|
Księgarnia PIM, Tychy, ul. Jana Pawła II 24
tel. 501 [zasłonięte] 370
Księgarnia stacjonarna:
519 [zasłonięte] 288
504 [zasłonięte] 187
[zasłonięte]@tlen.pl |
|
Książkę wysyłamy listem poleconym lub paczką w ciągu 1-3 dni roboczych po otrzymaniu wpłaty na
konto.
Na prośbę kupującego wystawiamy fakturę VAT.
W tytule przelewu proszę podać Nick z Allegro lub numer aukcji.
Odbiór osobisty:
Księgarnia PIM, Tychy
ul. Jana Pawła II 24
pon-pt 10-19; sob 10-16.
tel. 519 [zasłonięte] 288
Przy odbiorze osobistym proszę o kontakt z księgarnią w godzinach pracy księgarni.
|
|
Wpłata na konto:
Alior Bank
21 2490 [zasłonięte] 0[zasłonięte]0050000 [zasłonięte] 798709 |
|
Bez względu na ilość zakupionych książek koszt przesyłki doliczamy tylko raz i wynosi on maksymalnie 10 zł. |
|
Projektowanie hurtowni danych
(oryginalnie: Designing a data warehouse)
Wspomaganie zarządzania relacjami z klientami
Todman Chris
Wydawnictwo: Helion
ISBN: 978-83-[zasłonięte]-3225-1
Tłumaczenie: Gonera Paweł
Format: 17.0x24.0cm
Liczba stron: 296
Oprawa: Twarda
Wydanie: 2011 r.
Opis:
Umiejętnie zarządzaj informacjami!
Czym są hurtownie danych?
Jak je zaprojektować, aby wykorzystać maksimum ich możliwości?
Jak wydajnie zarządzać relacjami z klientem?
Zastanawiasz się, jak zmaksymalizować zyski czerpane z właściwego zarządzania relacjami z klientem? Jest to pytanie, które spędza sen z oczu każdemu przedsiębiorcy. Jedną z możliwości jest wykorzystanie odpowiednio zaprojektowanej hurtowni danych. Projekt takiej bazy danych, uwzględniającej potrzeby klienta, wymaga nowych technik i metodologii. Jakich?
Na to pytanie odpowiada Chris Todman w książce, którą trzymasz w rękach. Wiodący konsultant w dziedzinie hurtowni danych przedstawi Ci kompletną metodologię, pozwalającą na zaprojektowanie, wytworzenie i wdrożenie hurtowni danych pod kątem zarządzania relacjami z klientem. Najpierw przeczytasz o kilku zagadnieniach teoretycznych, związanych z relacjami z klientem oraz hurtowniami danych. Potem zapoznasz się z typowymi problemami, aby w rozdziale piątym przejść do omówienia modelu koncepcyjnego. Dowiesz się, jak obsługiwać okoliczności, identyfikować zmiany w danych oraz modelować metodą kropki. Kolejne omawiane zagadnienia to model logiczny i sposoby rozwiązywania problemów wydajnościowych. W rozdziale poświęconym implementacji fizycznej zobaczysz, jak kontrolować poprawność danych, zarządzać kopiami zapasowymi oraz aplikacjami CRM. Ponadto nauczysz się zarządzać projektem, przejrzysz możliwości dostępnego oprogramowania oraz zdobędziesz wiedzę o perspektywach rozwoju. To wszystko znajdziesz w tej długo oczekiwanej książce, poświęconej hurtowniom danych.
Zarządzanie relacjami z klientem
Wartość marki
Zarządzanie kampaniami
Marketing personalizowany
Budowanie hurtowni danych — komponent ekstrakcji oraz integracji danych
Baza danych hurtowni — opis encji
Problemy przy wykorzystywaniu relacyjnych baz danych
Problemy z obróbką czasu w hurtowniach danych
Wybór modelu koncepcyjnego
Modelowanie metodą kropki
Modelowanie logiczne — schemat, wybór rozwiązania, ograniczenia
Implementacja fizyczna
Zarządzanie kopiami zapasowymi
Aplikacje CRM
Zarządzanie projektem
Oprogramowanie
Przyszłość hurtowni danych
Sprawdź, jak zmaksymalizować zyski poprzez właściwe zarządzanie relacjami z klientem!
|