Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Projektowanie hurtowni danych

22-01-2014, 19:02
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 59 zł     
Użytkownik Mysza657
numer aukcji: 3814267736
Miejscowość Kasinka Mała
Wyświetleń: 6   
Koniec: 18-01-2014 18:46:41

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Wysyłka w 24h
- Pocztą Polską

Wybrane przez Państwa książki wysyłane są po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym lub po mailowej informacji iż przesyłka ma być wysłana za pobraniem.
WYSYŁKA GRATIS
Wysyłka gratis przy zakupach powyżej 150 złotych. Nie dotyczy przesyłek pobraniowych i zagranicznych.
Kontakt
Antykwariat i Księgarnia Tezeusza
Kasinka Mała 657
34-734 Kasinka Mała
tel. 604[zasłonięte]847

gg Monika 38[zasłonięte]513
gg Anna 44[zasłonięte]445
e-mail: [zasłonięte]@tezeusz.pl

Nr konta bankowego:
Millennium
60 1160 [zasłonięte] 2[zasłonięte]2020001 [zasłonięte] 910803

Projektowanie hurtowni danych
ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]46322
Wymiar: 17.0x24.0cm
Nr wydania: -
Seria: -
Ilość stron: 296
Ocena: -
Waga: 0,63 kg
Indeks: 566[zasłonięte]01427KS
Rok wydania: 2011
Wydawca: Helion
Stan: Nowa
Autor: Todman Chris
Rodzaj okładki: Twarda

Opis książki

Podtytuł: Wspomaganie zarządzania relacjami z klientami
Język oryginału: angielski
Tytuł oryginału: Designing a data warehouse
Umiejętnie zarządzaj informacjami!

Czym są hurtownie danych?
Jak je zaprojektować, aby wykorzystać maksimum ich możliwości?
Jak wydajnie zarządzać relacjami z klientem?

Zastanawiasz się, jak zmaksymalizować zyski czerpane z właściwego zarządzania relacjami z klientem? Jest to pytanie, które spędza sen z oczu każdemu przedsiębiorcy. Jedną z możliwości jest wykorzystanie odpowiednio zaprojektowanej hurtowni danych. Projekt takiej bazy danych, uwzględniającej potrzeby klienta, wymaga nowych technik i metodologii. Jakich?

Na to pytanie odpowiada Chris Todman w książce, którą trzymasz w rękach. Wiodący konsultant w dziedzinie hurtowni danych przedstawi Ci kompletną metodologię, pozwalającą na zaprojektowanie, wytworzenie i wdrożenie hurtowni danych pod kątem zarządzania relacjami z klientem. Najpierw przeczytasz o kilku zagadnieniach teoretycznych, związanych z relacjami z klientem oraz hurtowniami danych. Potem zapoznasz się z typowymi problemami, aby w rozdziale piątym przejść do omówienia modelu koncepcyjnego. Dowiesz się, jak obsługiwać okoliczności, identyfikować zmiany w danych oraz modelować metodą kropki. Kolejne omawiane zagadnienia to model logiczny i sposoby rozwiązywania problemów wydajnościowych. W rozdziale poświęconym implementacji fizycznej zobaczysz, jak kontrolować poprawność danych, zarządzać kopiami zapasowymi oraz aplikacjami CRM. Ponadto nauczysz się zarządzać projektem, przejrzysz możliwości dostępnego oprogramowania oraz zdobędziesz wiedzę o perspektywach rozwoju. To wszystko znajdziesz w tej długo oczekiwanej książce, poświęconej hurtowniom danych.

Zarządzanie relacjami z klientem
Wartość marki
Zarządzanie kampaniami
Marketing personalizowany
Budowanie hurtowni danych — komponent ekstrakcji oraz integracji danych
Baza danych hurtowni — opis encji
Problemy przy wykorzystywaniu relacyjnych baz danych
Problemy z obróbką czasu w hurtowniach danych
Wybór modelu koncepcyjnego
Modelowanie metodą kropki
Modelowanie logiczne — schemat, wybór rozwiązania, ograniczenia
Implementacja fizyczna
Zarządzanie kopiami zapasowymi
Aplikacje CRM
Zarządzanie projektem
Oprogramowanie
Przyszłość hurtowni danych
Sprawdź, jak zmaksymalizować zyski poprzez właściwe zarządzanie relacjami z klientem!
Zobacz także...