Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Projektowanie hurtowni danych - Todman Chris

12-07-2012, 9:44
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 52 zł     
Użytkownik Piotr26047
numer aukcji: 2392411937
Miejscowość Tychy
Wyświetleń: 13   
Koniec: 02-07-2012, 13:20

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Rok wydania (xxxx): 2011
Kondycja: bez śladów używania
Język: polski

info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Nowa strona 3
 

Księgarnia PIM, Tychy, ul. Jana Pawła II 24

tel. 501 [zasłonięte] 370

Księgarnia stacjonarna: 
519 [zasłonięte] 288

504 [zasłonięte] 187

[zasłonięte]@tlen.pl
 

Książkę wysyłamy listem poleconym lub paczką w ciągu 1-3 dni roboczych po otrzymaniu wpłaty na
konto.

Na prośbę kupującego wystawiamy fakturę VAT.

W tytule przelewu proszę podać Nick z Allegro lub numer aukcji.


Odbiór osobisty:

Księgarnia PIM, Tychy

ul. Jana Pawła II 24

pon-pt 10-19; sob 10-16.

tel. 519 [zasłonięte] 288

Przy odbiorze osobistym proszę o kontakt z księgarnią w godzinach pracy księgarni.

  

Wpłata na konto:

 Alior Bank

21 2490 [zasłonięte] 0[zasłonięte]0050000 [zasłonięte] 798709

 

Bez względu na ilość zakupionych książek koszt przesyłki doliczamy tylko raz i wynosi on maksymalnie 10 zł.

Projektowanie hurtowni danych
(oryginalnie: Designing a data warehouse)
Wspomaganie zarządzania relacjami z klientami
Todman Chris

 Wydawnictwo: Helion
 ISBN: 978-83-[zasłonięte]-3225-1
 Tłumaczenie: Gonera Paweł
 Format: 17.0x24.0cm
 Liczba stron: 296
 Oprawa: Twarda
 Wydanie: 2011 r.

Opis:
 Umiejętnie zarządzaj informacjami!

 Czym są hurtownie danych?
 Jak je zaprojektować, aby wykorzystać maksimum ich możliwości?
 Jak wydajnie zarządzać relacjami z klientem?

Zastanawiasz się, jak zmaksymalizować zyski czerpane z właściwego zarządzania relacjami z klientem? Jest to pytanie, które spędza sen z oczu każdemu przedsiębiorcy. Jedną z możliwości jest wykorzystanie odpowiednio zaprojektowanej hurtowni danych. Projekt takiej bazy danych, uwzględniającej potrzeby klienta, wymaga nowych technik i metodologii. Jakich?

Na to pytanie odpowiada Chris Todman w książce, którą trzymasz w rękach. Wiodący konsultant w dziedzinie hurtowni danych przedstawi Ci kompletną metodologię, pozwalającą na zaprojektowanie, wytworzenie i wdrożenie hurtowni danych pod kątem zarządzania relacjami z klientem. Najpierw przeczytasz o kilku zagadnieniach teoretycznych, związanych z relacjami z klientem oraz hurtowniami danych. Potem zapoznasz się z typowymi problemami, aby w rozdziale piątym przejść do omówienia modelu koncepcyjnego. Dowiesz się, jak obsługiwać okoliczności, identyfikować zmiany w danych oraz modelować metodą kropki. Kolejne omawiane zagadnienia to model logiczny i sposoby rozwiązywania problemów wydajnościowych. W rozdziale poświęconym implementacji fizycznej zobaczysz, jak kontrolować poprawność danych, zarządzać kopiami zapasowymi oraz aplikacjami CRM. Ponadto nauczysz się zarządzać projektem, przejrzysz możliwości dostępnego oprogramowania oraz zdobędziesz wiedzę o perspektywach rozwoju. To wszystko znajdziesz w tej długo oczekiwanej książce, poświęconej hurtowniom danych.

 Zarządzanie relacjami z klientem
 Wartość marki
 Zarządzanie kampaniami
 Marketing personalizowany
 Budowanie hurtowni danych — komponent ekstrakcji oraz integracji danych
 Baza danych hurtowni — opis encji
 Problemy przy wykorzystywaniu relacyjnych baz danych
 Problemy z obróbką czasu w hurtowniach danych
 Wybór modelu koncepcyjnego
 Modelowanie metodą kropki
 Modelowanie logiczne — schemat, wybór rozwiązania, ograniczenia
 Implementacja fizyczna
 Zarządzanie kopiami zapasowymi
 Aplikacje CRM
 Zarządzanie projektem
 Oprogramowanie
 Przyszłość hurtowni danych
 Sprawdź, jak zmaksymalizować zyski poprzez właściwe zarządzanie relacjami z klientem!