Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Projektowanie hurtowni danych !!! PROMOCJA !!!

19-07-2015, 12:09
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 23 zł     
Użytkownik basiapilawa
numer aukcji: 5466422018
Miejscowość Kielce
Wyświetleń: 10   
Koniec: 19-07-2015 11:50:33

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Rok wydania (xxxx): 2011
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Księgarnia internetowa.

Projektowanie hurtowni danych Wspomaganie zarządzania relacjami z klientami !!! PROMOCJA !!!


Projektowanie hurtowni danych Wspomaganie zarządzania relacjami z klientami !!! PROMOCJA !!!
Tytuł: Projektowanie hurtowni danych Wspomaganie zarządzania relacjami z klientami
Autor: Chris Todman
ISBN: 978-83-[zasłonięte]-3225-1
Ilość stron: 296
Data wydania: 08/2011
Oprawa: Twarda
Format: 172x245
Wydawnictwo: HELION


Umiejętnie zarządzaj informacjami!

• Czym są hurtownie danych?
• Jak je zaprojektować, aby wykorzystać maksimum ich możliwości?
• Jak wydajnie zarządzać relacjami z klientem?

Zastanawiasz się, jak zmaksymalizować zyski czerpane z właściwego zarządzania relacjami z klientem? Jest to pytanie, które spędza sen z oczu każdemu przedsiębiorcy. Jedną z możliwości jest wykorzystanie odpowiednio zaprojektowanej hurtowni danych. Projekt takiej bazy danych, uwzględniającej potrzeby klienta, wymaga nowych technik i metodologii. Jakich?

Na to pytanie odpowiada Chris Todman w książce, którą trzymasz w rękach. Wiodący konsultant w dziedzinie hurtowni danych przedstawi Ci kompletną metodologię, pozwalającą na zaprojektowanie, wytworzenie i wdrożenie hurtowni danych pod kątem zarządzania relacjami z klientem.

Najpierw przeczytasz o kilku zagadnieniach teoretycznych, związanych z relacjami z klientem oraz hurtowniami danych. Potem zapoznasz się z typowymi problemami, aby w rozdziale piątym przejść do omówienia modelu koncepcyjnego. Dowiesz się, jak obsługiwać okoliczności, identyfikować zmiany w danych oraz modelować metodą kropki.

Kolejne omawiane zagadnienia to model logiczny i sposoby rozwiązywania problemów wydajnościowych. W rozdziale poświęconym implementacji fizycznej zobaczysz, jak kontrolować poprawność danych, zarządzać kopiami zapasowymi oraz aplikacjami CRM.

Ponadto nauczysz się zarządzać projektem, przejrzysz możliwości dostępnego oprogramowania oraz zdobędziesz wiedzę o perspektywach rozwoju. To wszystko znajdziesz w tej długo oczekiwanej książce, poświęconej hurtowniom danych.

• Zarządzanie relacjami z klientem
• Wartość marki
• Zarządzanie kampaniami
• Marketing personalizowany
• Budowanie hurtowni danych — komponent ekstrakcji oraz integracji danych
• Baza danych hurtowni — opis encji
• Problemy przy wykorzystywaniu relacyjnych baz danych
• Problemy z obróbką czasu w hurtowniach danych
• Wybór modelu koncepcyjnego
• Modelowanie metodą kropki
• Modelowanie logiczne — schemat, wybór rozwiązania, ograniczenia
• Implementacja fizyczna
• Zarządzanie kopiami zapasowymi
• Aplikacje CRM
• Zarządzanie projektem
• Oprogramowanie
• Przyszłość hurtowni danych

Sprawdź, jak zmaksymalizować zyski poprzez właściwe zarządzanie relacjami z klientem.


Za przesyłkę płacisz tylko raz, bez względu na ilość zakupionych książek. Nie wysyłamy za pobraniem.