PROMOCJA! -50%
59.00zł 29.50zł
Tytuł oryginału: Designing A Data Warehouse: Supporting Customer Relationship Management
Autorzy: Chris Todman
Rok wydania: 2011
Stron: 296
Tłumaczenie: Paweł Gonera
ISBN: 978-83-[zasłonięte]-3225-1
Format: 172x245
Oprawa: twarda
Książka jest nowa
Umiejętnie zarządzaj informacjami!
- Czym są hurtownie danych?
- Jak je zaprojektować, aby wykorzystać maksimum ich możliwości?
- Jak wydajnie zarządzać relacjami z klientem?
Zastanawiasz się, jak zmaksymalizować zyski czerpane z właściwego zarządzania relacjami z klientem? Jest to pytanie, które spędza sen z oczu każdemu przedsiębiorcy. Jedną z możliwości jest wykorzystanie odpowiednio zaprojektowanej hurtowni danych. Projekt takiej bazy danych, uwzględniającej potrzeby klienta, wymaga nowych technik i metodologii. Jakich?
Na to pytanie odpowiada Chris Todman w książce, którą trzymasz w rękach. Wiodący konsultant w dziedzinie hurtowni danych przedstawi Ci kompletną metodologię, pozwalającą na zaprojektowanie, wytworzenie i wdrożenie hurtowni danych pod kątem zarządzania relacjami z klientem. Najpierw przeczytasz o kilku zagadnieniach teoretycznych, związanych z relacjami z klientem oraz hurtowniami danych. Potem zapoznasz się z typowymi problemami, aby w rozdziale piątym przejść do omówienia modelu koncepcyjnego. Dowiesz się, jak obsługiwać okoliczności, identyfikować zmiany w danych oraz modelować metodą kropki. Kolejne omawiane zagadnienia to model logiczny i sposoby rozwiązywania problemów wydajnościowych. W rozdziale poświęconym implementacji fizycznej zobaczysz, jak kontrolować poprawność danych, zarządzać kopiami zapasowymi oraz aplikacjami CRM. Ponadto nauczysz się zarządzać projektem, przejrzysz możliwości dostępnego oprogramowania oraz zdobędziesz wiedzę o perspektywach rozwoju. To wszystko znajdziesz w tej długo oczekiwanej książce, poświęconej hurtowniom danych.
- Zarządzanie relacjami z klientem
- Wartość marki
- Zarządzanie kampaniami
- Marketing personalizowany
- Budowanie hurtowni danych — komponent ekstrakcji oraz integracji danych
- Baza danych hurtowni — opis encji
- Problemy przy wykorzystywaniu relacyjnych baz danych
- Problemy z obróbką czasu w hurtowniach danych
- Wybór modelu koncepcyjnego
- Modelowanie metodą kropki
- Modelowanie logiczne — schemat, wybór rozwiązania, ograniczenia
- Implementacja fizyczna
- Zarządzanie kopiami zapasowymi
- Aplikacje CRM
- Zarządzanie projektem
- Oprogramowanie
- Przyszłość hurtowni danych
Sprawdź, jak zmaksymalizować zyski poprzez właściwe zarządzanie relacjami z klientem!
helion_bazy sql, projektowanie, baza danych, relacyjne, xml, modelowanie, zapytania analityczne, bazy danych, jdbc, dane, zapytania, mysql, interbase, object pascal, delphi, borland, środowisko programistyczne, baza, programowanie, normalizacja, nałożenie więzów integralności, kurs, książka, podręcznik, tutorial