Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Projektowanie hurtowni danych. Wspomaganie zarządz

12-03-2012, 8:58
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 47 zł     
Użytkownik alcom-sezam
numer aukcji: 2118435016
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 22   
Koniec: 14-03-2012 10:19:17

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Rok wydania (xxxx): 2008
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Alcom-Sezam
Najlepsze książki w najniższej cenie!
Wszystkie aukcje | Komentarze | Strona "O mnie" | Wyślij wiadomość | Dodaj do ulubionych
Oficjalny Partner Projektowanie hurtowni danych. Wspomaganie zarządzania relacjami z klientami
Kontakt

telefon:
[zasłonięte]501-01-60
[zasłonięte]500-01-10

e-mail:
[zasłonięte]@gmail.com

WYSTAWIAMY FAKTURY VAT !!!

Odbiór osobisty

Odbiór osobisty po uprzednim kontakcie telefonicznym lub mailowym

SDH "SEZAM"
Warszawa
ul. Marszałkowska 126/134
w podziemiu

czynne: pon-pt 11:00-18:00



Jak do nas dotrzeć ?



Kliknij w obrazek aby wyświetlić mapkę.

Projektowanie hurtowni danych. Wspomaganie zarządzania relacjami z klientami

Umiejętnie zarządzaj informacjami!

  • Czym są hurtownie danych?
  • Jak je zaprojektować, aby wykorzystać maksimum ich możliwości?
  • Jak wydajnie zarządzać relacjami z klientem?

Zastanawiasz się, jak zmaksymalizować zyski czerpane z właściwego zarządzania relacjami z klientem? Jest to pytanie, które spędza sen z oczu każdemu przedsiębiorcy. Jedną z możliwości jest wykorzystanie odpowiednio zaprojektowanej hurtowni danych. Projekt takiej bazy danych, uwzględniającej potrzeby klienta, wymaga nowych technik i metodologii. Jakich?

Na to pytanie odpowiada Chris Todman w książce, którą trzymasz w rękach. Wiodący konsultant w dziedzinie hurtowni danych przedstawi Ci kompletną metodologię, pozwalającą na zaprojektowanie, wytworzenie i wdrożenie hurtowni danych pod kątem zarządzania relacjami z klientem. Najpierw przeczytasz o kilku zagadnieniach teoretycznych, związanych z relacjami z klientem oraz hurtowniami danych. Potem zapoznasz się z typowymi problemami, aby w rozdziale piątym przejść do omówienia modelu koncepcyjnego. Dowiesz się, jak obsługiwać okoliczności, identyfikować zmiany w danych oraz modelować metodą kropki. Kolejne omawiane zagadnienia to model logiczny i sposoby rozwiązywania problemów wydajnościowych. W rozdziale poświęconym implementacji fizycznej zobaczysz, jak kontrolować poprawność danych, zarządzać kopiami zapasowymi oraz aplikacjami CRM. Ponadto nauczysz się zarządzać projektem, przejrzysz możliwości dostępnego oprogramowania oraz zdobędziesz wiedzę o perspektywach rozwoju. To wszystko znajdziesz w tej długo oczekiwanej książce, poświęconej hurtowniom danych.

  • Zarządzanie relacjami z klientem
  • Wartość marki
  • Zarządzanie kampaniami
  • Marketing personalizowany
  • Budowanie hurtowni danych - komponent ekstrakcji oraz integracji danych
  • Baza danych hurtowni - opis encji
  • Problemy przy wykorzystywaniu relacyjnych baz danych
  • Problemy z obróbką czasu w hurtowniach danych
  • Wybór modelu koncepcyjnego
  • Modelowanie metodą kropki
  • Modelowanie logiczne - schemat, wybór rozwiązania, ograniczenia
  • Implementacja fizyczna
  • Zarządzanie kopiami zapasowymi
  • Aplikacje CRM
  • Zarządzanie projektem
  • Oprogramowanie
  • Przyszłość hurtowni danych
  • Sprawdź, jak zmaksymalizować zyski poprzez właściwe zarządzanie relacjami z klientem!


Wszystkie prawa zastrzeżone - kopiowanie szablonu, opisu i zdjęć zabronione!