beata
Wydawca:  
PWN
Oprawa: Miękka
Format: 17.0x24.0cm
Liczba stron: 248

Podręcznik akademicki do obsługi ruchu turystycznego – przedmiotu wykładanego na turystyce i rekreacji oraz na kierunkach ekonomicznych ze specjalnością związaną z turystyką. Prezentuje ogół zagadnień związanych z obsługą ruchu turystycznego, od determinant i typów ruchu turystycznego poczynając, poprzez organizację wyjazdów oraz wszelkie formy obsługi konieczne podczas ich trwania, aż po jakość i logistykę, niezbędne w każdej fazie podróży turystycznej.

Głównymi zaletami podręcznika są:
* zgodność z programami studiów,
* kompleksowość,
* uniwersalność,
* liczne przykłady odnoszące przedstawiane treści teoretyczne do praktyki gospodarczej.

Książka zawiera również słowniczek pojęć z angielskimi odpowiednikami, literaturę zalecaną, bibliografię oraz indeks rzeczowy.

 


REGULAMIN SKLEPU NA STRONIE O MNIE

kupujesz wypełnij - formularz płacę

niezależnie od formy płatności

 

DANE DO PRZELEWU:
P.P.H.U Najbar Mirosław
ul.Batorego 24
43-100 Tychy
ING BANK ŚLĄSKI
92 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]3990023 [zasłonięte] 247368


TEL     32 [zasłonięte] 93         32 [zasłonięte] 72