art180254Projektowanie hurtowni danych. Wspomaganie zarządzania relacjami z klientami [KSIĄŻKA] Designing A Data Warehouse: Supporting Customer Relationship Management
tłumacznenie: Paweł Gonera
Opis Umiejętnie zarządzaj informacjami!
- Czym są hurtownie danych?
- Jak je zaprojektować, aby wykorzystać maksimum ich możliwości?
- Jak wydajnie zarządzać relacjami z klientem?
Zastanawiasz się, jak zmaksymalizować zyski czerpane z właściwego zarządzania relacjami z klientem? Jest to pytanie, które spędza sen z oczu każdemu przedsiębiorcy. Jedną z możliwości jest wykorzystanie odpowiednio zaprojektowanej hurtowni danych. Projekt takiej bazy danych, uwzględniającej potrzeby klienta, wymaga nowych technik i metodologii. Jakich?
Na to pytanie odpowiada Chris Todman w książce, którą trzymasz w rękach. Wiodący konsultant w dziedzinie hurtowni danych przedstawi Ci kompletną metodologię, pozwalającą na zaprojektowanie, wytworzenie i wdrożenie hurtowni danych pod kątem zarządzania relacjami z klientem. Najpierw przeczytasz o kilku zagadnieniach teoretycznych, związanych z relacjami z klientem oraz hurtowniami danych. Potem zapoznasz się z typowymi problemami, aby w rozdziale piątym przejść do omówienia modelu koncepcyjnego. Dowiesz się, jak obsługiwać okoliczności, identyfikować zmiany w danych oraz modelować metodą kropki. Kolejne omawiane zagadnienia to model logiczny i sposoby rozwiązywania problemów wydajnościowych. W rozdziale poświęconym implementacji fizycznej zobaczysz, jak kontrolować poprawność danych, zarządzać kopiami zapasowymi oraz aplikacjami CRM. Ponadto nauczysz się zarządzać projektem, przejrzysz możliwości dostępnego oprogramowania oraz zdobędziesz wiedzę o perspektywach rozwoju. To wszystko znajdziesz w tej długo oczekiwanej książce, poświęconej hurtowniom danych.
- Zarządzanie relacjami z klientem
- Wartość marki
- Zarządzanie kampaniami
- Marketing personalizowany
- Budowanie hurtowni danych - komponent ekstrakcji oraz integracji danych
- Baza danych hurtowni - opis encji
- Problemy przy wykorzystywaniu relacyjnych baz danych
- Problemy z obróbką czasu w hurtowniach danych
- Wybór modelu koncepcyjnego
- Modelowanie metodą kropki
- Modelowanie logiczne - schemat, wybór rozwiązania, ograniczenia
- Implementacja fizyczna
- Zarządzanie kopiami zapasowymi
- Aplikacje CRM
- Zarządzanie projektem
- Oprogramowanie
- Przyszłość hurtowni danych
Sprawdź, jak zmaksymalizować zyski poprzez właściwe zarządzanie relacjami z klientem!
stan produktu: Produkt ORYGINALNY. Książka zupełnie nowa.
ilość nośników: [1xKSIĄŻKA] EAN: 978[zasłonięte][zasłonięte]46322 ISBN: 978-83-[zasłonięte]-3225-1
UWAGA! Kupujący kupując ten produkt jednocześnie upoważnia sprzedającego do zawarcia umowy na usługi pocztowe w imieniu i na rzecz kupującego. |