Tytuł: Projektowanie hurtowni danych Wspomaganie zarządzania relacjami z klientami
Autor: Chris Todman
ISBN: 978-83-[zasłonięte]-3225-1
Ilość stron: 296
Data wydania: 08/2011
Oprawa: Twarda
Format: 172x245
Wydawnictwo: HELION
Umiejętnie zarządzaj informacjami!
• Czym są hurtownie danych?
• Jak je zaprojektować, aby wykorzystać maksimum ich możliwości?
• Jak wydajnie zarządzać relacjami z klientem?
Zastanawiasz się, jak zmaksymalizować zyski czerpane z właściwego zarządzania relacjami z klientem? Jest to pytanie, które spędza sen z oczu każdemu przedsiębiorcy. Jedną z możliwości jest wykorzystanie odpowiednio zaprojektowanej hurtowni danych. Projekt takiej bazy danych, uwzględniającej potrzeby klienta, wymaga nowych technik i metodologii. Jakich?
Na to pytanie odpowiada Chris Todman w książce, którą trzymasz w rękach. Wiodący konsultant w dziedzinie hurtowni danych przedstawi Ci kompletną metodologię, pozwalającą na zaprojektowanie, wytworzenie i wdrożenie hurtowni danych pod kątem zarządzania relacjami z klientem.
Najpierw przeczytasz o kilku zagadnieniach teoretycznych, związanych z relacjami z klientem oraz hurtowniami danych. Potem zapoznasz się z typowymi problemami, aby w rozdziale piątym przejść do omówienia modelu koncepcyjnego. Dowiesz się, jak obsługiwać okoliczności, identyfikować zmiany w danych oraz modelować metodą kropki.
Kolejne omawiane zagadnienia to model logiczny i sposoby rozwiązywania problemów wydajnościowych. W rozdziale poświęconym implementacji fizycznej zobaczysz, jak kontrolować poprawność danych, zarządzać kopiami zapasowymi oraz aplikacjami CRM.
Ponadto nauczysz się zarządzać projektem, przejrzysz możliwości dostępnego oprogramowania oraz zdobędziesz wiedzę o perspektywach rozwoju. To wszystko znajdziesz w tej długo oczekiwanej książce, poświęconej hurtowniom danych.
• Zarządzanie relacjami z klientem
• Wartość marki
• Zarządzanie kampaniami
• Marketing personalizowany
• Budowanie hurtowni danych — komponent ekstrakcji oraz integracji danych
• Baza danych hurtowni — opis encji
• Problemy przy wykorzystywaniu relacyjnych baz danych
• Problemy z obróbką czasu w hurtowniach danych
• Wybór modelu koncepcyjnego
• Modelowanie metodą kropki
• Modelowanie logiczne — schemat, wybór rozwiązania, ograniczenia
• Implementacja fizyczna
• Zarządzanie kopiami zapasowymi
• Aplikacje CRM
• Zarządzanie projektem
• Oprogramowanie
• Przyszłość hurtowni danych
Sprawdź, jak zmaksymalizować zyski poprzez właściwe zarządzanie relacjami z klientem.
|