Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Projektowanie hurtowni danych. PROMOCJA -50%

08-06-2014, 15:01
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 29.50 zł     
Użytkownik book_point
numer aukcji: 4226206160
Miejscowość Gliwice
Wyświetleń: 3   
Koniec: 08-06-2014 14:36:14

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Rok wydania (xxxx): 2011
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

  @   POSZUKUJĘ
FAQ
FORMY PŁATNOŚCI
PayU
Przedpłata
ING Bank Śląski
94 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]2980023 [zasłonięte] 591411
KONTAKT
[zasłonięte]@bookpoint.pl
tel. 32 230 98 63 w. 121, 188
fax. 32 230 98 63 w. 110
(pon. – pt. 9.00–17.00)
Logo Grupy Wydawniczej Helion
ul. Kościuszki 1c
44-100 Gliwice

Okładka książki Projektowanie hurtowni danych. Wspomaganie zarządzania relacjami z klientami

PROMOCJA! -50%
59.00zł 29.50zł

Tytuł oryginału: Designing A Data Warehouse: Supporting Customer Relationship Management

Autorzy: Chris Todman

Rok wydania: 2011

Stron: 296

Tłumaczenie: Paweł Gonera

ISBN: 978-83-[zasłonięte]-3225-1

Format: 172x245

Oprawa: twarda

Książka jest nowa

Umiejętnie zarządzaj informacjami!

  • Czym są hurtownie danych?
  • Jak je zaprojektować, aby wykorzystać maksimum ich możliwości?
  • Jak wydajnie zarządzać relacjami z klientem?

Zastanawiasz się, jak zmaksymalizować zyski czerpane z właściwego zarządzania relacjami z klientem? Jest to pytanie, które spędza sen z oczu każdemu przedsiębiorcy. Jedną z możliwości jest wykorzystanie odpowiednio zaprojektowanej hurtowni danych. Projekt takiej bazy danych, uwzględniającej potrzeby klienta, wymaga nowych technik i metodologii. Jakich?

Na to pytanie odpowiada Chris Todman w książce, którą trzymasz w rękach. Wiodący konsultant w dziedzinie hurtowni danych przedstawi Ci kompletną metodologię, pozwalającą na zaprojektowanie, wytworzenie i wdrożenie hurtowni danych pod kątem zarządzania relacjami z klientem. Najpierw przeczytasz o kilku zagadnieniach teoretycznych, związanych z relacjami z klientem oraz hurtowniami danych. Potem zapoznasz się z typowymi problemami, aby w rozdziale piątym przejść do omówienia modelu koncepcyjnego. Dowiesz się, jak obsługiwać okoliczności, identyfikować zmiany w danych oraz modelować metodą kropki. Kolejne omawiane zagadnienia to model logiczny i sposoby rozwiązywania problemów wydajnościowych. W rozdziale poświęconym implementacji fizycznej zobaczysz, jak kontrolować poprawność danych, zarządzać kopiami zapasowymi oraz aplikacjami CRM. Ponadto nauczysz się zarządzać projektem, przejrzysz możliwości dostępnego oprogramowania oraz zdobędziesz wiedzę o perspektywach rozwoju. To wszystko znajdziesz w tej długo oczekiwanej książce, poświęconej hurtowniom danych.

  • Zarządzanie relacjami z klientem
  • Wartość marki
  • Zarządzanie kampaniami
  • Marketing personalizowany
  • Budowanie hurtowni danych — komponent ekstrakcji oraz integracji danych
  • Baza danych hurtowni — opis encji
  • Problemy przy wykorzystywaniu relacyjnych baz danych
  • Problemy z obróbką czasu w hurtowniach danych
  • Wybór modelu koncepcyjnego
  • Modelowanie metodą kropki
  • Modelowanie logiczne — schemat, wybór rozwiązania, ograniczenia
  • Implementacja fizyczna
  • Zarządzanie kopiami zapasowymi
  • Aplikacje CRM
  • Zarządzanie projektem
  • Oprogramowanie
  • Przyszłość hurtowni danych
  • Sprawdź, jak zmaksymalizować zyski poprzez właściwe zarządzanie relacjami z klientem!

helion_bazy sql, projektowanie, baza danych, relacyjne, xml, modelowanie, zapytania analityczne, bazy danych, jdbc, dane, zapytania, mysql, interbase, object pascal, delphi, borland, środowisko programistyczne, baza, programowanie, normalizacja, nałożenie więzów integralności, kurs, książka, podręcznik, tutorial