•
Stół
•
2 piłeczki
•
2 uchwyty na napoje
•
Dowód zakupu - paragon (lub faktura VAT na życzenie)
•
Gwarancja
•
Instrukcja w języku polskim
DOSTĘPNOŚĆ I GWARANCJA
Oferowany przez nas
produkt nie jest wirtualny. Jest dostępny od ręki! Wszystkie produkty
są fabrycznie
nowe. Wszystkie
naprawy gwarancyjne, a także konfiguracja zakupionego u nas sprzętu, są
całkowicie
bezpłatne.Posiadamy
własny wykwalifikowany serwis.
WYSYŁKA
I ODBIORY
Wszystkie paczki
wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej UPS, dzięki czemu w
większości przypadków
docierają one do
Ciebie już następnego dnia roboczego. Pamiętaj jednak, że wysyłki
realizowane są tylko
od poniedziałku do
piątku, w związku z czym towary wysłane w piątek będą doręczane od
poniedziałku, a
przesyłki
przygotowane w sobotę - od wtorku. Zapewniamy Ci szybką i sprawną
realizację zamówienia,
dlatego nie
współpracujemy z Pocztą Polską. Po prostu szanujemy czas i
nerwy naszych Klientów.
Co ważne, wszystkie
paczki są nieodpłatnie ubezpieczone.
Uwaga!
Przed odbiorem przesyłki sprawdź, czy jej opakowanie i taśma firmowa
nie jest uszkodzona, oraz
czy jej waga
odpowiada temu co znajduje się na liście przewozowym. Jeżeli obawiasz
się, że zawartość
przesyłki mogła
zostać okradziona lub uszkodzona podczas transportu, pamiętaj aby przy
odbiorze spisać
stosowny raport w
obecności osoby, która ją doręczyła. Odpowiedni formularz
posiada kurier. Tylko
protokół
spisany przy odbiorze przesyłki, w obecności kuriera, uprawnia do
zgłaszania reklamacji w
postaci braku lub
uszkodzenia.
PYTANIA
I ODPOWIEDZI
Masz wątpliwości?
Szukasz porady? Chętnie odpowiemy na wszystkie Twoje pytania. Czekamy
na
kontakt od
poniedziałku do piątku pod nr 61 [zasłonięte] 97 lub 797 [zasłonięte] 493 (w godzinach
od 9:00 do 17:00)
oraz pod adresem
e-mail: [zasłonięte]@clickola.pl