|
Projektowanie hurtowni danych. Wspomaganie zarządzania relacjami z klientami
Autor: Chris Todman Wydawnictwo: Helion ISBN: 978-83-[zasłonięte]-3225-1 Okładka: twarda Liczba stron: 296 Wymiary: 172 x 245 mm Rok wydania: 2011
cena rynkowa 59,00 zł
|
|
Umiejętnie zarządzaj informacjami! Czym są hurtownie danych? Jak je zaprojektować, aby wykorzystać maksimum ich możliwości? Jak wydajnie zarządzać relacjami z klientem? Zastanawiasz się, jak zmaksymalizować zyski czerpane z właściwego zarządzania relacjami z klientem? Jest to pytanie, które spędza sen z oczu każdemu przedsiębiorcy. Jedną z możliwości jest wykorzystanie odpowiednio zaprojektowanej hurtowni danych. Projekt takiej bazy danych, uwzględniającej potrzeby klienta, wymaga nowych technik i metodologii. Jakich?
Na to pytanie odpowiada Chris Todman w książce, którą trzymasz w rękach. Wiodący konsultant w dziedzinie hurtowni danych przedstawi Ci kompletną metodologię, pozwalającą na zaprojektowanie, wytworzenie i wdrożenie hurtowni danych pod kątem zarządzania relacjami z klientem. Najpierw przeczytasz o kilku zagadnieniach teoretycznych, związanych z relacjami z klientem oraz hurtowniami danych. Potem zapoznasz się z typowymi problemami, aby w rozdziale piątym przejść do omówienia modelu koncepcyjnego. Dowiesz się, jak obsługiwać okoliczności, identyfikować zmiany w danych oraz modelować metodą kropki. Kolejne omawiane zagadnienia to model logiczny i sposoby rozwiązywania problemów wydajnościowych. W rozdziale poświęconym implementacji fizycznej zobaczysz, jak kontrolować poprawność danych, zarządzać kopiami zapasowymi oraz aplikacjami CRM. Ponadto nauczysz się zarządzać projektem, przejrzysz możliwości dostępnego oprogramowania oraz zdobędziesz wiedzę o perspektywach rozwoju. To wszystko znajdziesz w tej długo oczekiwanej książce, poświęconej hurtowniom danych.
Zarządzanie relacjami z klientem Wartość marki Zarządzanie kampaniami Marketing personalizowany Budowanie hurtowni danych — komponent ekstrakcji oraz integracji danych Baza danych hurtowni — opis encji Problemy przy wykorzystywaniu relacyjnych baz danych Problemy z obróbką czasu w hurtowniach danych Wybór modelu koncepcyjnego Modelowanie metodą kropki Modelowanie logiczne — schemat, wybór rozwiązania, ograniczenia Implementacja fizyczna Zarządzanie kopiami zapasowymi Aplikacje CRM Zarządzanie projektem Oprogramowanie Przyszłość hurtowni danych Sprawdź, jak zmaksymalizować zyski poprzez właściwe zarządzanie relacjami z klientem!
|
|
|
|