Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Projektowanie hurtowni danych. PROMOCJA -50%

29-04-2015, 13:21
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 29.50 zł     
Użytkownik book_point
numer aukcji: 5223663594
Miejscowość Gliwice
Wyświetleń: 4   
Koniec: 29-04-2015 12:44:26

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Rok wydania (xxxx): 2011
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

  @   POSZUKUJĘ
FAQ
FORMY PŁATNOŚCI
PayU
Przedpłata
ING Bank Śląski
94 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]2980023 [zasłonięte] 591411
KONTAKT
[zasłonięte]@bookpoint.pl
tel. 32 230 98 63 w. 121, 188
fax. 32 230 98 63 w. 110
(pon. – pt. 9.00–17.00)
Logo Grupy Wydawniczej Helion
ul. Kościuszki 1c
44-100 Gliwice

Projektowanie hurtowni danych. Wspomaganie zarządzania relacjami z klientami

Okładka książki Projektowanie hurtowni danych. Wspomaganie zarządzania relacjami z klientami

PROMOCJA! -50%
59.00zł 29.50zł

Tytuł oryginału: Designing A Data Warehouse: Supporting Customer Relationship Management

Autorzy: Chris Todman

Rok wydania: 2011

Stron: 296

Tłumaczenie: Paweł Gonera

ISBN: 978-83-[zasłonięte]-3225-1

Format: 172x245

Oprawa: twarda

Książka jest nowa

Umiejętnie zarządzaj informacjami!

  • Czym są hurtownie danych?
  • Jak je zaprojektować, aby wykorzystać maksimum ich możliwości?
  • Jak wydajnie zarządzać relacjami z klientem?

Zastanawiasz się, jak zmaksymalizować zyski czerpane z właściwego zarządzania relacjami z klientem? Jest to pytanie, które spędza sen z oczu każdemu przedsiębiorcy. Jedną z możliwości jest wykorzystanie odpowiednio zaprojektowanej hurtowni danych. Projekt takiej bazy danych, uwzględniającej potrzeby klienta, wymaga nowych technik i metodologii. Jakich?

Na to pytanie odpowiada Chris Todman w książce, którą trzymasz w rękach. Wiodący konsultant w dziedzinie hurtowni danych przedstawi Ci kompletną metodologię, pozwalającą na zaprojektowanie, wytworzenie i wdrożenie hurtowni danych pod kątem zarządzania relacjami z klientem. Najpierw przeczytasz o kilku zagadnieniach teoretycznych, związanych z relacjami z klientem oraz hurtowniami danych. Potem zapoznasz się z typowymi problemami, aby w rozdziale piątym przejść do omówienia modelu koncepcyjnego. Dowiesz się, jak obsługiwać okoliczności, identyfikować zmiany w danych oraz modelować metodą kropki. Kolejne omawiane zagadnienia to model logiczny i sposoby rozwiązywania problemów wydajnościowych. W rozdziale poświęconym implementacji fizycznej zobaczysz, jak kontrolować poprawność danych, zarządzać kopiami zapasowymi oraz aplikacjami CRM. Ponadto nauczysz się zarządzać projektem, przejrzysz możliwości dostępnego oprogramowania oraz zdobędziesz wiedzę o perspektywach rozwoju. To wszystko znajdziesz w tej długo oczekiwanej książce, poświęconej hurtowniom danych.

  • Zarządzanie relacjami z klientem
  • Wartość marki
  • Zarządzanie kampaniami
  • Marketing personalizowany
  • Budowanie hurtowni danych — komponent ekstrakcji oraz integracji danych
  • Baza danych hurtowni — opis encji
  • Problemy przy wykorzystywaniu relacyjnych baz danych
  • Problemy z obróbką czasu w hurtowniach danych
  • Wybór modelu koncepcyjnego
  • Modelowanie metodą kropki
  • Modelowanie logiczne — schemat, wybór rozwiązania, ograniczenia
  • Implementacja fizyczna
  • Zarządzanie kopiami zapasowymi
  • Aplikacje CRM
  • Zarządzanie projektem
  • Oprogramowanie
  • Przyszłość hurtowni danych
  • Sprawdź, jak zmaksymalizować zyski poprzez właściwe zarządzanie relacjami z klientem!

helion_bazy