Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

PROJEKTOWANIE HURTOWNI DANYCH. WSPOMAGANIE ZARZĄDZ

15-02-2014, 1:33
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 55.07 zł     
Użytkownik dvdmaxpl
numer aukcji: 3888546369
Miejscowość KONIN
Wyświetleń: 4   
Koniec: 15-02-2014 01:22:12

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

strona o mnieinne aukcjedodaj do ulubionych sprzedawców
art180254
Projektowanie hurtowni danych. Wspomaganie zarządzania relacjami z klientami [KSIĄŻKA]
Designing A Data Warehouse: Supporting Customer Relationship Management
KSIĄŻKA
seria:
produktnalezydoseriiKanoninformatykiKanon informatyki
autor:
Chris Todman
tłumacznenie:
Paweł Gonera
wydawca:
Helion
Opis

Umiejętnie zarządzaj informacjami!


  • Czym są hurtownie danych?

  • Jak je zaprojektować, aby wykorzystać maksimum ich możliwości?

  • Jak wydajnie zarządzać relacjami z klientem?

Zastanawiasz się, jak zmaksymalizować zyski czerpane z właściwego zarządzania relacjami z klientem? Jest to pytanie, które spędza sen z oczu każdemu przedsiębiorcy. Jedną z możliwości jest wykorzystanie odpowiednio zaprojektowanej hurtowni danych. Projekt takiej bazy danych, uwzględniającej potrzeby klienta, wymaga nowych technik i metodologii. Jakich?


Na to pytanie odpowiada Chris Todman w książce, którą trzymasz w rękach. Wiodący konsultant w dziedzinie hurtowni danych przedstawi Ci kompletną metodologię, pozwalającą na zaprojektowanie, wytworzenie i wdrożenie hurtowni danych pod kątem zarządzania relacjami z klientem. Najpierw przeczytasz o kilku zagadnieniach teoretycznych, związanych z relacjami z klientem oraz hurtowniami danych. Potem zapoznasz się z typowymi problemami, aby w rozdziale piątym przejść do omówienia modelu koncepcyjnego. Dowiesz się, jak obsługiwać okoliczności, identyfikować zmiany w danych oraz modelować metodą kropki. Kolejne omawiane zagadnienia to model logiczny i sposoby rozwiązywania problemów wydajnościowych. W rozdziale poświęconym implementacji fizycznej zobaczysz, jak kontrolować poprawność danych, zarządzać kopiami zapasowymi oraz aplikacjami CRM. Ponadto nauczysz się zarządzać projektem, przejrzysz możliwości dostępnego oprogramowania oraz zdobędziesz wiedzę o perspektywach rozwoju. To wszystko znajdziesz w tej długo oczekiwanej książce, poświęconej hurtowniom danych.


  • Zarządzanie relacjami z klientem

  • Wartość marki

  • Zarządzanie kampaniami

  • Marketing personalizowany

  • Budowanie hurtowni danych - komponent ekstrakcji oraz integracji danych

  • Baza danych hurtowni - opis encji

  • Problemy przy wykorzystywaniu relacyjnych baz danych

  • Problemy z obróbką czasu w hurtowniach danych

  • Wybór modelu koncepcyjnego

  • Modelowanie metodą kropki

  • Modelowanie logiczne - schemat, wybór rozwiązania, ograniczenia

  • Implementacja fizyczna

  • Zarządzanie kopiami zapasowymi

  • Aplikacje CRM

  • Zarządzanie projektem

  • Oprogramowanie

  • Przyszłość hurtowni danych

  • Sprawdź, jak zmaksymalizować zyski poprzez właściwe zarządzanie relacjami z klientem!

stan produktu:
Produkt ORYGINALNY. Książka zupełnie nowa.
dział:
KSIĄŻKA
ilość nośników:
[1xKSIĄŻKA]
okładka:
twarda
wymiary:
172x245
ilość stron:
296
EAN:
978[zasłonięte][zasłonięte]46322
ISBN:
978-83-[zasłonięte]-3225-1
Przed zakupem sprawdź warunki na stronie "o mnie"!
UWAGA! Kupujący kupując ten produkt jednocześnie upoważnia sprzedającego do zawarcia umowy na usługi pocztowe w imieniu i na rzecz kupującego.